Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal mest sannsynlig ta medisinsk abort i uke 8, nesten 9. Er det noen som har erfaring med dette ?

Jeg orker ikke tanken på å være hjemme i dagene etter osv. Jeg må dra på jobb for å slippe å grave meg ned og havne i en svært negativ tankerekke. På grunn av omstendigheter rund graviditeten er jeg nødt til å ta abort. I tillegg er det en svært viktig uke på jobben med mye viktig som jeg egentlig må være med på. Planen er å være på jobb - men heller ta litt hjemmekontor etter lunsjtider , da det er muligheter for dette. Tror dere det er mulig? 

Anonymkode: 29488...7e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde så mye at jobb kunne jeg bare drite i. Bind var ikke nok. Måtte ha bleie. Håper jeg var uheldig. Kirurgisk abort derimot gikk som en lek. Hadde ingen blødninger eller smerter etterpå. Man får Kirurgisk bare ved å insistere, bare til info.

Anonymkode: 941cd...9eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blødde så mye at jobb kunne jeg bare drite i. Bind var ikke nok. Måtte ha bleie. Håper jeg var uheldig. Kirurgisk abort derimot gikk som en lek. Hadde ingen blødninger eller smerter etterpå. Man får Kirurgisk bare ved å insistere, bare til info.

Anonymkode: 941cd...9eb

Er det jeg er redd for skal skje... Har hatt MA en gang, og måtte ta medisinsk- var derimot i uke 11, så håpet uke 8 var annerledes. Blødde ekstremt mye, og endte opp med kirurgisk etterpå likevel siden alt ikke kom ut. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hadde MA rundt uke 7 og måtte ta abortpiller for å få ut restene. Blødde ekstremt mye og satt mye på do, for både bind og bleie ble veldig fort grisete. Kunne nok tidligst dratt på jobb dag 3, men «heldigvis» var dette under den første koronatiden med påbudt hjemmekontor. Fikk dog ikke jobbet så mye pga. formen. Slapp, kvalm, smerter. 

Anonymkode: cd037...e99

AnonymBruker
Skrevet

Har vært gjennom det to ganger pga ma. Veldig forskjellig mtp blødning og smerte, så min erfaring er at det er umulig å vite på forhånd.

Første gangen blødde jeg masse mens det sto på som værst, men ikke noe problem med jobb neste dag. 
Andre gangen blødde jeg svært lite hele veien, dro på ul etter noen dager fordi jeg var sikker på at det umulig kunne ha kommet ut, men alt var ok.

Begge gangene var i uke 11, men utviklinga hadde stoppet tre-fire uker tidligere.

Anonymkode: 13e71...c48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal mest sannsynlig ta medisinsk abort i uke 8, nesten 9. Er det noen som har erfaring med dette ?

Jeg orker ikke tanken på å være hjemme i dagene etter osv. Jeg må dra på jobb for å slippe å grave meg ned og havne i en svært negativ tankerekke. På grunn av omstendigheter rund graviditeten er jeg nødt til å ta abort. I tillegg er det en svært viktig uke på jobben med mye viktig som jeg egentlig må være med på. Planen er å være på jobb - men heller ta litt hjemmekontor etter lunsjtider , da det er muligheter for dette. Tror dere det er mulig? 

Jeg var hjemme selve dagen for aborten, og tilbake på jobb som normalt dagen etter. Etter selve abortblødningen så blødde jeg som en litt kraftig mensen 2 dager. Klarte meg med bind. 

Men det er veldig individuelt så helt umulig å si noe om på forhånd. 

Anonymkode: 1cf60...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...