AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Jeg roter rundt på stabburet hos mine besteforeldre, og fant disse vasene som jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: d75f7...d77 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg roter rundt på stabburet hos mine besteforeldre, og fant disse vasene som jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: d75f7...d77 Under den brune vasen står det nummeret 67, under den lille står det ingenting. Ts Anonymkode: d75f7...d77
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Kan aldri tenke meg de er verdt noe særlig, helt gyselige begge to. De til høyre minner om Kosta Boda fra tidlig 90- tall. Anonymkode: 8f4ba...c1e 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan aldri tenke meg de er verdt noe særlig, helt gyselige begge to. De til høyre minner om Kosta Boda fra tidlig 90- tall. Anonymkode: 8f4ba...c1e Bare tipper, men den til venstre tror jeg må være fra 50-60 tallet og den andre fra 70 tallet kanskje? Ts Anonymkode: d75f7...d77
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august De er nok ikke verdt spesielt. Selges for et par 100 på finn. Borg keramikk. Anonymkode: 7b94e...900 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Jeg synes de så veldig hjemmelaget ut... Anonymkode: bd926...e87
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes de så veldig hjemmelaget ut... Anonymkode: bd926...e87 Neida. Anonymkode: af150...29b
Bacteria Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Den til venstre tror jeg er gammel hvertfall. 100 år? Mønsteret og fasongen har jugend/art noveau-preg. Vet ikke med den til høyre. Ikke kast de, meld deg inn på ei antikk-gruppe på FB fex og spør der! 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Bacteria skrev (1 minutt siden): Den til venstre tror jeg er gammel hvertfall. 100 år? Mønsteret og fasongen har jugend/art noveau-preg. Vet ikke med den til høyre. Ikke kast de, meld deg inn på ei antikk-gruppe på FB fex og spør der! Takk for tips Ts Anonymkode: d75f7...d77
Bacteria Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg roter rundt på stabburet hos mine besteforeldre, og fant disse vasene som jeg er nysgjerrig på. Anonymkode: d75f7...d77 Omvendt bildesøk ga følgende treff: Endret 17. august av Bacteria
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Den til høyre er typisk art noveau. Blir veldig overrasket hvis den store til venstre ikke er produsert i Øst-Europa (se under). Anonymkode: af150...29b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den til høyre er typisk art noveau. Blir veldig overrasket hvis den store til venstre ikke er produsert i Øst-Europa (se under). Anonymkode: af150...29b Den store er til venstre, den lille er til høyre ts Anonymkode: d75f7...d77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå