Pippi Lotta Skrevet 18. august #81 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi aner ikke hva slags støtte mor trenger. Mor snakker om dette. Hva om mor selv trenger støtte til å støtte sin egen datter? Typ, "hva skal jeg gjøre når hun?"... eller hva hvis mor gjenforteller på en måte som gjør at man tenker at det kan være relevant å se ting på en annen side? Dette er jo noe man gjør i alle samtaler som har med relasjoner å gjøres? Det handler ikke om at det må brukes som guilting. Det har jeg også skrevet før. Anonymkode: 28ae6...ca8 Hva skal jeg gjøre når hun? Jo da skal du vurdere om du var en dårlig mor og traumatiserte dit eget barn..... Igjen TS er en vennine, hun bør opføre seg som en vennine. Hun bør ikke legge seg ut i hvordan man behandler syke menesker (med mindre hun faktisk kan noe om tema). Moren har sansynligvis fått veiledning opp i gjenom, er hun usiker på konkrete ting bør hun oppsøke folk som faktisk kan hjelpe. Når hun oppsøker TS bør hun få trøst, og absolut ikke "liksom terapi" som skal få henne til å "se ting fra en annen side". Spesiekt når vi ikke aner noen ting om hvilken "side" hun ser i dag.... For alt vi vet gjør denne moren alt ret allerede, da er det jo veldig dumt om hun mister TS som venn forsi hun sluter å støte og heller begynner å døme henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå