AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg har slitt hull på innsiden av hælkappa på en joggesko. Skoen har ingen andre skader, og siden skoene er skikkelig gode vil jeg gjerne beholde dem litt til. Jeg har sett reklame for sånne lapper som man kan lime inn i hælkappa på joggeskoene der det er slitt hull. Har du prøvd dette? Hvor har du kjøpt lappene dine? Er du fornøyd? Tåler skoene å vaskes i vaskemaskin uten at lappen løsner? Anonymkode: 11c3e...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #2 Skrevet 18. august Jeg endte med lapper fra Lindex. Håper de er bra. Anonymkode: 11c3e...0b2
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Skrevet 18. august Har bare prøvd fra Normal.. De løsna etter en stund, uten hjelp fra vaskemaskinen. Anonymkode: f68e1...cc0
mereo Skrevet 18. august #4 Skrevet 18. august Kjøpte på skobutikk for mange år siden, har ikke fornøyd. Men jeg var ungdom og tråkka vel ned skoa så godt det var mulig, så det kan ha vært brukerfeil!
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Clas Ohlson har. Holder en liten stund Anonymkode: 779fe...b22
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august Kjøp kippe-kapper i skobutikk. Anonymkode: df25c...64f
AnonymBruker Skrevet 18. august #7 Skrevet 18. august Kjøpt på Temu, funker helt topp og løsner ikke i vask. Anonymkode: 9cb39...a88
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august Akkurat sånt er Temu helt fantastisk. Anonymkode: 938f1...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå