Gjest syk Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Jeg er syk og føler at hele halsen er tett pga slim, som jeg ikke får opp. Har stående en mikstur som skal gjøre det lettere å få dette opp, som heter Solvipect. I denne er det "lakrispasta", og jeg aner ikke hva det er for noe. Jeg tåler ikke fruktose og vil være sikker på at jeg kan bruke denne. Hadde vært fint å prøvd for å se om det letter litt på "trykket" i halsen. Hvis noen vet dette, så hadde det vært fint!
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 Det er vel bare uttrekk av lakrisrot, som tilsettes for å gi smak?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 ja jeg tror jo det. Burde ikke all medisin være sånn høvelig allergifritt? Jeg tror jeg tar sjansen. Takk for svar uansett:)
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Sannsynligvis er den søtet med kunstig søtstoff; det vil i så fall stå ganske langt framme på innholdslista. Aspartam, acesulfam K eller liknende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå