Gå til innhold

sexleketøy

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ane_*
Skrevet
;) Hvor mange har en dildo og hvor ofte er den i bruk??? :blunke: Bruker den alene eller som regel med partneren? Bare undrer litt jeg.Har litt lyst til å kjøpe meg en.. :kys_2:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to vibratorer og en butterfly, og bruker en av dem gjennomsnittlig en gang i uka alene.

Hadde en buttplug en gang som ble brukt sammen med partner (på han), og har brukt butterflyen under samleie med stor suksess. Er ikke så fan av å bruke peniserstattere sammen med en partner, og har i grunn egentlig aldri hatt noen glede av dildoer (altså uten vibrasjon).

Men det er meg personlig da. En god vibrator med klitorisstimuleringssak anbefales på det varmeste!

Skrevet
:) Kjempemoro med litt ekstra i skuffen.... Har en mann som reiser mye og da er det deilig å ha noe for hånden når behovet er der :sjarmor: Absolutt å anbefale. Har en som vibrere i forskjellige hastigheter. Har lurt litt på om jeg ikke skal få en til gitt.... ;)
Skrevet

Kjøpte en ny en i dag:-) Det er utrolig bra å ha, spesielt om du sliter med å få orgasme når dere har sex. Jeg kommer akkurat når jeg vil når jeg bruker en dildo-vibrator, og vil anbefale det på det sterkeste!! dessuten synes gutta det er litt spennende og opphissende når du ligger der og koser deg!!

Skrevet

Har tre vibratorer, en butterfly og en butplug :sjarmor: Brukes sammen med partner og alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...