AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Skrevet 17. august Er selv en slank dame i starten av 30 årene, har født flere barn, men holdt meg slank. Hvilke jeans eller bukser kjøper dere? Anonymkode: 6a4a6...b7c
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Skrevet 17. august Levi’s 501 crop og Lee Carol 👍🏼 mange forskjellige farger/vasker og veldig behagelige for meg og min stil. Kvinne 32, 167cm, 68kg. Anonymkode: 1f8b8...204 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Skrevet 17. august Kjøper bare strech jeans. De siste fra BikBok og Only. Er 171 og veier 57 kg. Anonymkode: a921f...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Levi’s 501 crop og Lee Carol 👍🏼 mange forskjellige farger/vasker og veldig behagelige for meg og min stil. Kvinne 32, 167cm, 68kg. Anonymkode: 1f8b8...204 Du er som meg i str og alder. I blant syns jeg Levis blir litt stivt i stoffet, merker du det? Anonymkode: 6a4a6...b7c
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Lurer på hvordan folk orker å gå i bukser uten strech, her undrer jeg.. Jeg må ha noe mykt og strechty. Anonymkode: a921f...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er som meg i str og alder. I blant syns jeg Levis blir litt stivt i stoffet, merker du det? Anonymkode: 6a4a6...b7c Noen Levi’s har 0% stretch så de har jeg ikke til hverdags 😅 Har et par som heter lightweight og stoffet er veldig mykt og lett. De jeg har som er "stive" er jo egentlig de jeg har hatt lengst og som blir mindre stive med tiden. Bruker faktisk et sånt par til hage/utearbeid fordi de tåler absolutt alt! 10 år gamle nå! Anonymkode: 1f8b8...204
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lurer på hvordan folk orker å gå i bukser uten strech, her undrer jeg.. Jeg må ha noe mykt og strechty. Anonymkode: a921f...6a7 Det er jo smak og behag det.. Jeg synes stretchy bukser blir veldig "thights"-ete og ubehagelig. Da kan jeg jo like gjerne ha på meg tights da🤷🏼♀️ Har man et par bukser i riktig størrelse og fasong til kroppen sin, så er det virkelig null problem med mindre stretch. Anonymkode: 1f8b8...204 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Til jobb liker jeg KaLea (?)-modellene til Kaffe og Soffys fra Part two. Begge modellene er store i størrelsene. For en mer sporty look liker jeg Poptrash-buksene til Only. Kvinne, 37 år Anonymkode: 8fdf4...ce8
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hvordan folk orker å gå i bukser uten strech, her undrer jeg.. Jeg må ha noe mykt og strechty. Anonymkode: a921f...6a7 Da kan en jo like godt ta på seg en tights eller rykk strømpebukse da? Ikke en jeans til 1200kr liksom, når jeg kjøper jeans, da skal jeg ha en ordentlig bukse som sitter som den skal, utvider seg ikke i vask og mister form etter et par dagers bruk. Jeg har 20 år gamle jeans fra hollister og levis som nå synger på siste verset i form av at stoffet rakner, men ser like bra ut i passform. Anonymkode: c4dee...252
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Kjøper nesten konsekvent kun Levis Anonymkode: ff626...8e2 1
Summeer Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Levis superlow boot eller 525. De har litt stretch og har riktig fasong til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Lois palazzo har jeg i flere farger, og så har jeg et par lois med smale bein. De absolutt beste buksene jeg har! Anonymkode: 9bef9...737 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Hvilke farger kjøper dere? Nå har jeg 3 ulike toner blå og noen svarte. Det føles så kjedelig Anonymkode: 6a4a6...b7c
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke farger kjøper dere? Nå har jeg 3 ulike toner blå og noen svarte. Det føles så kjedelig Anonymkode: 6a4a6...b7c Lyseblå, klassisk olablå, mørk blå, sort, grå og et par brune/beige. Alt man trenger👍🏼 Anonymkode: 1f8b8...204 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august Myke med god stretch fra Gina tricot og Cubus. Har mange av de som heter Molly Anonymkode: c8875...e94
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilke farger kjøper dere? Nå har jeg 3 ulike toner blå og noen svarte. Det føles så kjedelig Anonymkode: 6a4a6...b7c Så å si alle blå toner, svart, hvit, grå, brun, beige. Har også grønn og rød Anonymkode: ff626...8e2
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august Jeg har kun Lois, favorittene er modellene Palazzo og Raval Lea ☺️ Anonymkode: 5b1a8...dec 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august Med lange bein og litt for stor livvidde, så er det cubus som gjelder. Varer like lenge / kort som andre merker jeg har prøvd, og rekker både ned til tærne og rundt livet. Anonymkode: 22c8c...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå