Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Jeg kunne tenke meg å farge øyenbrynene mine mørkere. Er det bare å kjøpe vanlig hårfarge eller hur? Er det noen her som har farget øyenbrynene og hvordan gjorde dere det i så fall?
Redhead Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 Du får kjøpt farge spesielt beregna på øyenbryn/vipper på Vita, HM, Cubus og andre parfymeri.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 OK, takk for svar! Hvilken farge bør jeg kjøpe dersom jeg vil ha dem mørke uten at det blir kullsvart? Har brunt hår fra før, noe ala denne fargen: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...rge_191587m.jpg Så da kunne det kanskje passet med sånne øyenbryn også? er de svarte eller brune forressten? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 depend er kjempebra ,IKKE den hurtigfargen. Askebrun eller sortbrun.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Kolokrem har en farge som heter askebrun og en som heter brun. Den siste blir visstnok litt rødskjær i.
Gjest synseren Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har tenkt å farge brynene mine en tanke mørkere hos hudpleieren. Det er en mulighet det også. Men du må belage deg på at det koster mer enn hvis du gjør det hjemme selv. Synes det er greit å unne seg litt luksus i hverdagen innimellom. Men alt med måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå