Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta R1 som privatist og selv om man kan finne mye fornuftig på nett, vil jeg gjerne ha en bok, bla så jeg vet at jeg får gått gjennom alle temaene jeg må gjennom. Er det noen som har anbefalinger på hvilken bok jeg bør ha?

Anonymkode: 0d47a...8d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan muligens variere fra skole til skole, men hos oss bruker vi ;Matematikk R1; fra Aschehoug, 2021. 

Lykke til med å ta opp fag 😊

Anonymkode: 8475f...e5d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med videregående skoler i området ditt. Mange lar deg gjerne låne pensum etter at bøker er delt ut til elevene. 

Anonymkode: 4428c...fe5

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker også Matematikk R1 fra Aschehoug. Forfatterne heter Odd Heir, John Engeseth m.fl.

Anonymkode: 290f5...08f

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det viktigste er at du bruker den nyeste utgaven uansett bok.

Anonymkode: a0a42...3d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenker det viktigste er at du bruker den nyeste utgaven uansett bok.

Anonymkode: a0a42...3d0

Ev. aktivit bruke opplæringsplan, kompetansemål ol. og sikre at utgaven dekker dette, ev. innhente den oppdaterte informasjonen andre steder. Gjorde det da jeg studerte med en noe eldre bok som jeg allerede hadde. Det lønte seg noe mer da, for var en bok til nærmere 2000,-.

Da jeg skulle ta opp matte, sjekket jeg hva som er pensum på et par av skolene i nærheten, og endte med å finne et eksemplar på Finn til en hundrelapp. Veldig kjekt å ha boken, selv om alt av nødvendig materiale ligger ute på nett ol.

Anonymkode: 81ef7...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...