AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Kysser du henne/kliner etterpå, eller synes du det er ekkelt? Anonymkode: a2b32...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Nei. Vi snowballer. Spytter frem og tilbake............... Anonymkode: 1edd0...dda 3
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Nei det er ekkelt. Og hun kysser ikke meg når jeg har slikket henne Anonymkode: c00a0...8bf 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Synes ikke det er ekkelt, det er jo min sperm hun har svelget. Anonymkode: b2d8f...c3b 8 2
Even Tuell Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Har ikke noe problem med å kyse og kline med henne etter at hun har sugd meg. I den grad det smaker noe, så smaker det sex. Og jeg tenker at det litt usexy å brått frastøte seg den personen som akkurat har sugd deg til orgasme og utlløsning. Oser ikke taknemlighet og kjærlighet om du brått behandler partner som en paria liksom. "Suger du meg, så blir du ekkel" ? 12 11
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Vel. Jeg får ikke orgasme av å bli sugd, så det har aldri vært noe tema😆 Anonymkode: 91e4d...0cf
Plan B Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august (endret) Nei, absolutt ikke, bare en del av sexen og ikke det minste ekkelt. Akkurat som vi kliner etter jeg har kost meg der nede. Endret 16. august av Plan B 3
Katten.2.0 Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Ikke noe som byr meg i mot. Liker at vi begge smaker sex. 5 1
SurDiamant Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august Nei, bare deilig pirrende 🤩 Smaker den gjerne om hun har fått spruten andre steder enn munnen også 😇 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august Hadde en mann synes det var ekkelt å kysse meg etterpå, hadde jeg dumpet han lett! Da blir mannen veldig usexy i mine øyner. Anonymkode: 7d663...3a3 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Lar meg lett kysse av dama rett etter at hun har sugd meg til orgasme. Blir så kåt av å smake meg selv at jeg for orgasme igjen kort etterpå, den orgasmen er mye sterkere. Godt at hun demper stønninga mi med dype kyss💥 Anonymkode: eb2a1...307 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Suging uten kondom er ikke tema, så det har vel bare blitt med et forsøk. Anonymkode: 667de...c95
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Neinei, helt uproblematisk. Har ingen interesse av å smake på egen sæd, hun svelger unna først, men synes selvfølgelig ikke det er ekkelt at «i teorien kan det være noen rester igjen». Herregud, det er dama mi og hun har gjort det for å tilfredsstille og glede meg, jeg er da ikke så jævlig umoden og usikker at jeg skyr henne etter det. Anonymkode: a6da6...b06 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Lurer på om menn ville drukket væske fra oss kvinner som var samlet opp i en liten kopp også, etter de hadde gjort ting for oss? Anonymkode: f7b2e...db9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde en mann synes det var ekkelt å kysse meg etterpå, hadde jeg dumpet han lett! Da blir mannen veldig usexy i mine øyner. Anonymkode: 7d663...3a3 Jeg burde vel funor AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 12.31): Desverre ikke så veldig bra. Den type kvinner som er så pene at de har fått terpet det inn i hodet daglig at de er så spesielle og unikt vakre prinsesser de er, de har jeg oftest opplevd som høye på seg selv, og litt ufyselig personlighet hvor de de oppleves som om de tror de er bedre enn andre. Med gjennomsnittlig eller normalt pene kvinner har jeg opplevd slikt veldig mye sjeldnere Anonymkode: d5947...09f Jeg burde vel dumpe dama da, siden hun ikke vil kline med meg når jeg akkurat har slikket henne 😅 Du er temmelig sær om du dumper noen pga de ikke ønsker å smake på sine egne safter. Men er da ikke ulovlig å være sær Anonymkode: c00a0...8bf
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om menn ville drukket væske fra oss kvinner som var samlet opp i en liten kopp også, etter de hadde gjort ting for oss? Anonymkode: f7b2e...db9 Jeg skjønner ikke sammenligningen. Hvis man skal bytte om på kjønnene så er spørsmålet om en kvinne ville kysset en mann rett etter han han har slikket henne. Men for å ta ditt spørsmål så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skulle drukket kvinnelig væske fra en kopp. Jeg tviler på om mange kvinner er interessert i å drikke sæd fra en kopp. Jeg kan godt kysse på munnen, men jeg ville ikke drukket spytt fra en kopp. Anonymkode: 2a888...0ff
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Skrevet 17. august Ville ikke kysset, men trekker meg alltid ut før jeg kommer så det er ikke et problem. Anonymkode: 3c801...ffa
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Skrevet 17. august Forresten: Ja, jeg synes det er litt ekkelt at hun har sæd i munnen. Jeg synes det føles litt feil å komme i munnen hennes. Det er er mitt kink med at jeg vil se på henne som en skjønn, ren og fin skapning. Jeg dømmer ingen. Det er jeg som er rar og det er sånn jeg føler det. Jeg elsker å bli sugd, men vil helst avslutte med samleie. Det føles bedre å komme dypt inni vagina. Anonymkode: 2a888...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå