AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Jeg har alltid lurt på om jeg skal begynne å skrive noveller. Har flere ganger beskrevet hva jeg kunne fantasert om å gjort med en kjæreste, noe de jeg har gjort det til har likt. Har alltid fått komplimenter på at jeg er utrolig god til å beskrive seksuelle skildringer for andre. Hva tenker dere om dette? Hvor kan man legge ut slikt? Er dette noe jeg kunne tjent penger på som en slags ekstrajobb? Anonymkode: 13e16...81a
Coachshinny Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har alltid lurt på om jeg skal begynne å skrive noveller. Har flere ganger beskrevet hva jeg kunne fantasert om å gjort med en kjæreste, noe de jeg har gjort det til har likt. Har alltid fått komplimenter på at jeg er utrolig god til å beskrive seksuelle skildringer for andre. Hva tenker dere om dette? Hvor kan man legge ut slikt? Er dette noe jeg kunne tjent penger på som en slags ekstrajobb? Anonymkode: 13e16...81a Det er ikke noe i veien for å skrive erotiske noveller. Det er nok mindre vanlig her på KG, men tror det finnes noen. Men et sted å tjene penger, der har jeg egentlig ingen innspill. Kan kanskje være at du kontakter erotiske magasiner, eller noe?
Strigiformes Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid lurt på om jeg skal begynne å skrive noveller. Har flere ganger beskrevet hva jeg kunne fantasert om å gjort med en kjæreste, noe de jeg har gjort det til har likt. Har alltid fått komplimenter på at jeg er utrolig god til å beskrive seksuelle skildringer for andre. Hva tenker dere om dette? Hvor kan man legge ut slikt? Er dette noe jeg kunne tjent penger på som en slags ekstrajobb? Anonymkode: 13e16...81a Da tror jeg at jeg ville satset på å samle noveller i en bokform. En hel bok kan være krevende for noen å lese, men en bok med flere historier kan være inspirerende. Lettere å legge fra seg, og lese. Det krever ikke så mye fokus. Om man gjør det lettlest så tror jeg flere vil ha interesse av å lese. Å lese bør jo være avslappende og en avkobling, så jeg ville valgt å ha fokus på et lettlest språk, så kan du potensielt treffe en større målgruppe. Var bare noen tanker jeg fikk. Spennende prosjekt, og ønsker deg masse lykke til 🤞 1
Cor Cubiculum Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid lurt på om jeg skal begynne å skrive noveller. Har flere ganger beskrevet hva jeg kunne fantasert om å gjort med en kjæreste, noe de jeg har gjort det til har likt. Har alltid fått komplimenter på at jeg er utrolig god til å beskrive seksuelle skildringer for andre. Hva tenker dere om dette? Hvor kan man legge ut slikt? Er dette noe jeg kunne tjent penger på som en slags ekstrajobb? Anonymkode: 13e16...81a Jeg har fundert på det samme og har en del ferdige "verk". Ikke litterære mesterverk akkurat, men inspirerende for egen del å skrive. Fantaserte om å gi ut i bokform, men tror det er urealistisk på norsk. Med mindre den har "litterære kvaliteter" i tillegg til innslag som kanskje kan bringe fram kåtskap og lyst hos leserne. Har prøvd meg på et par engelske versjoner som er postet på utenlandske fora. Disse er rimelig godt mottatt. Men problemet der er at et flertall av brukerne er ganske så trange i hva de vil ha. Story, realisme, følelser og slikt blir uinteressant fyllstoff for mange. Men det finnes salgskanaler på nett fant jeg ut. Men man skal skrive godt for at det skal bli mer enn lommerusk tror jeg. Og da er man over på norske forlag, kanskje. En debutroman med ganske så grafiske beskrivelser har nettopp blitt publisert.
Erfarenmann Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august (endret) . Endret 18. august av Erfarenmann feil person ble sitert
Erfarenmann Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har flere ganger beskrevet hva jeg kunne fantasert om å gjort med en kjæreste, noe de jeg har gjort det til har likt. Jeg trodde cupido tok imot "leserbrev"? Får vel neppe betalt noe særlig. I alle fall ikke med slik setningsoppbygging som dette. Greit å lære seg og/å - reglene også før man begynner som skribent. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 11.46): Jeg har alltid lurt på om jeg skal begynne å skrive noveller. Har flere ganger beskrevet hva jeg kunne fantasert om å gjort med en kjæreste, noe de jeg har gjort det til har likt. Har alltid fått komplimenter på at jeg er utrolig god til å beskrive seksuelle skildringer for andre. Hva tenker dere om dette? Hvor kan man legge ut slikt? Er dette noe jeg kunne tjent penger på som en slags ekstrajobb? Anonymkode: 13e16...81a Du kan tjene noen kroner på det hvis de er bra, men som en ekstrajobb vil det nok ikke gå. Du kan legge de ut på Amazon, mange som gjør det Anonymkode: b975b...2e8
Hensatt Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Erfarenmann skrev (8 timer siden): Jeg trodde cupido tok imot "leserbrev"? Får vel neppe betalt noe særlig. I alle fall ikke med slik setningsoppbygging som dette. Greit å lære seg og/å - reglene også før man begynner som skribent. Det kjøres selvsagt korrektur før noe blir publisert eller trykket. Hvordan man bygger opp en setning vil jo også være et særpreg og særegent for den enkelte forfatter og absolutt ikke noe hinder for å levere tekster til et forlag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå