Gå til innhold

Hvorfor har så mange fotfetisj?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har så mange menn en eller annen form for fotfetisj?

Anonymkode: be7a2...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva må til for at det er en fetisj?

Jeg kan synes rene velstelte kvinneføtter kan være pene.
Så kan jeg ofre de et ekstra blikk eller to.
Kan også kysse hennes rene velstelte føtter, under forspillet, men ønsker ikke hun skal «kjærtegne» meg med em.

Vet ikke om det er å betrakte som fetisj, blir ikke direkte tent av disse føttene. Men er er pene kan de vekke interesse for resten av kvinnen de tilhører.

Endret av Geojak
Skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nakne føtter, men hvis fruen sitter med beina oppe på en fotskammel uten sko på, men med nylonstrømper på, så ser jeg like mye på de som på tv`n. Dette (nylonkledde føtter) er en magisk kombinasjon.

Anonymkode: edf26...d0e

• Hjerte 1
Skrevet

Fordi menn liker det som er feminint og anderledes på kvinner. 

Kvinner liker også det som er mandig og maskulint. Som muskler, litt skjegg, brede skuldre osv. Men det kalles ikke fetish for det. 

Det er heller ikke en fetish om menn liker små vellstellte feminine føtter gjerne med neglelakk. Runde knær, myk hud. Kanskje pyntet opp med med nylonstrømper for å se ekstra fine ut. Det er like lite fetish som at kvinner liker brede skuldre på en mann. 

Så det er forklaringen. Ikke noe fetish. Bare at menn liker kvinner og det som er kvinnelig og anderledes enn sitt eget kjønn. Det er instinkter som gjør at man blir tiltrukket av det motsatte kjønn, og slik blir det babyer av og gjør at det faktisk finnes mennesker. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig tåfisen de tenner på, men det høres så teit ut. 

Anonymkode: 51ee5...de6

• Liker 1
Skrevet
Morpheus skrev (3 minutter siden):

Fordi menn liker det som er feminint og anderledes på kvinner. 

Kvinner liker også det som er mandig og maskulint. Som muskler, litt skjegg, brede skuldre osv. Men det kalles ikke fetish for det. 

Det er heller ikke en fetish om menn liker små vellstellte feminine føtter gjerne med neglelakk. Runde knær, myk hud. Kanskje pyntet opp med med nylonstrømper for å se ekstra fine ut. Det er like lite fetish som at kvinner liker brede skuldre på en mann. 

Så det er forklaringen. Ikke noe fetish. Bare at menn liker kvinner og det som er kvinnelig og anderledes enn sitt eget kjønn. Det er instinkter som gjør at man blir tiltrukket av det motsatte kjønn, og slik blir det babyer av og gjør at det faktisk finnes mennesker. 

Ja sant, ingen fetish.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er egentlig tåfisen de tenner på, men det høres så teit ut. 

Anonymkode: 51ee5...de6

Nei, tåfis er skikkelig turnoff🤮 Gjelder begge kjønn.

Anonymkode: edf26...d0e

AnonymBruker
Skrevet

Men har de det? Jeg har små, smale, myke fine velstelte føtter. Og er nå 48 år, så har jo hatt en del kjærester, og datet en del. Aldri møtt en mann som har brydd seg om føttene mine. Jeg går og i sandaler hele sommeren, men føler aldri noen menn ser på føttene mine. 

Anonymkode: 2b051...1bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men har de det? Jeg har små, smale, myke fine velstelte føtter. Og er nå 48 år, så har jo hatt en del kjærester, og datet en del. Aldri møtt en mann som har brydd seg om føttene mine. Jeg går og i sandaler hele sommeren, men føler aldri noen menn ser på føttene mine. 

DA har du møtt feil mannfolk.
At noen ikke ser på dem offentlig er en ting.
Man blir stemplet som pervers om man ser på en kvinne offentlig, være seg føtter eller hender eller rompe.
Skal ikke se bort fra at noen har sniksett uten at du har merket det.

Men ja, dameføtter er sexy 

Anonymkode: 5f1bd...e1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

DA har du møtt feil mannfolk.
At noen ikke ser på dem offentlig er en ting.
Man blir stemplet som pervers om man ser på en kvinne offentlig, være seg føtter eller hender eller rompe.
Skal ikke se bort fra at noen har sniksett uten at du har merket det.

Men ja, dameføtter er sexy 

Anonymkode: 5f1bd...e1a

Veldig mange menn har sett på rumpa og brystene mine, da de er store. Jeg er ellers slank. Og da glaner de ganske åpenlyst.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinneføtter i hvite tennissokker er mest opphissende. Ser jeg det, får jeg lyst på sex med henne.

Anonymkode: 6ed85...de9

AnonymBruker
Skrevet

Er det så mange som har det da? Føtter gir meg ingenting. Pupper, pent ansikt, rumpe og underliv. 

Anonymkode: d4d58...759

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er nok mange som ser på føttene dine.

men svært mage kvinner syntes føtter er veldig ekkelt og turn off for dei,  bare en rører føttene så blir alt ødelagt for de

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke akkurat fotfetisj, men har et stort tramplingfetisj, og har hatt det hele livet.
Altså at kvinner tråkker på meg. Vet ikke helt om det kommer under det samme, men for meg oppleves det som en stor forskjell, på den måten at jeg ikke har et forhold til føttern som sådan. Kan like å se dem, men å slikke føtter og sånt har jeg ingen forhold til. Det ville bydd meg i mot.
Liker også best at kvinnen er påkledd når hun tråkker meg ned. Ikke naken. Men både bare føtter, sokker og sko går greit.   

Anonymkode: 3b9a6...6e6

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 19.31):

Hvorfor har så mange menn en eller annen form for fotfetisj?

Anonymkode: be7a2...a9c

Prøvde å finne episoden av Brille (Tv-programmet med Harald Eia) der de forklarer det, men klarte ikke. Kort og godt så er signalene for genitalia og fot rett ved siden av hverandre i hjernen. Så det kan skje en krysskobling

images.png

Endret av Wor
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...