AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Jeg har kjøpt to stk på vintagebutikk i Oslo, men ingen av de har noe serienummer.Begge kostet mellom fire og seks tusen. Anonymkode: d3e43...683
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august LV begynte ikke med serienummer før på 80-tallet, så det trenger ikke ha noe å si. Men jeg har lest meg en del opp på LV da jeg kjøper vintage selv, så hadde elsket å se litt på dem hvis du legger ut bilder her. Anonymkode: 10ed5...873 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Dette kan du google I aller høyeste grad har du kjøpt fake. Anonymkode: 14345...911
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Det burde du kanskje sjekket før du svei av 10 000 kroner ... Anonymkode: b1559...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august Tør de å selge fake på butikker da? Mulig jeg er veldig naiv.. ts Anonymkode: d3e43...683
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tør de å selge fake på butikker da? Mulig jeg er veldig naiv.. ts Anonymkode: d3e43...683 Selvfølgelig tørr de det. Anonymkode: 7ca1b...163 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Hvorfor har du behov for å leke rik? Anonymkode: 354e7...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tør de å selge fake på butikker da? Mulig jeg er veldig naiv.. ts Anonymkode: d3e43...683 Spurt du om de va ekte ? Reklamert de før at de va ekte eller gav noen form for dokumentasjon? Anonymkode: b6ecc...677
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Spurt du om de va ekte ? Reklamert de før at de va ekte eller gav noen form for dokumentasjon? Anonymkode: b6ecc...677 Begge var ekte ifølge butikken, de hadde imidlertid ingen dokumentasjon. På lappen med pris stod det ekte Louis Vuitton. Dette var to anerkjente bruktbutikker i Oslo som er kjent for resale av merkevarer. Ts Anonymkode: d3e43...683 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har du behov for å leke rik? Anonymkode: 354e7...d1e Det har jeg ikke behov for, men jeg har alltid likt disse veskene. Jeg synes de er klassiske og tidløse. Ellers bruker jeg omtrent bare klær fra Fretex o.l. Veskene er jo også kjøpt brukt, selv om prisen var stiv. Ts Anonymkode: d3e43...683 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har kjøpt to stk på vintagebutikk i Oslo, men ingen av de har noe serienummer.Begge kostet mellom fire og seks tusen. Anonymkode: d3e43...683 De er mest sannsynlig ekte. Du kan spørre på forum på Reddit, Facebook eller på Purseforum, hvor det er folk som autentiserer. Anonymkode: 01298...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette kan du google I aller høyeste grad har du kjøpt fake. Anonymkode: 14345...911 Hvorfor tror du at de i aller høyeste grad er fake? Anonymkode: 01298...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor har du behov for å leke rik? Anonymkode: 354e7...d1e Hvordan leker man rik ved å kjøpe vesker og i tillegg brukte? Er jo bra å kjøpe brukt🙂 Anonymkode: 01298...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor har du behov for å leke rik? Anonymkode: 354e7...d1e Er du også en av de som skriver at man flasker at man har penger når man kjøper Polo klær til barn? Anonymkode: 01298...cf8
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De er mest sannsynlig ekte. Du kan spørre på forum på Reddit, Facebook eller på Purseforum, hvor det er folk som autentiserer. Anonymkode: 01298...cf8 Tusen takk for tips, jeg skal sjekke ut! Ts Anonymkode: d3e43...683 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Tusen takk for tips, jeg skal sjekke ut! Ts Anonymkode: d3e43...683 Selv bruker jeg oftest Purseforum, veldig hyggelig miljø der😊 Anonymkode: 01298...cf8
Vibelator Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det har jeg ikke behov for, men jeg har alltid likt disse veskene. Jeg synes de er klassiske og tidløse. Ellers bruker jeg omtrent bare klær fra Fretex o.l. Veskene er jo også kjøpt brukt, selv om prisen var stiv. Ts Anonymkode: d3e43...683 Du har alltid likt veskene?? Ha ha da betyr det jo ingenting om Di er ekte eller ikke
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august Vibelator skrev (1 minutt siden): Du har alltid likt veskene?? Ha ha da betyr det jo ingenting om Di er ekte eller ikke (Jeg er ikke ts) Så klart betyr det noe, man vil jo ikke ha falske hvis man har betalt for ekte. Ønsker heller ikke å støtte organisert kriminalitet og terrorvirksomhet Anonymkode: 01298...cf8 6
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Begge var ekte ifølge butikken, de hadde imidlertid ingen dokumentasjon. På lappen med pris stod det ekte Louis Vuitton. Dette var to anerkjente bruktbutikker i Oslo som er kjent for resale av merkevarer. Ts Anonymkode: d3e43...683 Kan jeg spørre hvilke butikker dette er? Har selv handlet fra Chouchou, Ma’s vintage, Vintagelover og Vintagelover. Litt mer skeptisk til Vintagequeen, men de holder ikke til i Oslo. Anonymkode: ba61b...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå