AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Har født tre ganger, men bare kjent sterk trykketrang med tredjemann. Var godt smertelindret, men i det jeg kjente han skulle ut så måtte jeg brått kaste opp også. ikke fordi jeg hadde så vondt, men bare som en reaksjon på en heftig følelse tror jeg? Var ikke noe kvalm i forkant. Flere som har opplevd det? 😅 Anonymkode: 0230e...a40
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Ja, kastet opp over meg selv da trykkingen startet. Har tidligere mistet i SA og kastet opp da også. Anonymkode: 279e3...0af
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Var ikke kvalm/kastet ikke opp. Født 2 ganger. Første fødsel var ut av en annen verden intens og smertefull, fødsel nr 2 var «walk in the park». Anonymkode: 8f184...9cc
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var ikke kvalm/kastet ikke opp. Født 2 ganger. Første fødsel var ut av en annen verden intens og smertefull, fødsel nr 2 var «walk in the park». Anonymkode: 8f184...9cc Samme her. Anonymkode: 234b0...6fd
Maleficenta Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har født tre ganger, men bare kjent sterk trykketrang med tredjemann. Var godt smertelindret, men i det jeg kjente han skulle ut så måtte jeg brått kaste opp også. ikke fordi jeg hadde så vondt, men bare som en reaksjon på en heftig følelse tror jeg? Var ikke noe kvalm i forkant. Flere som har opplevd det? 😅 Anonymkode: 0230e...a40 Kjente trang til å kaste opp med førstemann på et tidspunkt, men det kom ingenting opp. Men det var ikke under trykketrang. Jeg kjente faktisk ikke trykketrang med han. Bare smerter
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Kom aldri så langt som til pressrier da ungen plutselig måtte ut med hastesnitt, men jeg spøy som en gris fra ihvertfall kl 19 til 02 under fødselen. Jordmor kom inn for å presentere seg feks, jeg reagerte med å spy Anonymkode: 372f8...3a5
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Siste fødsel var ei eneste stor spye. Jeg greide ikke puste til slutt, halsen var sårere enn underlivet dagen etterpå. Anonymkode: 9f4aa...923
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Nei, ikke kvalm og kastet ikke opp. Født to barn med heftige rier og trykketrang. Anonymkode: 80c19...750
Maleficenta Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Siste fødsel var ei eneste stor spye. Jeg greide ikke puste til slutt, halsen var sårere enn underlivet dagen etterpå. Anonymkode: 9f4aa...923 Huff stakkars. Høres helt fælt ut 😔
Apekatten Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Jeg kastet opp i mange timer før presstrangen kom.
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Med andre så kastet jeg opp da press riene startet. Fødselen varte i 1,5 time, fra første rie til han var ute. Første gang varte fødselen i 17 timer, og hadde ganske heftige rier, så fikk ikke i meg mat. Våknet og av de, så hadde jo ikke spist en 10 timer før det og. Anonymkode: 93e2c...ef5
Maleficenta Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Med andre så kastet jeg opp da press riene startet. Fødselen varte i 1,5 time, fra første rie til han var ute. Første gang varte fødselen i 17 timer, og hadde ganske heftige rier, så fikk ikke i meg mat. Våknet og av de, så hadde jo ikke spist en 10 timer før det og. Anonymkode: 93e2c...ef5 I 17 timer? Da hadde jeg krevd epidural. 17 timer i fødsel uten å spise og drikke er jo overhodet ikke bra
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har født tre ganger, men bare kjent sterk trykketrang med tredjemann. Var godt smertelindret, men i det jeg kjente han skulle ut så måtte jeg brått kaste opp også. ikke fordi jeg hadde så vondt, men bare som en reaksjon på en heftig følelse tror jeg? Var ikke noe kvalm i forkant. Flere som har opplevd det? 😅 Anonymkode: 0230e...a40 Jeg kasta opp og tissa på gulvet 🤭 Anonymkode: 0838f...5aa
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august Ikke når trykkingen startet. Men måtte plutselig spy tidligere i fødselen. Anonymkode: de6fb...999
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har født tre ganger, men bare kjent sterk trykketrang med tredjemann. Var godt smertelindret, men i det jeg kjente han skulle ut så måtte jeg brått kaste opp også. ikke fordi jeg hadde så vondt, men bare som en reaksjon på en heftig følelse tror jeg? Var ikke noe kvalm i forkant. Flere som har opplevd det? 😅 Anonymkode: 0230e...a40 Nei, ikke opplevd ved mine 3. Anonymkode: 7a0f6...716
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ikke når trykkingen startet. Men måtte plutselig spy tidligere i fødselen. Anonymkode: de6fb...999 Samme her, spydde da jeg gikk inn i aktiv fødsel med førstemann. Spydde ikke og var ikke kvalm under min siste fødsel, selv om jeg spiste da jeg hadde 6 cm åpning. Spydde mest under spontanaborten min, da var jeg også i mye dårligere form enn under fødsel. Anonymkode: 4364a...e1d
boblevann Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august Ja jeg ble utrolig kvalm i overgangen mellom vanlige rier og pressrier, altså akkurat da pressriene kom. Jeg spydde ikke, men det var nummeret før 😅 Satt med spyposen i hånda.
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august Er det smerte man spyr av? Eller? Visste ikke at det var vanlig å spy ved fødsel. Anonymkode: f6ae3...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå