AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august som jeg aldri har tenkt slike tanker om. Hvorfor drømmer man sånt? Anonymkode: 28942...907
Fighter83 Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august (endret) Aner ikke! Fikk selv en slik drøm for første gang om en kollega for 2 uker siden. Husker ikke mye detaljer men moro var det, han var så veldig blid og fornøyd a gitt🤣 Kjekk fyr er han men han har det absolutt supert i det forholdet han er i får jeg inntrykk av og jeg har ingen planer om å rote meg bort i noen jeg jobber med 😅 Får se på det som krydder i hverdagen😉 Endret 16. august av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Seksuelle tanker om folk rundt deg ser jeg på som normalt og sunt. Hadde vært artig å visst de seksuelle fantasiene til folk! Tenk om noen har drømt om å ha sex med meg f.eks., det ville vært smigrende Anonymkode: 342d2...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Seksuelle tanker om folk rundt deg ser jeg på som normalt og sunt. Hadde vært artig å visst de seksuelle fantasiene til folk! Tenk om noen har drømt om å ha sex med meg f.eks., det ville vært smigrende Anonymkode: 342d2...eb3 Ehh, nei. Han jeg drømte om har både kone og barn. Anonymkode: 28942...907
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå