AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg skal ta R1 som privatist og selv om man kan finne mye fornuftig på nett, vil jeg gjerne ha en bok, bla så jeg vet at jeg får gått gjennom alle temaene jeg må gjennom. Er det noen som har anbefalinger på hvilken bok jeg bør ha? Anonymkode: 0d47a...8d0
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Det kan muligens variere fra skole til skole, men hos oss bruker vi ;Matematikk R1; fra Aschehoug, 2021. Lykke til med å ta opp fag 😊 Anonymkode: 8475f...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Ta kontakt med videregående skoler i området ditt. Mange lar deg gjerne låne pensum etter at bøker er delt ut til elevene. Anonymkode: 4428c...fe5
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Vi bruker også Matematikk R1 fra Aschehoug. Forfatterne heter Odd Heir, John Engeseth m.fl. Anonymkode: 290f5...08f
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Tenker det viktigste er at du bruker den nyeste utgaven uansett bok. Anonymkode: a0a42...3d0
AnonymBruker Skrevet 18. august #6 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker det viktigste er at du bruker den nyeste utgaven uansett bok. Anonymkode: a0a42...3d0 Ev. aktivit bruke opplæringsplan, kompetansemål ol. og sikre at utgaven dekker dette, ev. innhente den oppdaterte informasjonen andre steder. Gjorde det da jeg studerte med en noe eldre bok som jeg allerede hadde. Det lønte seg noe mer da, for var en bok til nærmere 2000,-. Da jeg skulle ta opp matte, sjekket jeg hva som er pensum på et par av skolene i nærheten, og endte med å finne et eksemplar på Finn til en hundrelapp. Veldig kjekt å ha boken, selv om alt av nødvendig materiale ligger ute på nett ol. Anonymkode: 81ef7...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå