Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sårt
Skrevet

Har noen av dere opplevd at dere finner den dere bare over alt ønsker dere? den personen som vekker følelser i deg som ingen andre har vært i nærheten av å klare?

Og av en eller annen grunn, så får du ikke denne personen.. :tristbla:

enten fordi det ikke er gjengjeldt eller annet.

Hva gjør man med følelsene? som aldri fikk en naturlig "død", som aldri fikk roe seg over tid. De som sier en, at en aldri kommer til å treffe noen som kan vekke det i en noengang igjen.. :tristbla:

Har dere klart å motbevise det? hva gjør man? :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet
Har noen av dere opplevd at dere finner den dere bare over alt ønsker dere? den personen som vekker følelser i deg som ingen andre har vært i nærheten av å klare?

Hva gjør man med følelsene? som aldri fikk en naturlig "død", som aldri fikk roe seg over tid. De som sier en, at en aldri kommer til å treffe noen som kan vekke det i en noengang igjen.. :tristbla:

Èn gang har jeg opplevd det du beskriver, og det ER sårt og vondt.

Likevel, jeg klarte å finne ei som gjorde at det forsvant (hun fant vel meg), og her jeg sitter nå må jeg med hånda på hjertet innrømme at jeg ikke klarer å spore følelser for den første - i det hele tatt.

Det tar tid, men det kommer seg.

Kan bare ønske deg lykke til, jeg..

Gjest Purple
Skrevet

Har opplevd det ja, og håper virkelig det snart går over...

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det ikke sånn ekte kjærlighetsorg er da?

Gjest Gjest
Skrevet

KJÆRLIGHET, skrevet med STORE ord :)

Gjest Gjest
Skrevet

Når en får den en vil ha, så går det aldri lenge før en vil ha en annen, prøv å spre følelsene på flere du:-)

Gjest Gjest
Skrevet
Når en får den en vil ha, så går det aldri lenge før en vil ha en annen, prøv å spre følelsene på flere du:-)

For det første; jeg er ikke slik. At jeg ønsker meg noen andre etter en liten stund. For det andre; det er ikke det jeg spør etter vet du, hvordan komme over en "fling". Det er jo det som er så vanskelig! at dette er alt annet, at jeg savner og er redd jeg kommer til å lengte etter ham "alltid".

Skulle gjort ALT for en sjangse :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har det sånn som du beskriver.

Følelsene var gjensidig, men han hadde et forhold fra før, med barn og greier. Vi hadde en kort fling, og bestemte at det måtte være slutt, siden han måtte velge å bli hos henne. Det er forferdelig vondt, spesielt fordi han følte det samme for meg som jeg gjorde for han... Men det er jo sånn kjærlighetssorg er da. Tror det kommer til å gå lang tid før jeg kommer over dette, vi sees så og si hver dag. Vi var enige om at det måtte bli slutt mellom oss, men det viser seg jo i ettertid at vi ikke klarer å kutte helt ut.. Så da sitter jeg her da, og tar til takke med "smulene", og blir jo ikke lykkeligere av den grunn. Men det er jo bedre det enn ingenting, det er sånn jeg føler det. Sykt men sant. Jeg var utrolig ulykkelig da han valgte henne, nå er jeg bare litt ulykkelig... for han er jo litt "min"... forstå det den som kan.

Gjest Gjest
Skrevet

Har det akkurat sånn selv......... :grine:

håper det går over snart, for han jeg vil ha får jeg ikke igjen, uansett hvor mye jeg prøver. Det er for sent sier han... :grine:

Håper du også kommer over det snart...det er j**li vondt det her...

:cry: :troest:

Skrevet (endret)

Det er jo nettopp dette man føler om man gjennomgår en skikkelig kjærlighetssorg.

For de aller fleste, går dette over etter bhvert, men du må ta tiden til hjelp.

Endret av Abr@xas
Gjest Gjesta
Skrevet

Har opplevd det. Det er fire år siden, og jeg kan vel ikke påstå at jeg er 100% over de følelsene. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har inntrykk av at når man ikke kan få noen, eller et forhold er over før det egentlig startet, så blir følelsene for denne personen mye sterkere enn de var fra før. Man sitter igjen med et glansbilde i hodet av hvor perfekt denne fyren og forholdet var/kunne blitt, når det i realiteten kanskje ikke hadde vært så stas.

Men.. jeg bare lufter tankene mine, det hjelper vel ikke deg på noe vis. Husk at det vil gå over! Og det går mye fortere over dersom du går ut og flørter med andre og lever livet;)

Gjest BettyBlue
Skrevet

Kjærlighetssorg kan være fryktlig vondt, altoppslukende og nedbrytende. Jeg har selv hatt ordentlig kjærlighetssorg èn gang i livet. Fra jeg var 15 1/2 til jeg var 17. Det er den mørkeste, sorteste perioden i hele mitt snart 35 årige liv. Og jeg er fortsatt preget av det. Men når det er sagt så er det inget som helst ønske fra min side om å få han tilbake en dag. Jeg er lykkelig gift og har to barn, og jeg er i dag veldig glad for at ting ble som det ble. Men det er nå en gang sånn at det uoppnåerlige kan lett gjøre deg besatt. Du ønsker deg en ting så inderlig at du vil gjøre hva som helst for å få det. Men hvis det kom til deg lett, ville du kanskje fort miste interessen. Evig eies kun det tapte.

Du kommer over det en dag! Ikke grav deg ned i sorgen og det finns andre der ute - garantert!

Skrevet (endret)

Det beste tipset jeg kan gi er å droppe kontakten med den personen hvis dere fortsatt har kontakt. Få deg en ny hobby av et eller annet slag, eller begyn på et kurs (språk, tegne, foto, whatever). Når man har kjærlighetssorg så bruker man utrolig mye tid på å tenke på den ene personen, da er det greit å få noe annet å fokusere på.

Ja, det er vondt! Ja, det tar tid, men det går over til slutt...

Endret av Caramba
Gjest Gjest
Skrevet

ER OPPE I DET SAMME AKKURAT NÅ....

Det er helt forferdelig!!!!!

Bestemte meg for å droppe hele greia i dag.

Det kommer til å bli tungt for vi jobber på samme sted..

Vil bare grine når jeg ser ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...