Gå til innhold

Mageknip med mange toalettbesøk– hjelp? 😣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har siden i dag morges, da jeg våknet relativt brått opp, hatt tildels skikkelige magesmerter. Hver gang smerte, så måtte jeg på toalettet for å lette. Fem ganger toalettbesøk i dag og relativt mykt. 

Jeg spiste en skokk med store ostepop i går, og i dag spiste jeg en burger bare for å få noe i magen. Siden kl 18 i dag har jeg nesten bare sovet, og det stikker litt i magen nå og da. Har aldri hatt det så lenge før. 

Tok en Paracet men ingen reaksjon så langt. 

Er det noen som vet hva dette kan være? Kan det være farlig? 😥🥺

Anonymkode: 05989...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt det før, da vet du vel selv hva det er for noe? Og ingen her inne kan svare deg på hva det kan være.

Anonymkode: b204c...4ab

• Liker 1
Skrevet

Uvel i magen kan jo alle være fra tid til annen.

Anonymkode: a01fa...e44

Skrevet

Er ikke uvanlig at magen nå og da kan komme litt i ulage. Det går over :)

Anonymkode: bd4fb...a52

Skrevet

Prøv kokt mat og loff. Pleier å roe ned når jeg har en dårlig periode. Sliter med kronisk diare, perioder med 5-10 toalettbesøk hver dag i 2 uker+ hvis jeg ikke følger mine egne råd.

Loff med smør og ost. Drikke vann. Droppe fet mat, droppe sukker, droppe stekt mat. 

Anonymkode: 69e3c...eba

Skrevet

Prøv å ikke spis på en stund… sånt er sjelden langvarig.

Anonymkode: cd709...8fd

Skrevet

Det kan være en reaksjon på noe du har spist, men mest sannsynlig er det et virus. 

Jeg hadde et virus i vår som ga både magesmerter, diaré og luftveissymptomer. Varte en uke. Under et døgn er jo svært kort tid. Vær litt tålmodig. 

Når jeg er dårlig i magen, lever jeg på loff, kokt pasta og litt frukt og/eller grønnsaker et døgn eller to. Drikker kun vann. Det pleier å hjelpe. Unngå fet og sterk mat. 

Anonymkode: 56238...05b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei.

Jeg har siden i dag morges, da jeg våknet relativt brått opp, hatt tildels skikkelige magesmerter. Hver gang smerte, så måtte jeg på toalettet for å lette. Fem ganger toalettbesøk i dag og relativt mykt. 

Jeg spiste en skokk med store ostepop i går, og i dag spiste jeg en burger bare for å få noe i magen. Siden kl 18 i dag har jeg nesten bare sovet, og det stikker litt i magen nå og da. Har aldri hatt det så lenge før. 

Tok en Paracet men ingen reaksjon så langt. 

Er det noen som vet hva dette kan være? Kan det være farlig? 😥🥺

Oi, jøss - har du aldri vært dårlig i magen før? Det er da rimelig vanlig...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du har hatt det før, da vet du vel selv hva det er for noe? Og ingen her inne kan svare deg på hva det kan være.

Anonymkode: b204c...4ab

Ikke helt som dette. Jeg hatt mageknip før men det har gått over innen noen få timer bare.
Denne gangen varte det hele dagen i går og jeg kjenner det enda 😞

-Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ikke helt som dette. Jeg hatt mageknip før men det har gått over innen noen få timer bare.
Denne gangen varte det hele dagen i går og jeg kjenner det enda 😞

-Ts

Alle kn oppleve det der. Chill

Anonymkode: 46cc5...abe

AnonymBruker
Skrevet

Sånt kan gjerne vare en dag, ja. Omgangssyke eller litt mild matforgiftning. Ikke farlig, men vondt og kjedelig mens det står på.

Anonymkode: 17750...8b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...