AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg lå med lukkede øyne, men så helt tydelig på veggen tre sauer. Hele området ble lysende. Den første sauen var kjempefin og stod på en gresslette, helt naturlig fremstilt med horn og det hele. Den andre var mer tegneserieaktig og den siste sauen var helt stilisert og forenklet. Har lest litt om tolkning av sau i bibelen, hvor den ene sauen blir borte fra flokken o.s.v. Noen som har greie på religiøse symboler og kan komme med forslag til hva dette synet betyr? Anonymkode: 89ee4...b66
AnonymBruker Skrevet 24. august #3 Skrevet 24. august Jeg tror ikke du har hatt et syn sendt av en kraft utenom. Hjernen har nok spilt deg et puss. Anonymkode: ebfa2...342 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Samme for meg hva det var. Var ute etter mulige religiøse/mytologiske tolkninger av sau, og kanskje at den gjentok seg tre ganger. Både sau og tallet tre har kraftig symbolverdi. Anonymkode: 89ee4...b66
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august Jeg tror budskapet hverken ligger i sauene eller tallet tre, men derimot i utførelsen/ stilliseringen. Anonymkode: e0d9f...89e
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 20.38): Jeg tror budskapet hverken ligger i sauene eller tallet tre, men derimot i utførelsen/ stilliseringen. Anonymkode: e0d9f...89e Kan du utdype? Anonymkode: 89ee4...b66
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august Eg driv med sau, dette har eg aldri sett. Anonymkode: 8b0eb...e33
AnonymBruker Skrevet 29. august #8 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Eg driv med sau, dette har eg aldri sett. Anonymkode: 8b0eb...e33 Har du ikke det? Det var...rart? Kanskje ikke sau er ditt totemdyr da. Anonymkode: 89ee4...b66
Silverdust Skrevet i går, 07:34 #9 Skrevet i går, 07:34 Umiddelbart tenker jeg at sauene symboliserer parallelle liv, dvs. samtidige liv i forskjellige tidsaldere. Bevisstgjøring fordi du skal hente frem og/eller forløse noe. Kan også symbolisere generasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå