Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (35 K) tisset nettopp litt på meg når jeg nøs nettopp hos typen. Skikkelig kleint å vurderte faktisk å ikke si noe å sove i det, men endte med å nevne det. 

Han tok det overraskende fint og sa at det ikke var så uvanlig ift hva han hadde lest. 

Jeg søker nå litt, men i motsetning til hva jeg leser har jeg aldri født barn eller noe slikt. Veldig spesielt.

En annen ting er at det skjedde en gang tidligere denne uken. Det har forøvrig aldri skjedd tidligere som jeg kan huske. Aldri før, også to ganger samme uke? Merkelig. 

Det er jo ikke en hel foss som pælmer ut, men mer enn noen få dråper. Ikke måtte jeg fryktelig på do i forkant heller.

Er dette vanlig? Noen andre som har opplevd det?

Anonymkode: 2d36b...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Jeg tisser når jeg hoster og nyser. Har ingen barn heller. 

Anonymkode: 53ba5...880

AnonymBruker
Skrevet

Du er IKKE alene om det! Viktig å gjøre knipeøvelser.

Anonymkode: 88a20...df2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

35 år? Du er sent ute.

Anonymkode: 41cab...c22

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg også gjort, kvinne 31.

Spesielt når jeg brekker meg. Må knipe mer, men forstår ikke hvordan. Har prøvd. Har ikke født barn. 

Anonymkode: c6106...afb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sterk bekkenbunnmuskkulatur og bruker normalt ikke merke dette når jeg nyser.

Men det kan skje enten da, eller når jeg er sliten eller gjør litt uvante stillinger, hvis jeg har låsning i korsrygg eller bekken. En tur til en god kiropraktor bruker fikse det for meg.

Anonymkode: 61573...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Trene bekkenbunnen så går det nok over. Det er ikke uvanlig i det hele tatt.

Anonymkode: 7b0c5...a99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig nei….

Anonymkode: c737b...b9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg (35 K) tisset nettopp litt på meg når jeg nøs nettopp hos typen. Skikkelig kleint å vurderte faktisk å ikke si noe å sove i det, men endte med å nevne det. 

Han tok det overraskende fint og sa at det ikke var så uvanlig ift hva han hadde lest. 

Jeg søker nå litt, men i motsetning til hva jeg leser har jeg aldri født barn eller noe slikt. Veldig spesielt.

En annen ting er at det skjedde en gang tidligere denne uken. Det har forøvrig aldri skjedd tidligere som jeg kan huske. Aldri før, også to ganger samme uke? Merkelig. 

Det er jo ikke en hel foss som pælmer ut, men mer enn noen få dråper. Ikke måtte jeg fryktelig på do i forkant heller.

Begynn å knip

AnonymBruker
Skrevet

Start med knipeøvelser. Men, om du husker det, så er det lurt å knipe før du nyser/hoster ol. Da er musklene stramme og du lekker ikke. 

Anonymkode: 92ffc...99c

Skrevet

Det kan også være litt syklusavhengig for noen, altså at det lettere skjer i visse deler av syklusen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...