AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Flere som blir inspirert? Nes Andelsgård Anonymkode: da421...47b
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Nei, min erfaring er at en ikke sparer penger på å dyrke selv i liten skala. Det gjør jeg for fornøyelsens del, som en hobby. Har stor tomt og dyrker litt hjemme. Mine selvdyrkede poteter koster mye mer enn first price poteter! Anonymkode: 2d118...f7f
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Har har vi noen pallekarmer. Har jordbær, potet, løk, gulrøtter og kålrot. Vil tro at vi har tjent det inn. Har nok jordbær, poteter, løk og gulrøtter fram til sommeren. Det kostet litt å få det i gang, men etter noen år er det tjent inn. Bruker bokashi som gjødsel. Anonymkode: 1b86e...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Om jeg regner inn tid er det i alle fall ikke verdt det. Neppe før det heller. Epler og rips har jeg fått gratis fra "gis bort" grupper, da mange ikke plukker selv. Poteter, løk, gulrot - kjøpt uvasket i sekk litt fra gård, litt kjøretid, men ingenting sett mot å lage selv. Har litt jordbær, urter, og salat, mest for kos. Men plutselig er vi litt uppmerksomme en helg, og jordbæren er invadert av brunsnegler... så beklager oss ikke på det. Anonymkode: 2de48...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå