AnonymBruker Skrevet 17. august #21 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): (Jeg er ikke ts) Så klart betyr det noe, man vil jo ikke ha falske hvis man har betalt for ekte. Ønsker heller ikke å støtte organisert kriminalitet og terrorvirksomhet Anonymkode: 01298...cf8 Enig! Hilsen ts:) Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #22 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre hvilke butikker dette er? Har selv handlet fra Chouchou, Ma’s vintage, Vintagelover og Vintagfever. Litt mer skeptisk til Vintagequeen, men de holder ikke til i Oslo. Anonymkode: ba61b...c44 Korrigert. Anonymkode: ba61b...c44
AnonymBruker Skrevet 17. august #23 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Korrigert. Anonymkode: ba61b...c44 Jeg kjøpte veskene på Rewear. Ts Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #24 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg kjøpte veskene på Rewear. Ts Anonymkode: d3e43...683 De var seriøse, så de vekskene er nok helt ekte🙂 Men gikk ikke de konkurs for et 1/2 år siden? Har de startet opp igjen eller er det en stund siden du kjøpte de? Anonymkode: 01298...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #25 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): De var seriøse, så de vekskene er nok helt ekte🙂 Men gikk ikke de konkurs for et 1/2 år siden? Har de startet opp igjen eller er det en stund siden du kjøpte de? Anonymkode: 01298...cf8 Satser på at veskene er ekte😊 Ja de gikk dessverre konkurs. Jeg kjøpte veskene for et år siden. Ts Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #26 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Satser på at veskene er ekte😊 Ja de gikk dessverre konkurs. Jeg kjøpte veskene for et år siden. Ts Anonymkode: d3e43...683 Aha hadde håpet at de hadde startet opp igjen. Vil tro at du er fornøyd med veskene, kan jeg spørre hvilke modeller du har? Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 18. august #27 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Aha hadde håpet at de hadde startet opp igjen. Vil tro at du er fornøyd med veskene, kan jeg spørre hvilke modeller du har? Anonymkode: 01298...cf8 Jeg håper også de starter opp igjen, likte butikkene så godt! Veskene jeg har er en stor clutch og en petit noe. Clutchen har jeg ikke sett andre steder, men noe’en ser jeg nesten overalt ts Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #28 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg håper også de starter opp igjen, likte butikkene så godt! Veskene jeg har er en stor clutch og en petit noe. Clutchen har jeg ikke sett andre steder, men noe’en ser jeg nesten overalt ts Anonymkode: d3e43...683 Likte den butikken kjempegodt selv, håper veldig at de åpner igjen. Noe har jeg også, bruker den nesten hver dag😊 Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 18. august #29 Skrevet 18. august Vibelator skrev (22 timer siden): Du har alltid likt veskene?? Ha ha da betyr det jo ingenting om Di er ekte eller ikke Selvfølgelig betyr det noe. Kan man ikke ønske å ha ekte veske bare fordi man liker vesken? For en rar logikk Anonymkode: e9742...693 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #30 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Likte den butikken kjempegodt selv, håper veldig at de åpner igjen. Noe har jeg også, bruker den nesten hver dag😊 Anonymkode: 01298...cf8 Noe er så fin og en veldig praktisk veske synes jeg😊 Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #31 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe er så fin og en veldig praktisk veske synes jeg😊 Anonymkode: d3e43...683 Helt enig 😊 Den og Neverful er de veskene jeg bruker aller mest, og man ser knapt at de er brukt selv etter flere år med å blir slengt rundt Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 18. august #32 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Helt enig 😊 Den og Neverful er de veskene jeg bruker aller mest, og man ser knapt at de er brukt selv etter flere år med å blir slengt rundt Anonymkode: 01298...cf8 Neverful er også lekker! Jeg må ønske meg en sånn etter hvert😊 Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #33 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Neverful er også lekker! Jeg må ønske meg en sånn etter hvert😊 Anonymkode: d3e43...683 Den er helt perfekt til tur- og reiseveske 😊 Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 18. august #35 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøv å sett fyr på de Anonymkode: 5e4b1...c5f ?? Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 18. august #36 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er helt perfekt til tur- og reiseveske 😊 Anonymkode: 01298...cf8 Ja den har veldig fin størrelse😊 Anonymkode: d3e43...683 1
Dolce Skrevet 18. august #37 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 10.26): Tør de å selge fake på butikker da? Mulig jeg er veldig naiv.. ts Anonymkode: d3e43...683 Kommer veldig an på butikken. Nå popper det opp vintage butikker overalt. Ikke alle er like seriøse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #38 Skrevet 18. august Dolce skrev (31 minutter siden): Kommer veldig an på butikken. Nå popper det opp vintage butikker overalt. Ikke alle er like seriøse. Enig i det, jeg har sett mange nye i det siste. Ts Anonymkode: d3e43...683
AnonymBruker Skrevet 18. august #39 Skrevet 18. august Dolce skrev (35 minutter siden): Kommer veldig an på butikken. Nå popper det opp vintage butikker overalt. Ikke alle er like seriøse. Det er det, skal passe på. Men Rewear hvor TS kjøpte sine var en seriøs butikk, nekter å tro at de solgte fake Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 18. august #40 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 9.51): LV begynte ikke med serienummer før på 80-tallet, så det trenger ikke ha noe å si. Men jeg har lest meg en del opp på LV da jeg kjøper vintage selv, så hadde elsket å se litt på dem hvis du legger ut bilder her. Anonymkode: 10ed5...873 Her er veskene:) ts Anonymkode: d3e43...683 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå