Gå til innhold

Må please

Fremhevede innlegg

Skrevet

M 36. Jeg har en helt merkelig dragning mot at jeg må please andre seksuelt, eller i det minste sensuelt, og iblant (nesten hele tiden) er det alt jeg vil, som en plikt. Det må også helst være eldre damer, typ 40-60, der jeg gjør omtrent hva som helst for dem. Single damer i den aldersgruppen har jo gjerne noen kinks, og jeg klarer ikke komme på en ting jeg skulle villet avstå fra, fordi dragningen mot å oppfylle slike ønsker eller behov er så sterk. I jobb og omgangskrets for øvrig er jeg jo ofte i kontakt med damer i denne alderen, og MIN største seksuelle fantasi er liksom at de trenger meg til å få oppfylt sin. Og dette har jo skjedd med ved flere anledninger, gjerne etter byturer. Det som er enda rarere er at JEG hverken trenger noe tilbake eller VIL ha noe tilbake. Disse er jo ofte vant til å ha blitt knulla godt, men oralsex er åpenbart noe mange kvinner har savnet i mange år.

Et typisk scenario i fylla er at jeg blir med dem hjem, rimmer eller slikker mus lenge (noen vil bli slikka i ansiktet, på kroppen et sted, eller inni munnen), eller så vil de ha skikkelig ris på rumpa mens de selv bruker vibrator på klitten. Det er også mye wet-greier som folk har tenning på i fylla. Jeg har ingen spesiell tenning på noe av det selv, men fordi DE har det, tenner jeg. Jeg tenner også på at de slipper å suge meg tilbake eller gjøre ting de egentlig ikke liker, orker eller vil, og at jeg bare drar når de har fått nok slave for-a-night eller blir trøtte. Dagen etter er dette da det jeg gleder meg til å tenke på mens jeg onanerer flere ganger dagen etter.

Finnes det noen som tenner på noe lignende, eller jeg bare veldig spesiell, som jeg jo mistenker?

Er ellers en helt normal og utadvent type, med vanlig jobb og omgangskrets.  

Anonymkode: 2b38b...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...