Gjest Gjest_ane_* Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Hvor mange har en dildo og hvor ofte er den i bruk??? :blunke: Bruker den alene eller som regel med partneren? Bare undrer litt jeg.Har litt lyst til å kjøpe meg en.. :kys_2:
Knurr Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 Har to vibratorer og en butterfly, og bruker en av dem gjennomsnittlig en gang i uka alene. Hadde en buttplug en gang som ble brukt sammen med partner (på han), og har brukt butterflyen under samleie med stor suksess. Er ikke så fan av å bruke peniserstattere sammen med en partner, og har i grunn egentlig aldri hatt noen glede av dildoer (altså uten vibrasjon). Men det er meg personlig da. En god vibrator med klitorisstimuleringssak anbefales på det varmeste!
engelen ane Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Kjempemoro med litt ekstra i skuffen.... Har en mann som reiser mye og da er det deilig å ha noe for hånden når behovet er der Absolutt å anbefale. Har en som vibrere i forskjellige hastigheter. Har lurt litt på om jeg ikke skal få en til gitt....
mjau Skrevet 28. mars 2006 #4 Skrevet 28. mars 2006 Kjøpte en ny en i dag:-) Det er utrolig bra å ha, spesielt om du sliter med å få orgasme når dere har sex. Jeg kommer akkurat når jeg vil når jeg bruker en dildo-vibrator, og vil anbefale det på det sterkeste!! dessuten synes gutta det er litt spennende og opphissende når du ligger der og koser deg!!
Aeriana Skrevet 30. mars 2006 #5 Skrevet 30. mars 2006 Har tre vibratorer, en butterfly og en butplug Brukes sammen med partner og alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå