Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysingel kvinne i slutten av 20 årene. Store deler av mitt nettverk var bygget på min eks (dvs kompiser og samboere av dem), som jeg traff rett etter at jeg flyttet hit. Vi er fremdeles gode venner, men vil naturligvis ikke henge sammen..

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Måtte starte helt på nytt uten sosial omgangskrets. Familien bor en flytur unna. 

Hvordan får man venninner i voksen alder?

Anonymkode: 4dbc1...692

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobb. Hobby. Gjennom barna. Evt flytt hjem.

Anonymkode: 8bb22...499

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nysingel kvinne i slutten av 20 årene. Store deler av mitt nettverk var bygget på min eks (dvs kompiser og samboere av dem), som jeg traff rett etter at jeg flyttet hit. Vi er fremdeles gode venner, men vil naturligvis ikke henge sammen..

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Måtte starte helt på nytt uten sosial omgangskrets. Familien bor en flytur unna. 

Kan prøve ''Finn venner''-forumet her f.eks. eller andre nettsider som det?

Anonymkode: 76743...b60

AnonymBruker
Skrevet

Får du barn så får du fort haugevis av nye venner. Naboer med barn i samme alder osv.

Skjønner at dette ikke er relevant for akkurat deg, men ville bare nevne det. Det er absolutt vanlig å få nye venner i voksen alder.

Anonymkode: 56fc0...364

AnonymBruker
Skrevet

Prøv en app som heter Venn:) Har fått masse napp der :D 

Anonymkode: 52e8f...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke fikk barn sammen, kan du flytte «hjem»? Eller til en by med mange innflyttere? 

Anonymkode: 4d174...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dere ikke fikk barn sammen, kan du flytte «hjem»? Eller til en by med mange innflyttere? 

Anonymkode: 4d174...937

Bor i Oslo. Ønsker ikke å flytte hjem pga få jobbmuligheter 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke venner 

Anonymkode: 26aae...60d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flytt nærme din familie, anbefales. Ikke bruk tiden din på feil sted. Om du er i jobb så start umiddelbart å søke arbeid nærme din familie. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bor i Oslo. Ønsker ikke å flytte hjem pga få jobbmuligheter 

Du bor i Oslo, bare sier det, du kommer ikke til å lykkes. Flytt nærme familien din. Ikke brenn krutt der. 

AnonymBruker
Skrevet
Egenskap skrev (5 timer siden):

Du bor i Oslo, bare sier det, du kommer ikke til å lykkes. Flytt nærme familien din. Ikke brenn krutt der. 

Hva rører du om? I Oslo er det vel aller lettest å få venner, en stor befolkning gir et stort utvalg av ulike mennesker med ulike interesser. Verre på småsteder der du kan risikere at INGEN passer for akkurat deg…

Jeg har fått alle mine venner i alderen 20-45, og mange gode bekjente etter det. 

Jobben er ofte et bra sted å finne venner mens man er i tjueåra, bli med på sosiale ting eller dra igang selv. (Kommer an på jobb, så klart.) Ta opp kontakt med gamle bekjente kan være en vei. Bli med på aktiviteter som interesserer deg, så finner du likesinnede, om det er bedriftshåndball, buldring, dans eller språk. Vær åpen og si ja til alt! Foreslå en kaffe, en tur på byen, en rolig øl. 

Anonymkode: 63131...285

Skrevet

Oslo er en vanskelig by å få venner i, selv for studenter, men jeg tenker fritidsaktivitet tre ganger i uka i starten kan være et bra første steg. Videreutdanning er også et alternativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...