Gå til innhold

Mann- tør jeg prøve sex med mann? Ikke les om du ikke orker detaljer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hele livet skjult at jeg er biseksuell. Dvs jeg har ikke hatt noe å skjule siden jeg aldri har hatt sex med menn. Har rett og slett fryktet at noen skulle finne ut og oute meg.

Har stort sett vært singel, som jeg er nå. Det er jo trist å gå gjennom livet uten sex, og ikke tørre utforske deler av seg selv.

Jeg ser aldri en mann på gata og tenker noe seksuelt. Men når jeg ser nakne menn sitrer det i hele kroppen. 

Penis er så fascinerende og pirrende. 

Syns estetisk sett det også ser helt fantastisk ut når en mann knuller en annen mann. Ser så rått ut, dyrisk og litt dirty.

Allikevel sier en stemme meg at det er ekkelt og annenrangs sex. Jeg skammer meg ofte etter at jeg har fantasert om menn, og tenker at jeg aldri må praktisere det.

Hva tenker dere? Bør jeg utforske?

Anonymkode: 3a506...d47

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er for kort til å ikke nyte det. Kjør på! ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har hele livet skjult at jeg er biseksuell. Dvs jeg har ikke hatt noe å skjule siden jeg aldri har hatt sex med menn. Har rett og slett fryktet at noen skulle finne ut og oute meg.

Har stort sett vært singel, som jeg er nå. Det er jo trist å gå gjennom livet uten sex, og ikke tørre utforske deler av seg selv.

Jeg ser aldri en mann på gata og tenker noe seksuelt. Men når jeg ser nakne menn sitrer det i hele kroppen. 

Syns estetisk sett det også ser helt fantastisk ut når en mann knuller en annen mann. Ser så rått ut, dyrisk og litt dirty.

Allikevel sier en stemme meg at det er ekkelt og annenrangs sex. Jeg skammer meg ofte etter at jeg har fantasert om menn, og tenker at jeg aldri må praktisere det.

Livet er for kort til ikke å nyte, ikke tørre eller våge å ta steget. Men klart du må føle at det blir riktig for deg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sier litt at du tror du må advare folk mot detaljer, og så er det verdens mest uskyldige innlegg.

Nå må du slutte å tro at alle ser på det som ekkelt. Det sitter mest i ditt hode.

Anonymkode: 61e68...4cf

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
GullrankeAnna skrev (1 time siden):

Livet er for kort til å ikke nyte det. Kjør på! ❤️

Coachshinny skrev (1 time siden):

Livet er for kort til ikke å nyte, ikke tørre eller våge å ta steget. Men klart du må føle at det blir riktig for deg.

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det sier litt at du tror du må advare folk mot detaljer, og så er det verdens mest uskyldige innlegg.

Nå må du slutte å tro at alle ser på det som ekkelt. Det sitter mest i ditt hode.

Anonymkode: 61e68...4cf

Takk til dere.

Om det er verdens mest uskyldige innlegg, vet jeg ikke. Har vel bare en forestilling om at mange vemmer seg over å høre om sex mellom menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk til dere.

Om det er verdens mest uskyldige innlegg, vet jeg ikke. Har vel bare en forestilling om at mange vemmer seg over å høre om sex mellom menn.

Neida, det er ganske så akseptert og veldig vanlig. Men klart, noen vemmer seg, men du trenger ikke å dele med alle og enhver. Lev livet, håper du finner en mann du kan leve det seksuelle ut med.❤️ Du trenger ikke kalle det med noe fil, men du har nok bifil tiltrekning, men du skal bare gjøre det du har lyst til.🫶 Gjør det du føler blir riktig for deg. Selv angrer jeg ikke et sekund ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjør på, livet er for kort til å la vær!

Anonymkode: 48f9e...fb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er single registrer deg på Gaysir vel, garantert noen i samme båt som deg og usikker i sin legning, prøv og forsett med det eller prøv å la det være med det.

Jeg eksperimenterte litt i ungdommen/ung voksen selv å ser tilbake på det som en spennende tid med deilige opplevelser 

Anonymkode: 29282...f42

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er single registrer deg på Gaysir vel, garantert noen i samme båt som deg og usikker i sin legning, prøv og forsett med det eller prøv å la det være med det.

Jeg eksperimenterte litt i ungdommen/ung voksen selv å ser tilbake på det som en spennende tid med deilige opplevelser 

Anonymkode: 29282...f42

Er registrert på gaysir. En i samme situasjon som meg hadde vært helt perfekt.

Men har en mental sperre på å vise ansiktsbilde. Da er det ingen vei tilbake, og frykten for at noen kan oute meg blir gjeldende.

AnonymBruker
Skrevet

Er litt i samme båt. Om jeg var singel hadde jeg definitivt gått for det, om ikke annet for å se om det faktisk er noe for meg eller ikke.

Anonymkode: a44c2...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at kvinneguiden er et rart sted å spørre. 

Anonymkode: 41a13...47c

• Nyttig 1
Skrevet

Kjør på! Livet er for kort, virkelig! Også når kroppen din sier så tydelig i fra hva den liker og vil prøve ut. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig befriende å bli trygg i sin seksualitet. Lev det ut :) hilsen røvbøg

Anonymkode: cc5f1...2de

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Klart du må utforske. 

• Hjerte 1
Skrevet

Du gir jo svaret selv i første setning «jeg har hele livet skjult at jeg er biseksuell».. 

Skjult.. 

Kjør på. 

Jeg digger kun damer. Aldri skjult noe biseksualitet. Men de dame-drømmene jeg har hatt, har jeg fått gjort. Ikke angret på det! 

Så kjør på. Lever en gang. Og det går fort! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sander33 skrev (2 timer siden):

Du gir jo svaret selv i første setning «jeg har hele livet skjult at jeg er biseksuell».. 

Skjult.. 

Kjør på. 

Jeg digger kun damer. Aldri skjult noe biseksualitet. Men de dame-drømmene jeg har hatt, har jeg fått gjort. Ikke angret på det! 

Så kjør på. Lever en gang. Og det går fort! 

Tummy skrev (2 timer siden):

Klart du må utforske. 

Fint å se at menn er positive til det. Selv om de er heterofile selv.

AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (4 timer siden):

Kjør på! Livet er for kort, virkelig! Også når kroppen din sier så tydelig i fra hva den liker og vil prøve ut. 

Fint at du er positiv. Har veldig lyst og tilgangen er jo ikke noe problem. Så det meste står på meg og min usikkerhet.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fint at du er positiv. Har veldig lyst og tilgangen er jo ikke noe problem. Så det meste står på meg og min usikkerhet.

Anbefaller deg å se på Singelgåten på nrk. Kan lære oss alle litt om en selv i grunn👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, ingen grunn til ikke å prøve!

Eksen min hadde gått med samme nysgjerrighet lenge, og traff en gang en mann fra gaysir for å teste det ut. Han syntes det ble litt rart når alt kom til alt, men da hadde han i alle fall prøvd. (Han gjorde dette når han var singel, lenge før han traff meg)

Lykke til :)

Anonymkode: c0d82...8b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 15.30):

JHva tenker dere? Bør jeg utforske?

Ja, det bør du. Jeg har ikke angret på noen av forsøkene mine , selv ikke et litt mislykket forsøk på analsex.

(Jeg kan prøve igjen , men da uten kondom og med en som er mindre utstyrt. Hvilket krever en del forberedelser jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre)

Men ja, aldri stopp utforsking!

Anonymkode: 46235...105

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...