Gå til innhold

Blemme

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg oppdaget i dag at jeg har fått ei blemme i lysken. Den er litt innenfor trusestrikken så jeg tror ikke at det er den som gnager. Muligens kommer det av barbering.....

Men uansett, hva gjør man for å bli kvitt den? Den er litt hard men den er ikke vond, bare veldig stygg og jeg vil ha den bort.......

Skrevet

hm..en blemme..? hørtes litt snålt ut.. det er ikke et utslett eller en irritasjon ?

Beste er vel bare la den være i fred..plukker du på den o.l vil du bare få arr og sår , og da blir den enda styggere :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det er ikke noe utslett. Har ikke merket å hatt vondt eller hatt kløe, bare plutselig var det en blemme der, forholdsvis stor. Sannsynligvis kommer det av barbering, skjønt jeg skifter høvel ofte, minst annehvergang.... kanskje ikke ofte nok? Hadde det vært irritasjon fra trusekant så hadde det vel vært litt vondt?

Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg tror ikke man får blemmer av barberig! Blemmer får man når man er brent eller har fått herpes!

Gå til legen ihvertfall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Herpes!!

Unnskyld at jeg er så uvitende som jeg er men; får man virkelig herpes i lysken? Det er et stykke unna kjønnsleppene altså.....

Nå ble jeg redd.....

Må i tillegg tilføye at jeg er jomfru i så fall.....

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Hvis det er en vannblemme bør du la den være hel, da blir det ikke infeksjon + at det dannes ny hud veldig raskt under blemma.

Skrevet

Jeg anbefaler deg å gå til legen med dette jeg.

Klem,

Skrevet

Man kan få kviseaktige blemmer (eller blemmeaktige kviser...kall det hva du vil :P ) av barbering. Det ser ikke særlig lekkert ut, men min erfaring er at de forsvinner av seg selv etter en stund. Noen er mer gjenstridige enn andre... For å unngå å få dem, er det viktig å lufte godt etter barbering.

Nå er det jo litt vanskelig for meg å se hva det er du har fått for noe...men hvis den virkelig er diger og ikke ser ut som noe du noensinne har sett før, så ville jeg nok fått den sjekket ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...