AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Jeg binget hele serien, og likte den. Jeg er mye eldre enn deltakerne, og har ikke vært singel på over 20 år, men jeg synes den var både fin og lærerik likevel. Jeg kunne fint sette meg inn i situasjonen og følelsene til de single deltakerne. Men altså: at ingen sier rett ut til Cesilie at han som hun "ville vente på" bare utnyttet henne, og at det neppe kommer til å bli dem, det forstår jeg nesten ikke. Jeg kjente meg veldig igjen i henne, og hadde også en sånn fyr gjennom mange år mens jeg var i 20-årene. Det var virkelig ikke bra for psyken! Av egen erfaring mener jeg derfor at et klart og tydelig brudd, der man er ærlig med hverandre, er bedre. Anonymkode: 8dad5...d3a 5 1 12
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Slo det nettopp på, tenkte først ånei ikke mer dating innhold, så tenkte jeg ja noen trenger å se at folk er ulike. Min første kritikk er å høre at Fredrik sier det er kjempe tabu for menn å si de ønsker seg kjæreste. Hvorfor er det tabu? Det er å klage over ensomhet for at det så dreier seg om å ikke ha mulighet til å ligge som de ønsker og hate damer over det, som blir kritisert? Anonymkode: bb8fd...f5e 7 4
VetAlt Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Har nå sett serien. Ikke så verst. Godt å se at det kan løse seg for noen. Hun fra Stavanger gråter jo hver gang hun snakker l. Utrolig slitsomt. Kanskje derfor hun er evig singel? Noen har åpenbart for store krav også... 2 2
Rødvinsfilosofen Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Jeg synes programlederen er litt «cringe» og mange av grepene han bruker minner litt om de man ser på barne-TV, men de andre personene gjør programmet verdt å se. Synes det er en feel-good-serie hvor man får følge med på oppturer og nedturer. Synes produksjonen har gjort en god jobb med castingen både av deltakerne og fagpersonene. Norge er et veldig langstrakt land, og jeg er litt i tvil om hvor mye av dette som hadde latt seg gjennomføre for single utenfor storbyene, men tror refleksjonene som blir gjort underveis er noe mange andre kan kjenne seg igjen i. Forhåpentligvis føler folk seg kanskje litt mindre aleine etter å ha sett serien?
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august VetAlt skrev (1 minutt siden): Hvor har jeg sett programlederen før? Googler du navnet hans ser du at det kan være haugevis av muligheter. Olsenbanden jr eller Alle mot alle, kanskje? Anonymkode: 8dad5...d3a
VetAlt Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Er det ikke litt kleint å drive å si ''The one that got away'' når man nærmer seg 40? Tenker på hun fra Stavanger. 5
Rhodiola Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, persondebatt og tilhørende svar. Den er i tillegg slått sammen med et tilsvarende emne: ''Singelgåten (Nrk)''. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Utrolig fin og varm serie synes jeg. Verdt å se også for de som ikke er single. Synes dette appgreiene virker helt skrekkelig. Anonymkode: ad1e2...7b7 9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Skrevet 17. august VetAlt skrev (9 timer siden): Er det ikke litt kleint å drive å si ''The one that got away'' når man nærmer seg 40? Tenker på hun fra Stavanger. Jeg synes det er kleinere når folk på 23 sier 'the one that got away'. Det er først når man blir litt eldre at man virkelig kan si at en mulighet med noen helt er tapt. Anonymkode: 01aa7...b5c 21 6
katarina87 Skrevet 18. august #12 Skrevet 18. august VetAlt skrev (På 17.8.2025 den 2.38): Er det ikke litt kleint å drive å si ''The one that got away'' når man nærmer seg 40? Tenker på hun fra Stavanger. Eeh, nei... 5 1
Krinoline Skrevet 18. august #13 Skrevet 18. august Fantastisk bra serie. Tenk å få til å lage feelgood-serie av denne problemstillingen. Honnør til programlederen og alle involverte! Ble glad i alle deltakerne man ble ekstra godt kjent med, det er ikke lett å være ekte og åpen foran kamera om noe så vanskelig. Programlederen var perfekt til å skape trygghet og en trygg plattform for de single, og psykologene i serien var knallgode. Håper å se mer slike serier! 10 1
Strigiformes Skrevet 18. august #14 Skrevet 18. august Jeg ble veldig fascinert av den balløvelsen de gjorde på hytta, der de hadde gjemt baller med egenskaper i skogen. Veldig mange av deltakerne hadde en lang liste med kriterier og krav til en framtidig partner. Så fikk de beskjed om å bære antall baller basert på de egenskapene som betydde mest for dem. Synes det var interessant. 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #15 Skrevet 18. august VetAlt skrev (På 16.8.2025 den 18.34): Har nå sett serien. Ikke så verst. Godt å se at det kan løse seg for noen. Hun fra Stavanger gråter jo hver gang hun snakker l. Utrolig slitsomt. Kanskje derfor hun er evig singel? Noen har åpenbart for store krav også... Hun lyser dessverre singel og desperat. Nå er hun i en alder som menn ikke er interessert i med mindre de ønsker barn/flere barn. Når hun var på speed dating på Singelfestivalen og ble spurt hva som er en perfekt søndag for henne, svarte hun bading, pilates og yoga... Altså, det blir ikke mer singel enn det svaret der. I tillegg er det krise å vente i 6 år på en mann som ikke vil ha henne. Anonymkode: 1ed35...36e 4 3
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun lyser dessverre singel og desperat. Nå er hun i en alder som menn ikke er interessert i med mindre de ønsker barn/flere barn. Når hun var på speed dating på Singelfestivalen og ble spurt hva som er en perfekt søndag for henne, svarte hun bading, pilates og yoga... Altså, det blir ikke mer singel enn det svaret der. I tillegg er det krise å vente i 6 år på en mann som ikke vil ha henne. Anonymkode: 1ed35...36e Hva er «singel» med bading, pilates og yoga? Anonymkode: c15c4...3d0 4
Rødvinsfilosofen Skrevet 18. august #17 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er hun i en alder som menn ikke er interessert i med mindre de ønsker barn/flere barn. Anonymkode: 1ed35...36e ??? 😂 3
VetAlt Skrevet 18. august #18 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun lyser dessverre singel og desperat. Nå er hun i en alder som menn ikke er interessert i med mindre de ønsker barn/flere barn. Når hun var på speed dating på Singelfestivalen og ble spurt hva som er en perfekt søndag for henne, svarte hun bading, pilates og yoga... Altså, det blir ikke mer singel enn det svaret der. I tillegg er det krise å vente i 6 år på en mann som ikke vil ha henne. Anonymkode: 1ed35...36e Hun er 38. Eggene går snart ut på dato. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #19 Skrevet 18. august Rødvinsfilosofen skrev (12 minutter siden): ??? 😂 Menn som ikke ønsker barn eller flere barn ønsker ikke å satse på damer som nærmer seg 40 uten barn siden mange kvinner i den alderen er desperate etter å finne en mann og få barn raskt. Anonymkode: 1ed35...36e 2
AnonymBruker Skrevet 18. august #20 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er «singel» med bading, pilates og yoga? Anonymkode: c15c4...3d0 Høres det ut som en perfekt søndag for et par? Isbading, pilates og yoga? Det finnes jo ikke spennende for den gjengse mann. En perfekt søndag i et par er gjerne en lat morgen, middag sammen og se en film. Eller gå en tur. Paraktiviteter. Anonymkode: 1ed35...36e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå