Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om at en mann (BLÅ) sender dette til en annen kvinne samtidig som han er 5-6 måneder inn i et forhold med meg. Fant ut av disse meldingene med mer først nå. 

Er da litt upassende å underholde en slik melding fra henne? 

Jun 27, 2018 7:18:34 AM (Read by you after 2 hours, 21 minutes, 34 seconds) 

Ok, i natt drømte jeg vi hadde sex! Litt uventet for en si 😄

Jun 27, 2018 9:55:40 AM (Read by them after 2 seconds) Me

Hyggelig 😊

Jun 27, 2018 6:59:26 PM (Read by you after 17 seconds) 

Hyggelig faktisk 😂

Jun 27, 2018 7:00:28 PM (Read by them after 1 minute, 47 seconds) Me

Ja det er jo en god ting :)

Jun 27, 2018 7:01:12 PM (Read by them after 1 minute, 3 seconds) Me

Det sies at man ikke skal gå til sengs med noen før man har sett dem spise

Jun 27, 2018 7:01:33 PM (Read by them after 42 seconds) Me

...fordi det sier noe om deres forhold til nytelse.

Jun 27, 2018 7:03:01 PM 

Ler, vel da var jeg litt tidlig ute, for jeg har faktisk ikke sett deg spise ! 🙄

Jun 27, 2018 7:03:34 PM (Read by them after 1 second) Me

Ler men jeg ER god til å nye det meste :)

Jun 27, 2018 7:03:39 PM (Read by them after 25 seconds) Me

Nyte

Jun 27, 2018 7:03:41 PM 

Det er ille i seg selv da

Jun 27, 2018 7:04:03 PM (Read by them after 1 second) Me

Ja vi har sett hverandre drikke kaffe/te da :)

Jun 27, 2018 7:04:24 PM Me

Ringbar?

Jun 27, 2018 7:04:35 PM (Read by you after 1 second)

Vel, i drømmen tenkte jeg (husker jeg) at vi jaggu var kompatible her også 😄

Jun 27, 2018 7:04:56 PM 

Ja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upassende, ja. Og sier jo litt om hvor lett han lar seg rive med, samme faen hvor tidlig inn i et forhold man er. Er jo enda større sjans for at det skjer når man er i et forhold over tid og litt "lei" av partneren. Rødt flagg. 

Jævla kg...ødelegger mitt syn på menn og gjør meg skeptisk😅

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde nok ikke stukket så dypt om du var lykkelig i ditt forhold...

Anonymkode: 09fa0...110

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ringbar?!

Nei, absolutt dealbreaker! Han viser jo at du ikke kan stole på han her!

Anonymkode: 7d12d...d72

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette hadde nok ikke stukket så dypt om du var lykkelig i ditt forhold...

Anonymkode: 09fa0...110

Eh, det er jo bare tøys. Jeg er svært lykkelig med min mann, men jeg hadde da absolutt ikke syntes dette var greit. Det virker jo som han er ute etter å være utro, og ikke spesielt seriøs. Jeg hadde hadde store problemer med å stole på en slik mann.

TS: Ikke bra, i det hele tatt. Helt uakseptabelt slik jeg ser det. Men, hvorfor har du sett disse meldingene i det hele tatt? Hvis du har snoket, og dermed ikke stoler på han, så er kanskje ikke tilliten der?  

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap i mine øyne.

Anonymkode: 903ac...167

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare kast han på dør, dette er jo KG tross alt

Anonymkode: dd71f...2cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

2018 ja… 5-6 måneder med dating, eller 5-6 måneder som etablert par? Hadde dere hatt en samtale om eksklusivitet? 
Usikker på hvor mye energi jeg ville lagt i meldinger som ble utvekslet for 7 år siden.

Anonymkode: 5240d...77b

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor snoker du? Er det noe som tilsier at du ikke stoler på han? For da må du ta tak i ting. Jeg hadde ikke ofret en tanke en gang hvis dette hadde vært meg. Men jeg snoker ikke på mobilen. 

Anonymkode: d2b40...82c

AnonymBruker
Skrevet

Ai, så ekstremt klein samtale i tillegg! 😬 Har du spurt han om hvorfor de ikke lå sammen? Hvis han påstår at de ikke gjorde det.

Anonymkode: 0d71d...73d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig klein samtale, men samtidig er dette 7 år siden. Så lenge han har vært trofast i ettertid er ikke dette noe å gå videre med tenker jeg. Men siden du har funnet ut av dette nå, har han kanskje ikke vært så trofast? 

Anonymkode: 0938f...977

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

2018 ja… 5-6 måneder med dating, eller 5-6 måneder som etablert par? Hadde dere hatt en samtale om eksklusivitet? 
Usikker på hvor mye energi jeg ville lagt i meldinger som ble utvekslet for 7 år siden.

Anonymkode: 5240d...77b

For noen blir det aldri for seint å rote i fortiden.

Anonymkode: eface...605

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok ikke sagt noe, men heller sjekka ved en senere anledning hvis jeg hadde hatt sterk mistanke og god grunn til det. Å ta det opp nå hvis ting ellers er bra vil bare lære han å bli flinkere til å fjerne sporene sine. Ja, jeg er en sånn en🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri snoket i hans telefon. Han ga meg sin telefon for at jeg skulle få sjekke meldingene hans osv da jeg nylig tok opp med ham at jeg lurte på noe ang det første året vårt sammen, 2018. Da jeg hadde mistanke til at han runket på skype med andre damer. Damer han fant på chat.no. Noe som stemte.

Han var dum nok til å aldri rydde i hverken sms-samtaler eller bilder. Så jeg fant masse interessant og intime bilder damer har sendt ham FØR min tid. Men problemet mitt er at han har dratt med seg disse damene inn i vårt forhold og ikke slettet upassende bilder osv. Han har hatt skjult kontakt med noen av disse såkalte venninnene, selv om det ikke er så mye "grovt"  er det da jævlig upassende å kalle disse venner samt å ha skjult telefon og sms kontakt.

SÅ jeg føler meg litt lurt inn i et forhold med en mann som er litt for glad i dame-prat.

Endret av Støvklut
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

dette kommer litt an på om dere hadde "holdt på" i 5-6 måneder, eller vært offisielt sammen i 5-6 måneder. 

Anonymkode: 29ae2...1fe

Skrevet

Jeg hadde flyttet inn hos han måneden i forveien. Jeg hadde tidligere spurt ham om han "drev med andre damer samtidig" noe han sa nei til. 

AnonymBruker
Skrevet
Støvklut skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri snoket i hans telefon. Han ga meg sin telefon for at jeg skulle få sjekke meldingene hans osv da jeg nylig tok opp med ham at jeg lurte på noe ang det første året vårt sammen, 2018. Da jeg hadde mistanke til at han runket på skype med andre damer. Damer han fant på chat.no. Noe som stemte.

Han var dum nok til å aldri rydde i hverken sms-samtaler eller bilder. Så jeg fant masse interessant og intime bilder damer har sendt ham FØR min tid. Men problemet mitt er at han har dratt med seg disse damene inn i vårt forhold og ikke slettet upassende bilder osv. Han har hatt skjult kontakt med noen av disse såkalte venninnene, selv om det ikke er så mye "grovt"  er det da jævlig upassende å kalle disse venner samt å ha skjult telefon og sms kontakt.

SÅ jeg føler meg litt lurt inn i et forhold med en mann som er litt for glad i dame-prat.

Gjør det slutt, oppsøk profesjonell hjelp og gå aldri inn i et forhold igjen.. 

Du er ikke frisk hvis du sitter å gnager på noe som skjedde for 7-8 år siden.. 

Anonymkode: cd945...99f

AnonymBruker
Skrevet

Uff, så kleine og pinlige meldinger  🙈🙈 

Men altså 2018 er LENGE siden, 

Og forholdet deres har vel utviklet seg/ blitt sterkere siden det? 

Du virker jo litt nevrotisk når du går å trnker på og begynner å røre i så gamle ting nå i 2025 

Anonymkode: 7e17b...90d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør det slutt, oppsøk profesjonell hjelp og gå aldri inn i et forhold igjen.. 

Du er ikke frisk hvis du sitter å gnager på noe som skjedde for 7-8 år siden.. 

Anonymkode: cd945...99f

Det er MYE mer enn disse meldingene altså 🙂

angående at meldingene er gamle, i januar inviterte han sin ex på meditasjonsretreat uten å fortelle eller spørre meg. Det sier bare noe om om hans respekt av meg og måten han "driver på".

Jeg er bare ute etter synspunkter på visse ting.

AnonymBruker
Skrevet

Når du føler behovet for å sjekke partners mobil, nettlogg etc. så er forholdet over!

Anonymkode: 08d3b...fb4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...