AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Guttungen skal i 2.klasse i morgen. Er det slik at der er en "stor dag" for barna på samme måte det var da han hadde første dag i 1.klasse? Fordi vi skal på jobb. Men kan gå litt sent også. Lurer på om både jeg og mannen gir beskjed på jobben at vi kommer sent eller skal vi sende gutten vår aleine? Anonymkode: 2cc8b...c33
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Vi gikk med barnet til skolen fordi hun ønsket. Men måtte gå inn alene. Hva med å spørre ungen deres? Anonymkode: 35b07...724 3 1
smurfebuss Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Nei. Alle andre skoleår er bare helt vanlig. Jeg har fulgt mine hvis det har vært behov, men stort sett har jeg jo begynt på jobb igjen og de har begynt på sfo. Vi gjorde det alltid spesielt ved å gå ut og spise på ettermiddagen, og det gjør vi enda (videregående). 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Første dag i 2.klasse er en helt vanlig første dag. Er ikke noe følling eller bli med inn. Anonymkode: 6e34c...2f1 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Nope, det er en helt vanlig dag, men mulig de har litt andre aktiviteter og slutter litt før de pleier. 1. dag i første klasse er spesiell, 17 mai i 7. klasse og siste dag i 7. klasse (anbefaler faktisk å få med den også). Alt annet er stort sett bare fyll 😅 Og nei, ikke bli med - følg evt til skolen om dere pleier det, men det er ingen andre foreldre der og det blir fort flaut om dere blir med inn. Anonymkode: 05d1a...34a 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Nei, bare 1. klasse som er spesiell her i hvert fall. Første dag i 2. klasse er en helt vanlig skoledag. Anonymkode: 262cb...7a5 1
Brunello Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Absolutt ikke. De fleste har vel også vært på sfo en uke eller to nå, så da går det som normalt med levering. 1
Blådiamant Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Helt vanlig dag, men siden det er første dag og en haug med uteklær og skift skal på plass så skal jeg følge inn.
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Vanlig skoledag. Vi har dog alltid vært ute og spist på restaurant med ungene første skoledag hvert år. Anonymkode: 40f4a...5b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Vi har alltid markert første skoledag litt, men kun på ettermiddagen og ikke tatt fri utenom første klasse. Første skoledag i 2. og 3. klasse ble barnet levert på SFO først. Fra og med 4. har han gått selv. Anonymkode: b4fb4...f0e 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Helt vanlig dag. Første dag i 1. klasse og siste dag i 7. klasse er spesielt Anonymkode: 21a02...593 1
LilleMy_09 Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Var helt vanlig skoledag. Husker første dag i 1.klasse og siste dagen på ungdomsskolen var spesiell
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Jeg husker ikke min første skoledag. Er denne dagen virkelig så spesiell? Jeg har mange minner fra barneskolen, ungdomsskolen og videregående. Men, jeg husker ingenting konkret fra de første dagene. Dette kommer fra en som begynte skolen i 2009. Anonymkode: 859a2...efb
Fighter83 Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Guttungen skal i 2.klasse i morgen. Er det slik at der er en "stor dag" for barna på samme måte det var da han hadde første dag i 1.klasse? Fordi vi skal på jobb. Men kan gå litt sent også. Lurer på om både jeg og mannen gir beskjed på jobben at vi kommer sent eller skal vi sende gutten vår aleine? Anonymkode: 2cc8b...c33 Nope, ordinær skoledag(sikkert mest lek og starte med rutiner igjen på skolen) med sfo etterpå som vanlig. Håper barnet er påmeldt sfo om den skal dit 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå