Gå til innhold

Menn som ønsker å komme i kontakt med attraktive kvinner, men som ikke får napp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt nysgjerrig... dere menn som anser dere som uattraktive og som ikke får napp hos veldig attraktive kvinner; hvordan prøver dere å komme i kontakt med disse kvinnene? Er det hovedsakelig gjennom datingapper? Eller forsøker dere å tilnærme dere på en mer naturlig måte, feks bli kjent med dem (jobb, studier, felles venner m.m.) og så bli venner, og dernest håpe på at det kan utvikle seg til noe mer? Eller oppsøker dere dem gjennom deres profesjonelle tjenester, feks fysioterapi eller psykoterapi?

Anonymkode: 5d314...7f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: ef1f4...1e5

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, psykoterapi? Hva snakker du om? Er absolutt ingen kvinner som jobber som psykolog eller lege som vil innlate seg med en pasient. I så fall er de veldig forstyrret og vil få autorisasjonen trukket. Det er ikke lov.

Anonymkode: 2687e...c8a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå og legg dine 11 små, TS.

Anonymkode: 09c5e...bba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også høre.

Anonymkode: 860d6...b37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så dårlig... Hva driver folk til å sitte på lørdagskvelden og lage noe så teit? Noe så trist 

Anonymkode: e04d8...2b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, psykoterapi? Hva snakker du om? Er absolutt ingen kvinner som jobber som psykolog eller lege som vil innlate seg med en pasient. I så fall er de veldig forstyrret og vil få autorisasjonen trukket. Det er ikke lov.

Anonymkode: 2687e...c8a

Det var ikke spørsmålet engang.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er litt nysgjerrig... dere menn som anser dere som uattraktive og som ikke får napp hos veldig attraktive kvinner; hvordan prøver dere å komme i kontakt med disse kvinnene? Er det hovedsakelig gjennom datingapper? Eller forsøker dere å tilnærme dere på en mer naturlig måte, feks bli kjent med dem (jobb, studier, felles venner m.m.) og så bli venner, og dernest håpe på at det kan utvikle seg til noe mer? Eller oppsøker dere dem gjennom deres profesjonelle tjenester, feks fysioterapi eller psykoterapi?

I forhold til egen attraktivitet var jo alle urealistisk attraktive viste det seg.  Det ble prøvd, å by de på date, by opp til dans, bli venn med og gå på kaffebesøk, sende brev og føre samtaler med dem.

Ei spådde meg også husker jeg. Ikke som profesjon da. Har ikke prøvd meg på profesjoner som servitører, butikkansatte mm.

Vet om en som prøvde seg på en fysioterapeut med godt resultat.

Endret av Flintis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...