AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Ser mange av sofaene som selges nå tåler ikke vanlig bruk og må byttes ut før forventet. Anonymkode: c59ba...286
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Hvordan «ser» du at sofaene som selges ikke tåler vanlig bruk? Og hva er forventet levetid for deg? Anonymkode: 79b00...549 1
Ruskesara1973 Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Dette lurer jeg også på .... Vi er hjemme "hele tiden" og sitter/ligger mye på sofaen, så ønsker at den tåler litt,og er enkel å holde ren. Har også 2 hunder som ligger der 🐶🐶 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser mange av sofaene som selges nå tåler ikke vanlig bruk og må byttes ut før forventet. Anonymkode: c59ba...286 Hvor mye er en "formue" og hvor finner du sofaer som må byttes ut før forventet? Jeg har to fra Bolia som jeg har hatt i 11 år nå, de er like fine i formen som da jeg kjøpte dem. Skal flytte nå, men de blir faktisk med på lasset (ikke typisk til å være meg). Kjøpte begge til 40% rabatt back in the days, vil ikke si de kostet noen formue. Har en annen sofa jeg fikk levert nå i mai, den får ikke plass i ny bolig. Den kostet meg 40k ny, tror ikke jeg får 10k for den engang på finn nå. Anonymkode: 058d7...43e 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Pass på å kjøpe når det er salg, stadig typ 40%. Da får du mer kvalitet for pengene. Anonymkode: b6820...69e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå