AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Vet at jeg muligens får noen negative kommentarer på denne, men sånn er nå det.Jeg lurer på om noen kjenner til en kvinnelig dyktig frisør i Bergen som også er kristen. Hvorfor er dette viktig for meg? Fordi jeg synes det er kjekt å omgås andre kristne rett og slett og kjekt å snakke om kristne temaer f.eks. 🙂 Anonymkode: fe49a...05f
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Det er helt sikkert mange, men det er jo ikke vanlig å ville prate om religion når man er på jobb. Mange vil kalle det uprofesjonelt. Anonymkode: 5c11c...554 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Du får ringe og spørre hvordan det står til med den kristne tro når du bestiller time 😅 Fra spøk til alvor, men hvordan skal folk kunne vite dette? Det må isåfall være nære venner/ familie av frisøren. Anonymkode: 5fae2...0b4 2
ToveM Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Kanskje oppsøke menigheten der du bor, for å komme i kontakt med andre kristne. 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du får ringe og spørre hvordan det står til med den kristne tro når du bestiller time 😅 Fra spøk til alvor, men hvordan skal folk kunne vite dette? Det må isåfall være nære venner/ familie av frisøren. Anonymkode: 5fae2...0b4 Ja,det var sistnevnte jeg tenkte på.☺️ Anonymkode: fe49a...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå