AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg har noen sexy outfits fra tidligere forhold. Har noen ganger lyst til å overaske kjæresten med noe av dette, føler meg fin i det, Er det veldig fy fy å bruke dette nå? Er det stor sannsynlighet for at en mann lurer på når jeg har kjøpt det - eller bryr han seg ikke? Trenger råd på hva som er riktig å gjøre. Er jo synd å kaste sexy klær selv om det var brukt med noen andre tidligere. Anonymkode: c76e1...ba6
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Hvis han lurer på det, har han et problem. Anonymkode: 8d768...c38 3 1 1
Topper og daler Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har noen sexy outfits fra tidligere forhold. Har noen ganger lyst til å overaske kjæresten med noe av dette, føler meg fin i det, Er det veldig fy fy å bruke dette nå? Er det stor sannsynlighet for at en mann lurer på når jeg har kjøpt det - eller bryr han seg ikke? Trenger råd på hva som er riktig å gjøre. Er jo synd å kaste sexy klær selv om det var brukt med noen andre tidligere. Anonymkode: c76e1...ba6 Så klart du kan. 👍 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Jeg bruker nesten alt om igjen med ny kjæreste. Jeg er gjerrig og liker å bruke ting jeg vet kler meg og som kanskje er kjøpt i ulike butikker over flere år. Anonymkode: 6fd03...e67 1
Flintis Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august (endret) For min del er det gøy, men ta en prat med han. Endret 17. august av Flintis
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Hvorfor si at det er fra tidligere forhold? Det holder med å si at du har kjøpt det fordi det går deg til å føle deg fin, og at du håper at han også liker det. Anonymkode: d8a4e...244 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har noen sexy outfits fra tidligere forhold. Har noen ganger lyst til å overaske kjæresten med noe av dette, føler meg fin i det, Er det veldig fy fy å bruke dette nå? Er det stor sannsynlighet for at en mann lurer på når jeg har kjøpt det - eller bryr han seg ikke? Trenger råd på hva som er riktig å gjøre. Er jo synd å kaste sexy klær selv om det var brukt med noen andre tidligere. Anonymkode: c76e1...ba6 Hva med leketøy som du har brukt i tidligere forhold? Anonymkode: 2b477...64f
Topper og daler Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva med leketøy som du har brukt i tidligere forhold? Anonymkode: 2b477...64f Hvorfor ikke? Skjønner ikke problemstillingen.
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Topper og daler skrev (44 minutter siden): Hvorfor ikke? Skjønner ikke problemstillingen. Hvis ei annen har brukt for eksempel en rabbit-vibrator tidligere? Men for så vidt,- typen din har jo vert brukt tidligere av andre han også da.. Anonymkode: 2b477...64f
Topper og daler Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis ei annen har brukt for eksempel en rabbit-vibrator tidligere? Men for så vidt,- typen din har jo vert brukt tidligere av andre han også da.. Anonymkode: 2b477...64f Vibratorer er vel helst noe kvinner kjøper og bruker på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis ei annen har brukt for eksempel en rabbit-vibrator tidligere? Men for så vidt,- typen din har jo vert brukt tidligere av andre han også da.. Anonymkode: 2b477...64f Så nå at du var mann, dette var myntet på kvinner.. Anonymkode: 2b477...64f
Strigiformes Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Den mannen som får se meg i sexy undertøy er kun for hans øyne...Så av den grunn har jeg bare nytt undertøy og koser meg med meg selv, fordi jeg fortjener det ❤️
Geojak Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har noen sexy outfits fra tidligere forhold. Har noen ganger lyst til å overaske kjæresten med noe av dette, føler meg fin i det, Er det veldig fy fy å bruke dette nå? Er det stor sannsynlighet for at en mann lurer på når jeg har kjøpt det - eller bryr han seg ikke? Trenger råd på hva som er riktig å gjøre. Er jo synd å kaste sexy klær selv om det var brukt med noen andre tidligere. Anonymkode: c76e1...ba6 Selvfølgelig. Hvis du føler deg fin i det, utstråler du jo lyst å glede. Jeg hadde ikke brydd meg om når det ble kjøpt inn, men hadde gledet meg over synet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå