AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august For 7 uker siden fikk jeg påvist veldig lave verdier d-vitamin, tatt tilskudd siden da. Har brukt 125 mg østrogenplaster, byttet hver søndag og vert stabil. 200 mg utrogestan daglig. Dette har fungert veldig bra i ett halvt års tid. Men, for to uker siden var det som om jeg ikke skulle brukt hrt i det hele tatt. Er sur og gretten, vil bare gråte og ha utløp for en enorm irritasjon og har også mistet evnen til å sovne så er våken til 4 tiden om natta. Jeg aner ikke mine arme råd og har ikke økonomi til å dra til gynekolog nå (må gå privat). Noen tanker? Anonymkode: 8ca3c...55a
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): For 7 uker siden fikk jeg påvist veldig lave verdier d-vitamin, tatt tilskudd siden da. Har brukt 125 mg østrogenplaster, byttet hver søndag og vert stabil. 200 mg utrogestan daglig. Dette har fungert veldig bra i ett halvt års tid. Men, for to uker siden var det som om jeg ikke skulle brukt hrt i det hele tatt. Er sur og gretten, vil bare gråte og ha utløp for en enorm irritasjon og har også mistet evnen til å sovne så er våken til 4 tiden om natta. Jeg aner ikke mine arme råd og har ikke økonomi til å dra til gynekolog nå (må gå privat). Noen tanker? Anonymkode: 8ca3c...55a Høres veldig ut som du trenger høyere dose østrogen. Bytt plaster oftere? Vet mange bytter 2 ggr pr uke. Jeg bruker gel så har ingen erfaring spesielt med plaster. Vil anta at du kan ta 1 1/2 plaster på også for å øke dosen å se. Anonymkode: 9ceca...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå