AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Noen med erfaring med disse? Er ute etter en rimelig el bil, kjører ikke mye, mest i byen, kjører bare noen km til daglig, av og til litt lengre turer. Anonymkode: 597a5...e03
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden En kamerat av meg hadde denne og likte den veldig godt, men han solgte bilen igjen etter ett år fordi han synes den ble for trang. Han veier 130 kilo dog, så ymmv. MX30 er grei hvis du får den sviiiinbillig. Men akkurat nå er konkurransen stor. Honda e:Ny1 får du ny for 259k kr og den har fantastisk god plass inni. Nissan Leaf brukt er fortsatt en grei og billig bil. Og til syvende og sist er det Dongfeng Nammi Box til 199k kr ny som har masse søte funksjoner og er en veldig konkurransedyktig bil rent teknisk også. Anonymkode: c497a...40e 1
Mardina Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Altfor kort rekkevidde på en såpass stor bil. Så kan man også trekke fra enda et par km på vinteren 👎 Selv min Corsa e, som er mindre, går lenger enn Mazda'n og det sier jo litt. Man skulle tro at et såpass stort bilmerke som Mazda, klarte å lage en bil med mer rekkevidde 🤔 I tillegg er bakdørene helt håpløse og det gjør bilen trang og lite brukervennlig 👎 Skjønner ikke hva Mazda har tenkt på, når de kom opp med den løsningen 🤔 Det er mange elbiler-merker å velge mellom og Mazda MX-30 hadde havnet langt ned på listen om jeg skulle hatt ny elbil nå. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Minus er at det er veldig kort rekkevidde. Husk at du må trekke fra en god slant på kilometeren fra hva produsenten oppgir. Spesielt vinteren. Bilen er overraskende billig, virker til å være veldig stor utvendig. Men baksetene er kun til svært korte mennesker. Jeg tenker det finnes mye annet bedre i den prisklassen. Anonymkode: 33dd2...bdd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå