Gå til innhold

Single Menn: Hvor ofte har du blitt kalt kjekk/pen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 4fe89...3c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, haha!

Anonymkode: a1adb...b7e

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri, kan ikke huske at noe slik har skjedd i allefall. Ville nok ha huska det 😅

Anonymkode: 0f32f...3cb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

har lest noe om at det er en slags negativ spiral rundt det. hvis man sier noe pent til en mann eller gir ham positiv oppmerksomhet, så tror han med en gang at man er interessert, fordi hvis han selv skulle oppført seg på lignende måte, så betyr det kun at han vil i buksa på damen.. 

Anonymkode: 81327...1b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

har lest noe om at det er en slags negativ spiral rundt det. hvis man sier noe pent til en mann eller gir ham positiv oppmerksomhet, så tror han med en gang at man er interessert, fordi hvis han selv skulle oppført seg på lignende måte, så betyr det kun at han vil i buksa på damen.. 

Hvis det er 1 dame som sier du er kjekk, og ingen andre som gjør det, så er det stor sannsynlighet for at mannen blir interessert i denne dama. Kanskje han også tror at hun synes han er kjekk.

Det betyr ikke at han innbiller seg at hun er forelska eller interessert. Men det er godt mulig han da blir betatt av henne og kommer til å gjøre et fremstøt.

Hvis menn ikke skal få lov å prøve seg på damer som har gitt dem et kompliment så blir det komplisert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt siden skolealder. Jeg er veldig reservert så har egentlig aldri likt oppmerksomhet. (Blir vel skutt ned her på KG for å svare på spørsmålet ditt)

Anonymkode: 61f73...137

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis det er 1 dame som sier du er kjekk, og ingen andre som gjør det, så er det stor sannsynlighet for at mannen blir interessert i denne dama. Kanskje han også tror at hun synes han er kjekk.

Det betyr ikke at han innbiller seg at hun er forelska eller interessert. Men det er godt mulig han da blir betatt av henne og kommer til å gjøre et fremstøt.

Hvis menn ikke skal få lov å prøve seg på damer som har gitt dem et kompliment så blir det komplisert.

men da må man ikke bli forundret over at man ikke får komplimenter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men da må man ikke bli forundret over at man ikke får komplimenter. 

Hvem har blitt forundret over det?

Og igjen - hvis det kun var "lov" å bli interessert i folk som aldri har gitt det et kompliment ville det blitt helt håpløst. Og de samme reglene måtte jo da gjelde for damer. Og hva skulle poenget være med dette?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker meg om som dame, så får jeg ikke høre av tilfeldige menn at jeg er pen, uten at det er noe. Det er foreldre og veninner som gir komplemangene.

Bare sier det, om det er en forestilling om at vi damer bruker å få høre det. Så kanskje lag dere, du er kjekk kompis kampanje? Kall en kompis kjekk idag 😊

Anonymkode: 16f74...7da

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått flere komplimenter på utseendet fra tilfeldige menn, uten at de var interessert i noe mer. De få gangene jeg har fått det fra ei dame, så har det enten vært fra nære venner (som ikke er single), eller så har de tydelig vært keen

Anonymkode: 20b5d...547

AnonymBruker
Skrevet

Aldri av de det ville vært relevant å høre det fra, altså jevnaldrende kvinner. Har jo hørt "kjekk ung mann" fra gamle damer noen ganger, og ble kalt kjekk av altfor unge jenter da jeg var 16-17 selv. Sistnevnte var jo bare ubehagelig. I voksen alder får jeg null likes fra norske kvinner på Tinder og lignende, så det sier vel sitt.

Anonymkode: 04893...acb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er lenge siden og det var fra en homofil mann. 
Har også blitt spurt om jeg var homofil av en kvinne en gang, så mulig jeg har litt feminine trekk.

Men, jeg er altså heterofil, kommer fra et langt forhold og skal snart ut på markedet igjen. Skal bare …

Anonymkode: ccd50...a4d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en eneste gang i løpet av mitt snart 50 år lange liv har det skjedd, jeg er jo tross alt mann.

Anonymkode: 12362...c69

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mulig noen enkle damer tror at det er sånn, men det er nok ikke slik i  virkeligheten.

Leste du det på KG kanskje?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen ganger har det blitt, og spesielt får jeg høre at jeg har pene øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre det fra noen damer, men det er langt i fra hver måned eller hvert år. Det kommer litt i bølger.

Tror det skyldes at jeg er høy og lever sundt.

Anonymkode: 29067...586

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mulig noen enkle damer tror at det er sånn, men det er nok ikke slik i  virkeligheten.

Leste du det på KG kanskje?

ikke prøv deg 🤡

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte lyst til å gi menn komplimenter, problemet er at om du ikke er i familie med de så vil de alltid tolke det som flørting/seksuell interesse. Har opplevd dette mange ganger nå at jeg har bestemt meg for å la være. For eksempel å si at de er fin på håret, har pene øyne, behagelig stemme, at de er kjekk eller ser "stram" ut i et visst antrekk osv. Det er mye fint jeg vil si til mange menn, men... :( 

Så om du som mann noen ganger er lei deg fordi du ikke får komplimenter. Det er garantert noen som tenker noe flott om deg, men de tør ikke og vil ikke si det. Av åpenbare grunner. Ja, det gjelder deg som ikke er "typisk kjekk" eller "veldig attraktiv" også. Jeg ga to komplimenter til en mann som var overbevist om at han var verdens styggeste mann (noe han IKKE var), og han ble rasende når jeg ikke ville gå på date med han...

Anonymkode: 5aeab...a28

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har ofte lyst til å gi menn komplimenter, problemet er at om du ikke er i familie med de så vil de alltid tolke det som flørting/seksuell interesse. Har opplevd dette mange ganger nå at jeg har bestemt meg for å la være. For eksempel å si at de er fin på håret, har pene øyne, behagelig stemme, at de er kjekk eller ser "stram" ut i et visst antrekk osv. Det er mye fint jeg vil si til mange menn, men... :( 

Så om du som mann noen ganger er lei deg fordi du ikke får komplimenter. Det er garantert noen som tenker noe flott om deg, men de tør ikke og vil ikke si det. Av åpenbare grunner. Ja, det gjelder deg som ikke er "typisk kjekk" eller "veldig attraktiv" også. Jeg ga to komplimenter til en mann som var overbevist om at han var verdens styggeste mann (noe han IKKE var), og han ble rasende når jeg ikke ville gå på date med han...

Anonymkode: 5aeab...a28

Vel…jeg bruker å si takk og får et ønske om å komme meg raskest mulig bort. 😅

Anonymkode: 61f73...137

AnonymBruker
Skrevet

Aldri utenom av min mor. Har dog opplevd å fått høre at jeg er stygg flere ganger av random kvinner på byen og på nettet.

Anonymkode: d5144...1fa

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...