AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg føler at det er så mye fokus på å " alltid " måtte komme når man har sex, og at mange menn har fokus på at dama skal squirte osv for at de skal være fornøyd med egen innsats. Jeg som kvinne kommer ikke alltid når jeg og kjæresten min har sex, men hva så? Jeg synes at det er deilig uansett, med nærheten, kosen, kliningen og at han er inni meg. Er ikke det nok? MÅ man komme HVER eneste gang? For hvis det faktisk er sånn, så er det vel ikke rart at mange faker en orgasme? Eller? Anonymkode: 3e1c0...d21 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Å, vi snakker samleie.. trodde vi snakker sex, som jo dekker ekstremt mye mer enn en penis i en vagina. Squirt og orgasme er ikke det samme. Jeg liker begge deler, men er ikke avhengig av det flere ganger om dagen. Ja, jeg kan ta en kjapp en der ingen kommer, eller bare en av oss. Men som regel kommer jeg uansett, fordi vi har den ultimate fysiske kjemien😅 Anonymkode: 06043...299
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Det virker ikke som om spesielt mange menn syns det er greit at de ikke får orgasme når de har sex. Så hvorfor skal kvinner syns det? Jeg er kvinne og det er helt essensielt for meg å få orgasme når vi har sex. Ellers hadde det ikke gått lange tiden før jeg ikke gadd mer. Gir du deg på 70-80 % når du onanerer også, TS? Hva er i så fall forløsende med det? Anonymkode: 74866...34b 4
Miss91 Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Jeg må ikke komme hver gang. Jeg nyter uansett nærheten, det er deilig😍 1
Strigiformes Skrevet 17. august #5 Skrevet 17. august (endret) Foruten orgasmen så er det masse nytelse. Føle seg fram. Ta på og kjenne på. Bare stryke på. Altså det er så deilig å bare være nær, og kose. Kile 😂 Bare ha lette berøringer med fingrene, og være forsiktig, samtidig som jeg kysser han i øret og biter han forsiktig i øreflippen. Da er jeg i himmelen rett og slett 💕 Så masse deilige kyss, kos og berøringer tror jeg kan føles godt for begge. Både her og der 😂💕 Endret 17. august av Strigiformes 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg føler at det er så mye fokus på å " alltid " måtte komme når man har sex, og at mange menn har fokus på at dama skal squirte osv for at de skal være fornøyd med egen innsats. Jeg som kvinne kommer ikke alltid når jeg og kjæresten min har sex, men hva så? Jeg synes at det er deilig uansett, med nærheten, kosen, kliningen og at han er inni meg. Er ikke det nok? MÅ man komme HVER eneste gang? For hvis det faktisk er sånn, så er det vel ikke rart at mange faker en orgasme? Eller? Anonymkode: 3e1c0...d21 Snakker du om sex generelt? Eller samleie/penetrasjon? Jeg blir litt forvirret. Anonymkode: 1ef4f...9c2
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det virker ikke som om spesielt mange menn syns det er greit at de ikke får orgasme når de har sex. Så hvorfor skal kvinner syns det? Jeg er kvinne og det er helt essensielt for meg å få orgasme når vi har sex. Ellers hadde det ikke gått lange tiden før jeg ikke gadd mer. Gir du deg på 70-80 % når du onanerer også, TS? Hva er i så fall forløsende med det? Anonymkode: 74866...34b Jeg tipper jeg har orgasme 5 av 10 ganger jeg har sex med partneren min. Det handler om mitt tenningsmønster. Det som gjør sex mest interessant for meg, er min partners nytelse. Når hun er tilfredstilt, så er tenningen raskt over for min del. Det som er forløsende for meg, er min partners tilfredsstillelse og orgasmer. Så det er guds lykke at jeg har en kompatibel partner som er litt «ego» og har null problem med bare å nyte alt jeg gjør og som samtidig har svært lett for å få orgasmer både alene og med meg. Jeg kunne ikke hatt en partner som var veldig opptatt av å være aktiv og «gi meg nytelse». Da hadde vi aldri kommet noen vei😂 Anonymkode: 1ef4f...9c2
Coachshinny Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Strigiformes skrev (1 time siden): Foruten orgasmen så er det masse nytelse. Føle seg fram. Ta på og kjenne på. Bare stryke på. Altså det er så deilig å bare være nær, og kose. Kile 😂 Bare ha lette berøringer med fingrene, og være forsiktig, samtidig som jeg kysser han i øret og biter han forsiktig i øreflippen. Da er jeg i himmelen rett og slett 💕 Så masse deilige kyss, kos og berøringer tror jeg kan føles godt for begge. Både her og der 😂💕 Helt enig med deg. Slikking å småbiting i øreflippene er superdeilig. Kyssing og teasing av erogene soner gir både meg og kjæresten, intense orgasmer. Kjæresten min, han får orgasmer kun av lett øreslikking, slikking på halsen og småbiting i øreflippene uten at kjønnet er involvert.
feliek54 Skrevet 22. august #9 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 19.33): Jeg føler at det er så mye fokus på å " alltid " måtte komme når man har sex, og at mange menn har fokus på at dama skal squirte osv for at de skal være fornøyd med egen innsats. Jeg som kvinne kommer ikke alltid når jeg og kjæresten min har sex, men hva så? Jeg synes at det er deilig uansett, med nærheten, kosen, kliningen og at han er inni meg. Er ikke det nok? MÅ man komme HVER eneste gang? For hvis det faktisk er sånn, så er det vel ikke rart at mange faker en orgasme? Eller? Anonymkode: 3e1c0...d21 Kos og naken nærhet er også viktig og for meg kan jeg også ha det fint bare jeg vet at hun har det deilig
AnonymBruker Skrevet 22. august #10 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 10.58): Jeg tipper jeg har orgasme 5 av 10 ganger jeg har sex med partneren min. Det handler om mitt tenningsmønster. Det som gjør sex mest interessant for meg, er min partners nytelse. Når hun er tilfredstilt, så er tenningen raskt over for min del. Det som er forløsende for meg, er min partners tilfredsstillelse og orgasmer. Så det er guds lykke at jeg har en kompatibel partner som er litt «ego» og har null problem med bare å nyte alt jeg gjør og som samtidig har svært lett for å få orgasmer både alene og med meg. Jeg kunne ikke hatt en partner som var veldig opptatt av å være aktiv og «gi meg nytelse». Da hadde vi aldri kommet noen vei😂 Anonymkode: 1ef4f...9c2 5 av 10? Så du mener halvparten av gangene?😉 Anonymkode: 5d73b...0d0
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 time siden): 5 av 10? Så du mener halvparten av gangene?😉 Anonymkode: 5d73b...0d0 Ja. Jeg mener halvparten av gangene. Anonymkode: 1ef4f...9c2
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Skrevet 22. august Jeg er mann, og kommer sjelden når jeg har sex. Og det er helt greit for meg, er heller dama som synes det er leit at jeg ikke kommer. Men for meg er det ikke orgasmen, men nærheten, kosen, intimiteten, som er det viktige. Orgasme kan jeg skaffe meg for egen hånd. Anonymkode: 9cc18...e57
Gjest sommerfugl933 Skrevet 22. august #13 Skrevet 22. august Være nakne sammen, nærheten, kosen, det at han opplever nytelse og orgasme ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Skrevet 22. august Mannen min må ikke komme hver gang. Jeg må ikke komme hver gang. Men jeg har det bedre om han kommer, og jeg pleier å fikse meg selv etterpå også, sammen med han. Men ingen av oss må. Følelsen av å bli tatt av han, er helt sinnsykt fantastisk. For en magisk penis og magiske hender. Anonymkode: 425a5...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå