AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg spør fordi en skulle tro det var mer luftig og ikke minst behagelig å ha de på. Hadde jeg vært kvinne så hadde jeg gått mye med dette klesplagget. Det er så mye fint å få kjøpt både i farger og lengder.Og en kan komponere det med andre klesplagg dersom en vil det.Noe en ikke kan gjøre med kjole. så da lurer jeg på hvorfor bruker ikke kvinner mer skjørt enn det de gjør? Vil ha du mener om dette temaet 😃👍🏻 Anonymkode: 2f19f...77b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Jeg hater både kjole og skjørt. Føles som jeg har kledd meg ut 😅Er mer type jeans og t-skjorte. Anonymkode: 5e953...66f 14 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Har du gått i skjørt? Siden du omtaler det som noe du synes ser tiltalende ut estetisk og praktisk? Det at du ikke definerer deg som kvinne er ikke på noe vis viktig. Klær har ikke kjønn. Menn har både gjennom historien og i nåtiden brukt skjørt mye (selv om de av og til gir det et annet navn for å tekkes menns skjøre ego) Uansett. Kjøp deg et skjørt eller sju. Finn ut av det. For du kommer til å finne ut hvorfor folk går med skjørt - og ikke går med skjørt - om du bare forsøker en uke eller tre. Anonymkode: 26f4c...2dc 11 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Jeg kler det ikke og synes det er upraktisk. Bruker kun skjørt på stranda i blant, hendig å trekke over badetøy. Anonymkode: f86fc...fe1 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Er ikke alltid det er det praktiske eller det jeg har lyst til å gå i. Har ulike behov for ulike dager. Det er ikke luftig på en måte hvor jeg tenker over det og dagene det flyr, er ikke greit. Hater å måtte holde ned skjørtet. Jeg skjlnner du syns det er så mange fine farger osv når du ille bruker det, men utvamget er shitt for meg. Finner aldri det jeg ønsker. Bruk skjørt. Anonymkode: 4f4c2...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke alltid det er det praktiske eller det jeg har lyst til å gå i. Har ulike behov for ulike dager. Det er ikke luftig på en måte hvor jeg tenker over det og dagene det flyr, er ikke greit. Hater å måtte holde ned skjørtet. Jeg skjlnner du syns det er så mange fine farger osv når du ille bruker det, men utvamget er shitt for meg. Finner aldri det jeg ønsker. Bruk skjørt. Anonymkode: 4f4c2...c8b Omg jeg skriver på mobilen og leser ikke før jeg poster. Sorry for skrivefeilene. Tykke fingre i farta. Anonymkode: 4f4c2...c8b 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Jeg personlig bruker bare skjørt fordi jeg liker det, lange og vide og side skjørt. Slår et slag for menn i skjørt, det er lekkert. Kom nettopp hjem fra Japan, og der var det mange unge kvinner og menn i legglange bukseskjørt. Skjørt er ordentlig snasent på menn. Anonymkode: b046d...9b9 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Har nok av skjørt å gå med, men som oftest må jeg innom dusjen og barbere leggene før skjørtebruk, og da gidder jeg ikke😛 Glemmer det som oftest når jeg dusjer om kvelden. Anonymkode: adac4...f9b 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Jeg liker det ikke så godt, føler meg ikke vel og føler at jeg har kledd meg ut 😅 Anonymkode: a6059...3f5 3
17.11 Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august Jeg syns det er vanskelig å finne sko som ser bra ut med skjørt, det er også utrolig vanskelig å finne skjørt jeg liker. Syns heller ikke det er utpreget praktisk med tanke på vær og vind, eller sitte på kontoret hele dagen da det begrenser mulighetene mine til å variere hvordan jeg sitter, i tillegg til at det ofte er kaldt på kontoret når det er passende vær til skjørt, og det faktum at de skjørtene jeg syns er kledelig på meg sjeldent har lommer. Jeg syns også skjørt er absolutt penest og sitter best på kroppen dersom man kan droppe strømpebukser eller strømper. Må jeg ha strømpebukser kunne jeg like gjerne brukt en behagelig bukse som ikke strammer. 8
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Bor oppi nord, og gidder ikke gå å fryse i skjørt uansett hvor praktisk og pent det er. Anonymkode: 97882...748 3
Mayamus Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august Fordi det er altfor upraktisk å bruke til hverdags for min del. Opp og ned fra gulvet, bøying, rask gange. Er skjørtet for kort så må man hele tiden passe på å ikke vise trusen, er det langt er det bare i veien når man beveger seg rundt og er det midt i mellom ser jeg ut som en kjærring! 8 3
AnonymBruker Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august Mange skjørt har ikke lommer. Klær uten lommer er upraktiske. Anonymkode: 92585...da9 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg bruker sjeldent skjørt eller kjole fordi: Det er forferdelig upraktisk Ingen lommer Fare for flashing til enhver tid Ubehagelig sammenliknet med bukser Kaldt mesteparten av året Skjørt sklir opp På jobb blir det helt malplassert da jeg er mye ute og i fysisk aktivitet For ordens skyld: Jeg er veltrent og har pene bein som jeg har ingen problemer med å vise frem. Men da velger jeg shorts. Anonymkode: efbc7...286 6 3
AnonymBruker Skrevet 16. august #15 Skrevet 16. august Gidder ikke barbere beina hele tida. Anonymkode: 9d211...fc1 6
AnonymBruker Skrevet 16. august #16 Skrevet 16. august Bruker skjørt hver dag. Men da ganske lange skjørt i skikkelig bomullsstoff. Man får bedre silhuett og fremhever midjen. Varme og gode om vinteren. Anonymkode: 32812...dba 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #17 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker skjørt hver dag. Men da ganske lange skjørt i skikkelig bomullsstoff. Man får bedre silhuett og fremhever midjen. Varme og gode om vinteren. Anonymkode: 32812...dba Uenig. Min siluett druktner i mye tøy. Har smalere midje så trenger ikke fremheve det mer og la det gå på bekostninga av å se bredere ut på resten enn jeg allerede er. Anonymkode: 4f4c2...c8b 2 2
Strigiformes Skrevet 16. august #18 Skrevet 16. august Bruker gjerne skjørt om de er behagelige å gå med. 1 1
Stor pike Skrevet 16. august #19 Skrevet 16. august Hvor finner jeg skjørt i ulike fasonger, farger, stil...? Jeg har en jeans skjørt jeg bruker flittig. Ellers er det mest kjoler på meg om sommeren. 3 1
Phoenix Heart Skrevet 16. august #20 Skrevet 16. august Jeg har aldri likt å gå i skjørt (heller ikke kjole) føler meg ikke vel i det, brukes kun om jeg er helt nødt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå