Gå til innhold

Er det vanlig å skylle munnen etter oralsex ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg hadde oralsex i kveld, han kom ikke i munnen min, men jeg la meg i senga og kikket på telefonen litt.
Han gikk på badet. Jeg skulle pusse tennene mine etter han var ferdig på badet tenkte jeg, men når han kom ut så sa han «skal du ikke skylle munnen? Er det ikke ekkelt å ha masse kuk i munn?».

Altså jeg tror ikke jeg skyller munnen hver gang? Føler liksom det er naturlig, så hvis jeg hadde pusset tennene først så hadde jeg nok ikke vasket munn etterpå heller?

Med mindre det er cumming i munn, da syntes jeg det kan være ekkelt å la være.

Hva er deres meninger rundt dette? 

Anonymkode: 19c24...3f1

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og så klart hvis han hadde smakt vondt så hadde jeg skylt munn, men han smakte nærmest ingenting. 

Skrevet

Er det ikke litt rart han syns at hans egen pikk er ekkel da?
Skulle tro han hadde høyere tanker om sitt eget utstyr enn som så.

Jeg skylder munnen om jeg har en dårlig smak der ... ganske så uavhengig av hvor den smaken kommer fra. Det er smaken jeg i så fall vi ha vekk. Og om det er nasty, putter jeg det aldri i munnen igjen liksom.

Hvis han syns sin egen pikk er så ekkel .. hva med å vaske seg oftere? Og hvorfor i all verden skulle du få lyst til å suge ham noen gang igjen liksom?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva er deres meninger rundt dette? 

Her i huset pusser vi tennene, kattvask på utstyret og hendene før vi legger oss.. det skjer også på dagtid.. ikke i en kjappis da, for da har vi det travelt.. Så vi kysser hverandre på munnen både før og etter oralen, pusser sjelden tennene for lystdråper inneholder ikke syre og det smaker jo ikke ondt.. Som oftes sniffer jeg på fingrene, på morgenkvisten med en kopp kaffe. Da blir jeg inspirert og løper opp på soverommet igjen🫡
For min egen del pusser jeg tennene, for bedre ånde.. men jeg skrubber samtidig tunga med gummiputa på baksiden av tannkosten. Det gjør jeg fordi det gir mere smak på fittesafta som jeg elsker såå høyt❣️

Skrevet

Vi løper ikke å skyller munnen etter oralsex, nå kommer jeg aldri i munnen hennes da.

Jeg kan slikke henne til en herlig våt orgasme, så legger vi oss til å sove uten å gå innom badet for munnskyll.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (1 time siden):

Vi løper ikke å skyller munnen etter oralsex, nå kommer jeg aldri i munnen hennes da.

Jeg kan slikke henne til en herlig våt orgasme, så legger vi oss til å sove uten å gå innom badet for munnskyll.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det FØR, men ikke etter, med min kjære. Hadde det vært et ons hadde jeg nok tatt en munnskyll til ja

Anonymkode: 8bec3...7a8

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Her i huset pusser vi tennene, kattvask på utstyret og hendene før vi legger oss.. det skjer også på dagtid.. ikke i en kjappis da, for da har vi det travelt.. Så vi kysser hverandre på munnen både før og etter oralen, pusser sjelden tennene for lystdråper inneholder ikke syre og det smaker jo ikke ondt.. Som oftes sniffer jeg på fingrene, på morgenkvisten med en kopp kaffe. Da blir jeg inspirert og løper opp på soverommet igjen🫡
For min egen del pusser jeg tennene, for bedre ånde.. men jeg skrubber samtidig tunga med gummiputa på baksiden av tannkosten. Det gjør jeg fordi det gir mere smak på fittesafta som jeg elsker såå høyt❣️

På morgenen her setter jeg på kaffen, (vasker alltid hendene før jeg begynner med noe på kjøkkenet) så en tur på toalettet, hvilket alltid innebærer håndvask, noe annet er uhygenisk og grisete.

så når morgenkaffen inntaes lukter det ikke annet enn såpe av fingrene her, ikke mye inspirasjon der 😉

Endret av Geojak
AnonymBruker
Skrevet

Hahah... Jeg har sugd min fair share av penis i mitt liv. Aldri skylt munnen på grunn av "ekkelt med kuk i munnen".

Ville bare ledd om jeg fikk den kommentaren. Men la meg tippe, dette er en fyr som ikke kan kysse deg etter at du har sugd han ;) ... guttevalp kaller vi det. 

Anonymkode: 2ed2a...d54

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann

Jeg har aldri forventet at hun skal skylle munnen. Har aldri opplevd det, men jeg vet ikke hva de gjør på badet etterpå. 

Jeg pleier å vaske ansiktet etter å ha gitt oralsex til en kvinne, men da blir man jo våt utenpå munnen. Jeg styrter ikke ut med en gang, men tar en liten tur på badet når alt er over.

Anonymkode: f8e8a...42f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg pusser alltid tenner etter oralsex, rimming etc. Det er ikke ekkelt med kropp, men jeg vil jo ikke lukte sex av munnen når jeg skal møte andre. Og generelt dusjer eller vasker kropp etter sex. Og noenlunde samme prosedyre før sex. 

Endret av Virrevirrevapp
  • Liker 2
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (10 timer siden):

Jeg pusser alltid tenner etter oralsex, rimming etc. Det er ikke ekkelt med kropp, men jeg vil jo ikke lukte sex av munnen når jeg skal møte andre. Og generelt dusjer eller vasker kropp etter sex. Og noenlunde samme prosedyre før sex. 

DET er poenget mitt også.
Jeg har ikke noe problem med seksuelle kroppsvæsker, men jeg foretrekker å ikke lukte ute blant folk, uansett om det er svette eller fitte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mann, og skyller ansikt og munn hvis jeg må forholde meg til barna eller andre nærmeste timer, ellers (helst) ikke

Anonymkode: 6c845...6da

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Jeg svelger og enten fortsetter/starter dagen min, eller legger meg for å sove😋

Anonymkode: e136c...ecc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går aldri for å bare skulle munnen, men kan drikke litt vann om jeg er tørst. Må jo uansett en tur på toalettet etterpå. Ellers vasker vi ansikt og hender, og pusser tenner både morgen og kveld, så går ikke rundt og lukter sex uansett tid på døgnet.

Anonymkode: 21fb2...b81

AnonymBruker
Skrevet

Man opplever mye rart når man ligger med raringer. 

Anonymkode: 5b795...6c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh ja. 

Anonymkode: 9df65...eda

AnonymBruker
Skrevet

Kysser alltid dama etter hun har svelget, sykt opphissende å lukte sæden min fra munnen hennes. Utenkelig at hun skulle skylle munnen etterpå.

Anonymkode: 21e2e...a3c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han synes pikken hans er så ekkel er det ganske frekt å stappe den i munnen min. Jeg hadde avsluttet, dette er seksuelle issues på et nivå jeg ikke orker å forholde meg til. 

Anonymkode: eca77...22b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dama drikker litt vann etter å ha svelget spermen min men, ikke ellers. finnes da ikke noe ekkelt med det. jeg vasker meg heller ikke etter å ha gått ned på hu.  

Anonymkode: 43446...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...