AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:40 #1 Skrevet lørdag kl 19:40 Hei. Jeg har siden i dag morges, da jeg våknet relativt brått opp, hatt tildels skikkelige magesmerter. Hver gang smerte, så måtte jeg på toalettet for å lette. Fem ganger toalettbesøk i dag og relativt mykt. Jeg spiste en skokk med store ostepop i går, og i dag spiste jeg en burger bare for å få noe i magen. Siden kl 18 i dag har jeg nesten bare sovet, og det stikker litt i magen nå og da. Har aldri hatt det så lenge før. Tok en Paracet men ingen reaksjon så langt. Er det noen som vet hva dette kan være? Kan det være farlig? 😥🥺 Anonymkode: 05989...c02
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:19 #2 Skrevet lørdag kl 20:19 Du har hatt det før, da vet du vel selv hva det er for noe? Og ingen her inne kan svare deg på hva det kan være. Anonymkode: b204c...4ab 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:22 #3 Skrevet lørdag kl 20:22 Uvel i magen kan jo alle være fra tid til annen. Anonymkode: a01fa...e44
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:23 #4 Skrevet lørdag kl 20:23 Er ikke uvanlig at magen nå og da kan komme litt i ulage. Det går over Anonymkode: bd4fb...a52
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:27 #5 Skrevet lørdag kl 20:27 Prøv kokt mat og loff. Pleier å roe ned når jeg har en dårlig periode. Sliter med kronisk diare, perioder med 5-10 toalettbesøk hver dag i 2 uker+ hvis jeg ikke følger mine egne råd. Loff med smør og ost. Drikke vann. Droppe fet mat, droppe sukker, droppe stekt mat. Anonymkode: 69e3c...eba
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:50 #6 Skrevet lørdag kl 20:50 Prøv å ikke spis på en stund… sånt er sjelden langvarig. Anonymkode: cd709...8fd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:59 #7 Skrevet lørdag kl 20:59 Det kan være en reaksjon på noe du har spist, men mest sannsynlig er det et virus. Jeg hadde et virus i vår som ga både magesmerter, diaré og luftveissymptomer. Varte en uke. Under et døgn er jo svært kort tid. Vær litt tålmodig. Når jeg er dårlig i magen, lever jeg på loff, kokt pasta og litt frukt og/eller grønnsaker et døgn eller to. Drikker kun vann. Det pleier å hjelpe. Unngå fet og sterk mat. Anonymkode: 56238...05b
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 21:11 #8 Skrevet lørdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg har siden i dag morges, da jeg våknet relativt brått opp, hatt tildels skikkelige magesmerter. Hver gang smerte, så måtte jeg på toalettet for å lette. Fem ganger toalettbesøk i dag og relativt mykt. Jeg spiste en skokk med store ostepop i går, og i dag spiste jeg en burger bare for å få noe i magen. Siden kl 18 i dag har jeg nesten bare sovet, og det stikker litt i magen nå og da. Har aldri hatt det så lenge før. Tok en Paracet men ingen reaksjon så langt. Er det noen som vet hva dette kan være? Kan det være farlig? 😥🥺 Anonymkode: 05989...c02 Oi, jøss - har du aldri vært dårlig i magen før? Det er da rimelig vanlig... 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har hatt det før, da vet du vel selv hva det er for noe? Og ingen her inne kan svare deg på hva det kan være. Anonymkode: b204c...4ab Ikke helt som dette. Jeg hatt mageknip før men det har gått over innen noen få timer bare. Denne gangen varte det hele dagen i går og jeg kjenner det enda 😞 -Ts Anonymkode: 05989...c02
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ikke helt som dette. Jeg hatt mageknip før men det har gått over innen noen få timer bare. Denne gangen varte det hele dagen i går og jeg kjenner det enda 😞 -Ts Anonymkode: 05989...c02 Alle kn oppleve det der. Chill Anonymkode: 46cc5...abe
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Sånt kan gjerne vare en dag, ja. Omgangssyke eller litt mild matforgiftning. Ikke farlig, men vondt og kjedelig mens det står på. Anonymkode: 17750...8b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå