Gå til innhold

Kan man bruke sexy klær man hadde før forholdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen sexy outfits fra tidligere forhold. Har noen ganger lyst til å overaske kjæresten med noe av dette, føler meg fin i det, Er det veldig fy fy å bruke dette nå? Er det stor sannsynlighet for at en mann lurer på når jeg har kjøpt det - eller bryr han seg ikke? 

Trenger råd på hva som er riktig å gjøre. Er jo synd å kaste sexy klær selv om det var brukt med noen andre tidligere.

Anonymkode: c76e1...ba6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han lurer på det, har han et problem. 

Anonymkode: 8d768...c38

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har noen sexy outfits fra tidligere forhold. Har noen ganger lyst til å overaske kjæresten med noe av dette, føler meg fin i det, Er det veldig fy fy å bruke dette nå? Er det stor sannsynlighet for at en mann lurer på når jeg har kjøpt det - eller bryr han seg ikke? 

Trenger råd på hva som er riktig å gjøre. Er jo synd å kaste sexy klær selv om det var brukt med noen andre tidligere.

Så klart du kan. 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker nesten alt om igjen med ny kjæreste. Jeg er gjerrig og liker å bruke ting jeg vet kler meg og som kanskje er kjøpt i ulike butikker over flere år. 

Anonymkode: 6fd03...e67

• Liker 1
Skrevet (endret)

For min del er det gøy, men ta en prat med han.

Endret av Flintis
Skrevet

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor si at det er fra tidligere forhold?

Det holder med å si at du har kjøpt det fordi det går deg til å føle deg fin, og at du håper at han også liker det.

Anonymkode: d8a4e...244

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva med leketøy som du har brukt i tidligere forhold? 

Anonymkode: 2b477...64f

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva med leketøy som du har brukt i tidligere forhold? 

Hvorfor ikke? Skjønner ikke problemstillingen. 

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (44 minutter siden):

Hvorfor ikke? Skjønner ikke problemstillingen. 

Hvis ei annen har brukt for eksempel en rabbit-vibrator tidligere? Men for så vidt,- typen din har jo vert brukt tidligere av andre han også da..

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis ei annen har brukt for eksempel en rabbit-vibrator tidligere? Men for så vidt,- typen din har jo vert brukt tidligere av andre han også da..

Vibratorer er vel helst noe kvinner kjøper og bruker på seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så nå at du var mann, dette var myntet på kvinner..

Skrevet

Den mannen som får se meg i sexy undertøy er kun for hans øyne...Så av den grunn har jeg bare nytt undertøy og koser meg med meg selv, fordi jeg fortjener det ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Selvfølgelig. Hvis du føler deg fin i det, utstråler du jo lyst å glede. 

Jeg hadde ikke brydd meg om når det ble kjøpt inn, men hadde gledet meg over synet.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...