Gå til innhold

Har en sterk følelse av at daten ligger med flere…

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Magefølelsen plager meg. Jeg kan ikke helt sette ord på hvorfor jeg har denne følelsen, men noe skurrer.

Han (mann 28) er veldig på når vi skal møtes. Sier alt han vet jeg liker å høre og når vi møtes er det fantastisk for oss begge, ingenting å si på det. Han er vanvittig tent på meg og jeg har aldri opplevd sånt begjær fra en mann.

Så er det periodene innimellom da han er ganske så stille. Kan gå flere dager og et par ganger uker uten at han gir lyd fra seg, eller svarer på melding fra meg. Etter en stund svarer han, men da er han ikke så påkoblet, bare høflig som om jeg var kusinen hans

Det er i disse periodene jeg er redd han ligger med andre. Har ingen bevis, men blir så usikker. Vi har datet et år.
What to do?

k33

Anonymkode: 5ae38...f2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dere dater overhodet ikke. Dere er knullevennr uten vennedelen..

Jeg venter altso på svar i flere dager av mine elskere. 

Det at du tror dere dater, når dere møtes for sex når han føler for det, sier at dette er usunt for deg.

Hvilke planer for fremtiden har dere? Man legger mange av dem ila et år med dater..

Anonymkode: 4eca2...111

• Liker 30
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke dating, nei.

Høres ut som du har kastet bort et år - ikke la det bli to ❤️

Anonymkode: cad85...d70

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som dere dater akkurat. Er dere enige om å være eksklusive? 

Anonymkode: 133ab...6f9

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ikke ut som dere dater akkurat. Er dere enige om å være eksklusive? 

Vi er ute og spiser, drar på noen turer og slikt, men er mest hjemme hos meg og da ligger vi alltid sammen. 
Vi er enige om eksklusivitet, men kjenner meg veldig usikker på om han faktisk er eksklusiv som meg. Ts

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi er ute og spiser, drar på noen turer og slikt, men er mest hjemme hos meg og da ligger vi alltid sammen. 
Vi er enige om eksklusivitet, men kjenner meg veldig usikker på om han faktisk er eksklusiv som meg. Ts

Hvis du føler deg så usikker, bør du vel gi beskjed og endre samtykke ditt. "Fra elskere til vennskap" tror jeg ikke så mye på, at middagene blir like koselige da. For det var vel en hensikt og grunn til at dere møttes?🫡

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke dating. Dere er FF. Derfor er han sånn. 

Anonymkode: 1613a...ca3

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette er ikke dating. Dere er FF. Derfor er han sånn. 

Har uansett behov for å vite om han snakker sant når han sier han er eksklusiv, ellers ønsker jeg jo å avslutte tvert… Har et par andre kandidater som er svært interesserte, men jeg vil jo ikke ligge med de så lenge jeg har lovet å være eksklusiv med han jeg møter nå. Er det litt typisk dame å tenke sånn forresten? Ts

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du/dere kondom? Kan fort få u-hemskheter fra ei annen mus vet du..

Anonymkode: d562e...000

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har uansett behov for å vite om han snakker sant når han sier han er eksklusiv, ellers ønsker jeg jo å avslutte tvert… Har et par andre kandidater som er svært interesserte, men jeg vil jo ikke ligge med de så lenge jeg har lovet å være eksklusiv med han jeg møter nå. Er det litt typisk dame å tenke sånn forresten? Ts

Så han kaller dere kjærester, men hører ikke fra han på 2 uker kanskje? Da må du gi beskjed at det er ikke et sånt kjæresteforhold du vil ha. Fordi det er ikke noe kjæresteforhold. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her ville jeg dratt på date med andre med god samvittighet. Han kan ikke kreve «kjæreste-fordeler» når han ikke oppfører seg som en kjæreste  og det går flere uker før han svarer. Han har helt sikkert noen andre  han møter og. Så da gir du samme energi som han- ikke send mld osv på mange uker. 

Anonymkode: e33cd...9ae

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke en kjæreste.

Anonymkode: c97d4...91a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke dater dere for forhold heller. Du er ventepølsa, til han finner ei han liker godt.

Anonymkode: c97d4...91a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker du/dere kondom? Kan fort få u-hemskheter fra ei annen mus vet du..

Anonymkode: d562e...000

Bruker ikke kondom og får stadig ubehag i skjeden etter å ha ligget med ham… ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bruker ikke kondom og får stadig ubehag i skjeden etter å ha ligget med ham… ts

Og du har ikke avsluttet og snakket med han fordi?

• Liker 5
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og du har ikke avsluttet og snakket med han fordi?

sansynligvis fordi "hun er så glad i han" skjønner du.. Tragisk å la seg behandle dårlig over så lang tid uten å sette grenser. 

Anonymkode: 1312f...63a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette er hverken dating eller forhold. Bare litt sex innimellom. Du er jo voksen, ts, hvorfor gidder du dette?

Anonymkode: 6095c...edd

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok snakket med han om hva hans hensikt med dette er. Ønsker han forhold?

Å ikke svare på meldinger, kan jo skje, men ikke om det er mye.

Han kan si hva som helst til deg, at han er bare med deg bla, bla... Men når en har en litt uggen følelse, så er det ofte noe i det.

Anonymkode: 6c4ed...c3a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er hverken dating eller forhold. Bare litt sex innimellom. Du er jo voksen, ts, hvorfor gidder du dette?

Anonymkode: 6095c...edd

Gidder det vel egentlig ikke mer. Ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde nok snakket med han om hva hans hensikt med dette er. Ønsker han forhold?

Å ikke svare på meldinger, kan jo skje, men ikke om det er mye.

Han kan si hva som helst til deg, at han er bare med deg bla, bla... Men når en har en litt uggen følelse, så er det ofte noe i det.

Anonymkode: 6c4ed...c3a

Ja det er akkurat det, han kan si hva som helst til meg uten at det nødvendigvis er sant. Jeg har en uggen følelse. Han ønsker vel egentlig ikke forhold og det er greit for meg også. Eksklusivitet derimot, det tar jeg som en selvfølge. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...