Knurr Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Jeg vil forferdelig gjerne ha et bittelite kjøleskap til å ha på hybelen. Jeg fant et på Elkjøps nettbutikk, som jeg har lest anmeldelser av litt rundt forbi. I utgangspunktet er det en 12V kjøleboks til bruk i bil, men på de fleste stedene jeg har sett, har det fulgt med en adapter til vanlig husbruk. Jeg sendte en mail til kundesenteret for å få vite om dette var tilfellet hos Elkjøp også, men fikk ikke noe svar. Derfor ringte jeg, og fikk beskjed om at det fulgte med adapter. Veldig fornøyd bestilte jeg kjøleskapet og betalte med Visa på nett. To dager senere fikk jeg svar på mail om at det ikke var noen adapter med, og etter å ha forsikret meg om at det stemte, ville jeg avbestille. Fikk beskjed om at dette ikke var mulig, fordi pakken var sendt, og at jeg måtte hente pakken på postkontoret, levere den til en Elkjøpbutikk og deretter få igjen pengene minus fraktkostnadene. Det jeg lurer på er: Hvordan kan de be meg bære fraktkostnadene og gjøre det så komplisert for meg, når hele fadesen kommer av at de har feilinformert meg? Hva burde jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Ta kontakt med dem igen per tlf. Husker du navnet på den du snakket med? Jeg ville ringt dem, forklart saken og IKKE hentet ut pakken på posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå