Gå til innhold

Er så ubegripelig dritt lei. Ser ingen ende ta.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er så drit lei av samboeren og forholdet vårt at jeg spyr. Føler ingen form for følelser bare enn masse stress og kav å unødvendig bruk av energi føler jeg er en betalings automat hver mnd da hun har hatt engangstønad. For at hjem skal funke må begge bidra men er vel mer 70/40 da jeg er 70 og hun 40 på den økonomiske biten. Faren maser på at jeg må holde hun med sånn å sånn osv å gjør narr av meg å hun skjønner ingenting. Vi har fått oss et barn i lag. Hun er tidenes beste karakter i hvordan nave på best mulig måte. Jeg går i full jobb og holder hus og hjem og betaler det meste for at ting går rundt. Jeg gidder ikke mer. Altså betale hun maser om turere hit og dit men for og komme der må det betales. Men nei da skal det ikke betales men heller finne en utvei på hvordan få meg til og betale det.

Anonymkode: d81c5...aa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fikk du barn med et så udugelig menneske? Engangsstønad betyr at hun ikke hadde lønnet arbeid før fødselen heller, så... som man reder, ligger man?

Anonymkode: 76197...635

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg hadde ikke orka å vært sammen med en som ikke er i jobb, som ikke bidrar i samfunnet og som ikke tjener egne penger. Jeg tjener godt nok til å forsørge meg selv og barna, men jeg gidder ikke forsørge et voksent menneske

Anonymkode: bd134...ff6

• Nyttig 1
Skrevet

Du kan avslutte forholdet, men om hun ikke komme seg i jobb må du uanstendig betale det meste av utgiftene for barnet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og du valgte henne fordi…? 

Anonymkode: ab8b1...9eb

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...