Gå til innhold

Kom for fort!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første seksuelle erfaring var da jeg ble sugd som 17åring. Varte vel knappe 5 sekunder, kom i munnen hennes på det første suget, så gikk alt for fort og ukontrollert! Det ble hennes første smak av sæd, og en kort opplevelse.. Hvordan gikk første sugeopplevelse for dere andre?

Anonymkode: 4d5f9...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var en par år eldre enn meg. Jeg var ikke klar for å ha sex enda og tok styringa ang å heller suge han. Tok ikke veldig lang tid men ihvertfall mer enn ett par minutter. Vi hadde begge drukket litt. Husker ikke så mye mer enn det egentlig. Jeg var fornøyd, tror ikke han var misfornøyd akkurat. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan gikk første sugeopplevelse for dere andre?

Anonymkode: 4d5f9...558

Jeg skjønte ganske raskt allerede første gang jeg ble sugd, at det ikke er min greie.

Sånn er det nå 30 år senere også. Tenner meg ikke. 

Anonymkode: f13ef...cb1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg varte noen sekunder bare. Selv om jeg var temmelig full!

Anonymkode: bc33d...a42

AnonymBruker
Skrevet

Var 16 første gangen jeg ble sugd av bestekameraten min. Han seigpinte meg i omtrent en halvtime. Jeg var helt i tåka å husker jeg stønna som gal. Jeg kom med et hyl da jeg tilslutt fikk orgasme å spruta han i munnen💦 Han fikk samme behandling etterpå, han kom som en foss i munnen min. Vi likte begge dette, det ble mye suging etter dette.

Anonymkode: e68db...dfd

• Liker 1
Skrevet

Tar alt for lang tid her med kun å få oral. Blir kjedelig til slutt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Klarte vel ikke å slappe av under blowjobs før en del ut i tyveårene. Kom vel først av det når jeg var ~21.

Skrevet

Første sugeopplevelsen var under debuten. Det var jo en fest, ikke sant, og jeg var vel mest overrumplet over at nå skjer det. Det skjedde sånn at hun sa noe i retning "åh så deiling, jeg må smake på.." men hun holdt ikke på lenge med detfør utålmodigheten hennes tok overhand og hun krevde meg veginalt. Så det gav ikke akkurat noen bestemt opplevelse av å bli sugd det, da - utover at det var deilig osv.

Det knytter seg derimot andre minner til det jeg ble utsatt for et lite år seinere, jaudå, det gikk noe tid mellom hver jente på den tida. Vi hadde rota og tjona på hverandre, før hun sier at: "jeg går f@3n meg ikke fra deg slik!" så napper hun til seg og begynner å suge meg. Hardt. Et lite halvminutt eller så uti arbeidet kjenner jeg at noe er i ferd med skje og jeg prøvde å advare henne om at hvis hun ikke slutter nå, så får hun hele schmalangelysen i munnen - "det var nå liksom meningen det!" sa hun, og så fortsatte hun. Like etterpå sa det pang og jeg så hele verdensrommet fra utsida. Jeg trodde det var jul, påske, pinse, 17 mai og fødselsdag for et helt tiår på en gang.

Jeg var forresten 21 år den gangen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Første avsugning med jente etter at vi gutta hadde lekt litt i noen år, kom jeg på få sekunder. Det var ikke  planlagt, klining i fylla på sofaen, plutselig kastet hun seg rundt og gapte over staken min i 69.

Anonymkode: cda2c...2a4

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ulik din erfaring. Jeg kom i munnen hennes, og det var hun ikke forberedt på. Og ikke likte hun det heller. I dag, 30 år etterpå, får jeg fortsatt ikke komme i munnen hennes igjen. Første og eneste gang. Dumt.

Anonymkode: f9083...eb3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Første avsugning med jente etter at vi gutta hadde lekt litt i noen år, kom jeg på få sekunder. Det var ikke  planlagt, klining i fylla på sofaen, plutselig kastet hun seg rundt og gapte over staken min i 69.

Anonymkode: cda2c...2a4

Da var du heldig 😂

Anonymkode: 310a2...fce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...