AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Etter storslått feiring i går, kjenner jeg på mitt livs værste hangover, en skikkelig fyllesyke. Har vondt i magen, er svimmel, veldig kvalm, orker ingenting og klarer ikke røre meg. Har bare sovet noen få timer og får ikke sovet mer. Hva er dine beste råd? Er ikke vant til dette jeg, men det ble nok litt for mye i tillegg til en blanding som ikke var helt god. Anonymkode: aa9b6...bb9 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Væske erstatning er prioritert nr1. On du ikke har slike du løser opp i vann kan du lage det selv. Bland 6 teskjeer sukker og en halv teskje salt med hver liter vann. Anonymkode: 33076...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august 50/50 salt og sukker i et glass vann (eller flere) Anonymkode: ba900...bbe
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Nypete med litt sukker. Spise epler eller vannmelon. Anonymkode: a8988...7f4
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august kom det ut i frisk luft. Prøv å gå en tur. Etterpå får du kanskje sove litt igjen. Eller så kan du prøve å spise noe pasta (karbohydrater). Anonymkode: 93786...9d7
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Etter storslått feiring i går, kjenner jeg på mitt livs værste hangover, en skikkelig fyllesyke. Har vondt i magen, er svimmel, veldig kvalm, orker ingenting og klarer ikke røre meg. Har bare sovet noen få timer og får ikke sovet mer. Hva er dine beste råd? Er ikke vant til dette jeg, men det ble nok litt for mye i tillegg til en blanding som ikke var helt god. Anonymkode: aa9b6...bb9 Mitt beste tips er egentlig noe du bør gjøre før du legger deg, så tips til neste gang. Spise noe mat, drikk godt med vann og være våken ei stund etter du er ferdig å drikke. Jeg pleier feks å se litt serie. Gjør jeg dette blir jeg aldri fyllesyk, dropper jeg det blir jeg kjempe dårligm Anonymkode: 1577f...b3b 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mitt beste tips er egentlig noe du bør gjøre før du legger deg, så tips til neste gang. Spise noe mat, drikk godt med vann og være våken ei stund etter du er ferdig å drikke. Jeg pleier feks å se litt serie. Gjør jeg dette blir jeg aldri fyllesyk, dropper jeg det blir jeg kjempe dårligm Anonymkode: 1577f...b3b Må være noe ordentlig mat, ikke noe knekkebrød Anonymkode: 1577f...b3b
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Hvis du bor i Oslo - Texburger og en cola. Anonymkode: 2f5f8...50b
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Cola med sukker og masse vann! Anonymkode: 88151...ed3
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august håper det var en bra feiring med mye morro i det minste 🙂 Anonymkode: 93786...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Takk for alle tips! Går i elektrolytter her nå. Gårdagen var veldig bra, så absolutt verdt det her. Ts Anonymkode: aa9b6...bb9 3
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Så gøy, TS. Det er nok av ting man kan gjøre mens man fester. Drikke nok vann, spise mat og ikke legge seg på stigende rus. Altså være våken til man blir sånn passe edru. Dagen etter er det best å drikke masse vann og spise lett mat. Anonymkode: 69431...929 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Eneste jeg klarer dagen etter er cola og salt potetgull Anonymkode: 23512...e8c 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Jordbærlitago er best dagen derpå. Melk hydrerer bedre enn vann. Anonymkode: 41f25...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Cola med sukker, stekt egg og bacon, brødskive med smør, te eller kaffe. Jeg drikker ikke lenger, men begynte ofte å kaste opp på kvelden. Så jeg klarte å få i meg lite. Men cola var et must. Anonymkode: d5797...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Etter storslått feiring i går, kjenner jeg på mitt livs værste hangover, en skikkelig fyllesyke. Har vondt i magen, er svimmel, veldig kvalm, orker ingenting og klarer ikke røre meg. Har bare sovet noen få timer og får ikke sovet mer. Hva er dine beste råd? Er ikke vant til dette jeg, men det ble nok litt for mye i tillegg til en blanding som ikke var helt god. Anonymkode: aa9b6...bb9 Vel, nå er det uansett for sent. Men til neste gang, ta tilskudd elektrolytter. Anonymkode: 6c7a7...a68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå