Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 Jeg oppdaget en bump ved skrittet når jeg skulle ta bikini-linjen i dag. Den er på størrelse med en ert og ligger akkurat på den senen (eller hva det nå er) som går der låret slutter og musa begynner. Den er altså ikke i intim-sonen, men like ved. Den er ikke vond og føles ikke betent. Noen som aner hva det kan være?
Gjest Binna Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 (endret) Det kan være en byll/ fettkul/ svulst/ inngrodd hår? Jeg ville ABSOLUTT ha spurt legen om det. (er vel mest sannsynlig en fettkul) Endret 25. mars 2006 av hæxa
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 Jeg har en klump som kommer med jevne mellomrom og det likner nesten ei kvise bortsett fra at den bare blir større og større. Jeg har alltid Fucidin salve i hus som jeg smører med når det starter.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Jeg oppdaget en bump ved skrittet når jeg skulle ta bikini-linjen i dag. Den er på størrelse med en ert og ligger akkurat på den senen (eller hva det nå er) som går der låret slutter og musa begynner. Den er altså ikke i intim-sonen, men like ved. Den er ikke vond og føles ikke betent. Noen som aner hva det kan være? ← Har opplevd det samme, og den forsvant av seg selv etter noen dager. Søkte litt rundt på nettet i den forbindelse en gang, og kom vel fram til at det var ganske vanlig og ufarlig. Men dersom du er bekymret (eller den ikke forsvinner) er det sikkert lurt å forhøre seg med lege.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Er ikke så bekymret, mer nysgjerrig. Tenker jeg får følge med noen dager og se hva som skjer før jeg eventuelt kontakter lege.
Gjest Binna Skrevet 25. mars 2006 #6 Skrevet 25. mars 2006 (tror jeg hadde prøvd å pille litt på den.. men de har det med å vokse hvis de ikke får være i fred)
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #7 Skrevet 25. mars 2006 Det er liksom ikke så mye å pille på. Den har ikke noe "hode" eller åpning, men ligger der bare som en bump under huden. Er verken vond eller ubehagelig, den bare er.
minienthe Skrevet 25. mars 2006 #8 Skrevet 25. mars 2006 hvis den ligger akkurat på senen så kan det jo være en seneknute ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå