AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Keg har arvet min fars evne til å ikke bry seg om hva folk synes. Det kan være både fint og ugreit. Har arvet min mors milde lune. Har også arvet min fars nerver og tendenser til å ty til alkohol. Og min mors tendenser til å bare ville være alene Anonymkode: b1e2f...275 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Fra far arvet jeg at jeg gir fæn om hva andre synes om meg på godt og vondt. Kan gjøre andre folk flau pga min oppførsel. Fra min mor arvet jeg mangel på venniner jeg kan tilbringe tid med. Og at jeg er litt tom i tankene. Anonymkode: d48ba...3d1 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Her så er begge mine foreldre alkoholikere. Min mor tror jeg er psykopat, jeg kan aldri huske og ha fått en klem, omsorg, få sitte på et fang. Fra henne var det psykisk vold fra morgen til kveld, og fysisk vold da jeg ikke oppførte meg perfekt. Faren min utsatte meg for grovt seksuelt misbruk, fysisk vold, og mye trusler. Takk og pris, så har jeg overhodet ikke blitt som mine foreldre. Jeg har et stort hjerte, og er en omsorgsperson. Har jobbet innen helse i mange år, og gjør en veldig god jobb. Jeg er og mor til 2 barn, som nå er unge voksne. Og er det noe jeg er stolt av i livet mitt, så er det hvor god mor jeg er. Og jeg har et veldig godt forhold til barna mine. Og jeg drikker ikke alkohol. Anonymkode: a8705...429 3
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fra far arvet jeg at jeg gir fæn om hva andre synes om meg på godt og vondt. Kan gjøre andre folk flau pga min oppførsel. Fra min mor arvet jeg mangel på venniner jeg kan tilbringe tid med. Og at jeg er litt tom i tankene. Anonymkode: d48ba...3d1 Noe sånt med meg og😁 Anonymkode: b1e2f...275
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noe sånt med meg og😁 Anonymkode: b1e2f...275 Min far blir også fort sint og var alkoholiker. Jeg er heldigvis temperamentetløs og drikker moderat Anonymkode: d48ba...3d1
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Min far døde da jeg var veldig ung, jeg har bare et par vage minner om han og ingen har fortalt meg stort og iallefall ikke noe positivt så jeg aner ikke om jeg har likhetstrekk med han eller ei. Min mor har jeg et ganske anstrengt forhold til og jeg ser desverre at jeg har en del likheter med henne. Jeg blir fort fornærmet, er passiv agressiv, oppfarende og langsint. Jeg setter meg raskt i offerrollen og blir aldri fornøyd. Definitivt en martyr-type som henne. Jeg er ikke like ekstrem som henne men jeg ser henne veldig ofte i meg selv spesielt når hormonene raser på visse tider av syklusen min. Jeg greier meg bedre sosialt enn henne og er mer selvstendig. Jeg greier også å si unnskyld og ta ansvar for egne feil og mangler men det påvirker meg i stor grad og jeg strever med det. Anonymkode: 1a6d2...363
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Fra min far har jeg arvet kjærlighet til dyr og naturen. Fra min mor en kort lunte. Fra begge har jeg arvet interesse for hobbyen min. Anonymkode: 995d3...d7b
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Keg har arvet min fars evne til å ikke bry seg om hva folk synes. Det kan være både fint og ugreit. Har arvet min mors milde lune. Har også arvet min fars nerver og tendenser til å ty til alkohol. Og min mors tendenser til å bare ville være alene Anonymkode: b1e2f...275 Har ikke arvet så mye, jeg har vært ganske rake motsetningen til de hele mitt liv. Moren min er en voldelig sosiopat som mener at vold mot barn er den rette oppdragelsen. Ellers sitter hun med vondter og syns synd på seg selv. Faren min har slitt med sinneproblemer samtidig som han sjeldent tør å konfrontere noen ansikt til ansikt. De er begge veldig lite sosiale. Så er det meg som ikke finnes voldelig, mild og full av omsorg. Setter ned foten for dårlig behandling og urettferdighet. Kan godt kjempe for andre og er godt inn i fagforeningen på arbeidsplassen. Har fått diagnosen fibromyalgi, men jobber masse og klager ikke. Også er jeg en veldig sosial person. Anonymkode: 8f268...bed
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Har nok arvet manglende vilje til kompromiss og kan være egoistisk i parforhold, må jobbe med det. Ellers lite, vil jeg si. Begge er alkoholikere og blir lett avhengig av det aller meste, mens jeg klarer ikke bli avhengig av noe som helst (alkohol, kaffe, sukker etc) men klarer da heller ikke opprettholde interesse for ting som krever det for progresjon (instrument, trening), mulig det er relatert. De er også baksnakkende, verbalt mishandlende og generelt ufyselige mennesker hvor alt er andres feil og selvinnsikt er ikke-eksisterende. Veldig glad eplet har falt langt fra stammen her, har ingen kontakt med de mer. Anonymkode: c3408...f93
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Jeg har arvet pappas temperament, men også det å ikke tolerere urettferdighet, å si ifra og bry seg om medmennesker. Anonymkode: 88def...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå