AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Etter at det forrige dusjhodet (fra Clas?) fikk seg en kakk og måtte skiftes ut har vi lett etter en god erstatning, men uten hell. Kjøpte først womanizer-dusjhodet, men det fungerte ikke for oss. Nå har vi et fra Jernia, men strålen er ikke konsentrert nok. Spør derfor her, har du et dusjhode som gir deg orgasme, og i så fall, hvilket merke/modell? Anonymkode: 8529e...eae
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Skru av dusjhodet. Thank me later. Anonymkode: 2f1fc...c3f
LilleMy1989 Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skru av dusjhodet. Thank me later. Anonymkode: 2f1fc...c3f Hehe, jepp 🤩
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skru av dusjhodet. Thank me later. Anonymkode: 2f1fc...c3f Funker ikke her. Men nå er jeg på utkikk etter dusjhode jeg også, så følger med og håper du får svar. Kan legge til at jeg ønsker et diskret hode som bare funker, ikke et alle fniser av når de er på besøk og ser det ... Anonymkode: 6a3f4...af8
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skru av dusjhodet. Thank me later. Anonymkode: 2f1fc...c3f Det er alltids en mulighet ja, men håper å finne noe som var like bra som den forrige. Det var en anonym og billig greie som ble kjøpt for 9 år siden, og derfor husker vi heller ikke merket. Anonymkode: 8529e...eae
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Vanlig dusjhode fungerer her, 10 av 10 ganger. Jeg bruker den milde og store strålen først, for å få kriblingen og " varme opp ", så setter jeg på den nest sterkeste strålen, finner det riktige punktet og bare lar det bygge seg opp. Jeg pleier også å holde igjen og knipe når jeg kjenner set nærmer seg, og når jeg slipper opp igjen like før, så går det rett til himmels. Anonymkode: e0b0b...46e
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Stråle rett på klitten da eller? lenge? Anonymkode: e6a9b...785
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Har ikke vært borti et eneste dusjhode som ikke fungerer, men ville kjøpt et hvor du kan justere strålen. Anonymkode: 54138...dc8
RaulAngelsk Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Med de strømprisene man har nå, samt at de fleste kvinner er venstrevridde, får dere tenke miljø og anskaffe dere solcelledrevet vibrator ass.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Vet ikke hvor du får kjøpt den, men ligner denne typen her. 5 forskjellige innstillinger. Den nest siste innstillingen funker 👌 Anonymkode: 907c0...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå