Gå til innhold

Hva er deres beste råd for mat/drikke dagen derpå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter storslått feiring i går, kjenner jeg på mitt livs værste hangover, en skikkelig fyllesyke. Har vondt i magen, er svimmel, veldig kvalm, orker ingenting og klarer ikke røre meg. Har bare sovet noen få timer og får ikke sovet mer. 

Hva er dine beste råd? Er ikke vant til dette jeg, men det ble nok litt for mye i tillegg til en blanding som ikke var helt god.

Anonymkode: aa9b6...bb9

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Væske erstatning er prioritert nr1. 

On du ikke har slike du løser opp i vann kan du lage det selv.

Bland 6 teskjeer sukker og en halv teskje salt med hver liter vann. 

Anonymkode: 33076...2ea

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

50/50 salt og sukker i et glass vann (eller flere)

Anonymkode: ba900...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Nypete med litt sukker. Spise epler eller vannmelon. 

Anonymkode: a8988...7f4

AnonymBruker
Skrevet

kom det ut i frisk luft. Prøv å gå en tur. Etterpå får du kanskje sove litt igjen. Eller så kan du prøve å spise noe pasta (karbohydrater). 

Anonymkode: 93786...9d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Etter storslått feiring i går, kjenner jeg på mitt livs værste hangover, en skikkelig fyllesyke. Har vondt i magen, er svimmel, veldig kvalm, orker ingenting og klarer ikke røre meg. Har bare sovet noen få timer og får ikke sovet mer. 

Hva er dine beste råd? Er ikke vant til dette jeg, men det ble nok litt for mye i tillegg til en blanding som ikke var helt god.

Mitt beste tips er egentlig noe du bør gjøre før du legger deg, så tips til neste gang. Spise noe mat, drikk godt med vann og være våken ei stund etter du er ferdig å drikke. Jeg pleier feks å se litt serie. Gjør jeg dette blir jeg aldri fyllesyk, dropper jeg det blir jeg kjempe dårligm

Anonymkode: 1577f...b3b

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mitt beste tips er egentlig noe du bør gjøre før du legger deg, så tips til neste gang. Spise noe mat, drikk godt med vann og være våken ei stund etter du er ferdig å drikke. Jeg pleier feks å se litt serie. Gjør jeg dette blir jeg aldri fyllesyk, dropper jeg det blir jeg kjempe dårligm

Må være noe ordentlig mat, ikke noe knekkebrød 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bor i Oslo - Texburger og en cola. 

Anonymkode: 2f5f8...50b

AnonymBruker
Skrevet

Cola med sukker og masse vann! 

Anonymkode: 88151...ed3

AnonymBruker
Skrevet

håper det var en bra feiring med mye morro i det minste 🙂

Anonymkode: 93786...9d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips! Går i elektrolytter her nå. Gårdagen var veldig bra, så absolutt verdt det her. Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy, TS. Det er nok av ting man kan gjøre mens man fester. Drikke nok vann, spise mat og ikke legge seg på stigende rus. Altså være våken til man blir sånn passe edru. Dagen etter er det best å drikke masse vann og spise lett mat. 

Anonymkode: 69431...929

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg klarer dagen etter er cola og salt potetgull 

Anonymkode: 23512...e8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jordbærlitago er best dagen derpå. Melk hydrerer bedre enn vann. 

Anonymkode: 41f25...4c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cola med sukker, stekt egg og bacon, brødskive med smør, te eller kaffe.

Jeg drikker ikke lenger, men begynte ofte å kaste opp på kvelden. Så jeg klarte å få i meg lite. Men cola var et must. 

Anonymkode: d5797...f6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vel, nå er det uansett for sent.

Men til neste gang, ta tilskudd elektrolytter.

Anonymkode: 6c7a7...a68

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...