Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har vært sammen med samboer i 12 år. Vi har barn sammen. 
Før vi fikk barn så begynte sexlivet å dabbe av syns jeg. Jeg vil gjerne ha litt spennende sex , men han vil ikke. Han liker ikke at jeg tar initiativ til sex og skal helst vente på om han finner ut at han har lyst. 
og når han har lyst varer det for tiden veldig kort , han kommer og så er vi ferdige. 

Jeg har i tillegg flere tanker om at jeg kanskje ikke er heterofil og kjenner på at jeg gjerne skulle utforsket seksualitet litt mer. Noe han ikke er interessert i. 

Nå har det gått så langt at jeg har tatt en kaffe bak hans rygg med noen. Og delvis avtalt et nytt møte der sex er en del av avtalen. Jeg vet ikke om jeg klarer gjøre det, men jeg er så lei. Og vil heller ikke gå fra min samboer på grunn av barna og alt. Jeg skylder inni meg på småbarnslivet , og håper at det blir bedre. (-men det begynte før det). Og jeg savner spenning og at det er litt sommerfugler, og det kunne vi sikkert fått til om han var interessert i å gjøre noe med saken. 

Hva gjør jeg 😫

Anonymkode: 3bdd6...e2d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei! 

Før vi fikk barn så begynte sexlivet å dabbe av syns jeg. Jeg vil gjerne ha litt spennende sex , men han vil ikke. Han liker ikke at jeg tar initiativ til sex og skal helst vente på om han finner ut at han har lyst. 
og når han har lyst varer det for tiden veldig kort , han kommer og så er vi ferdige. 

Jeg har i tillegg flere tanker om at jeg kanskje ikke er heterofil og kjenner på at jeg gjerne skulle utforsket seksualitet litt mer. Noe han ikke er interessert i. 

Nå har det gått så langt at jeg har tatt en kaffe bak hans rygg med noen. Og delvis avtalt et nytt møte der sex er en del av avtalen. Jeg vet ikke om jeg klarer gjøre det, men jeg er så lei. Og vil heller ikke gå fra min samboer på grunn av barna og alt. Jeg skylder inni meg på småbarnslivet , og håper at det blir bedre. (-men det begynte før det). Og jeg savner spenning og at det er litt sommerfugler, og det kunne vi sikkert fått til om han var interessert i å gjøre noe med saken. 

Hva gjør jeg 😫

Kjære deg. Jeg vet ikke helt sikkert hva som er best for deg akkurat nå, men en ting vet jeg: å være utro og gå bak hans rygg er som å tisse i buksa når man fryser. Det blir varmt en kort stund, men etter det både kaldt og ekkelt. Du gambler også med barna dine, fordi hvis utroskap oppdages blir det ofte så fryktelig stygge brudd. Jeg har sett flere eksempler på det, og hørt om utro mennesker som angrer bittert og f.eks. mister kontakten med barna.

Mitt råd til deg er å snakke med samboeren din om at du har det vanskelig, og prøve en runde parterapi eller familievernkontor. ALT er bedre enn å forsøke fikse de vonde følelsene dine med å være utro hvert fall… Lykke til! 🫶🏼

Anonymkode: f9914...e3a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lev livet og kos deg. Du trenger ikke gå rundt å ha det dårlig lenger. Bare gå ut å ta livet ditt tilbake. Just do it 👍💯

Anonymkode: 571dd...a97

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din høres ut som en dust. Seriøst driter han i deg og hvordan du har det utenfor soverommet også?

Anonymkode: cf63f...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Når den ene i forholdet er uinteressert i nærhet og den andre ikke- er det på tide å gå.Begge blir misfornøyde. Og når han først vil så er han egoistisk.  Livet er for kort til å bruke på et dødt forhold.

Anonymkode: 5bdea...bcc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 15.33):

Hei! 

Hva gjør jeg 😫

Nei, du vurderer tydeligvis å være et rasshøl. Gratulerer.

Anonymkode: eea1f...72c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...