Lur Venn Skrevet 21. oktober #61 Skrevet 21. oktober CAPS LOCK skrev (19 timer siden): Hvorfor valgte du Newcastle? Pga at de spilte underholdene fotball
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #62 Skrevet 21. oktober Lur Venn skrev (2 minutter siden): Pga at de spilte underholdene fotball Jeg er brukeren som valgte Newcastle pga Shearer. Men da du sa du valgte Newcastle i 94 så tenke ikke jeg over at i 93/94 var Andy Cole på Newcastle og var toppscorer i Premier League. 34 mål på 40 kamper. I 94/95 er det 9 mål på 18 kamper. Så om det var den sesongen du begynte å like Newcastle så blir ikke Andy Cole like relevant. Anonymkode: 93231...d65
Nowayback Skrevet i går, 19:43 #63 Skrevet i går, 19:43 Liverpool fortsetter jakten på nedrykk, og City taper terreng. Fantastisk! Håper Arsenal vinner ligaen, selv om ikke det er mitt lag.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #64 Skrevet 22 timer siden Kan Wolves klare det? Gå en hel sesong uten seier? Det blir en uslåelig rekord. Wolves vil være i historiebøkene for alltid. De er en tredjedel på vei. Så lenge igjen. Men det mulig å få til. Anonymkode: 9bbb3...562
piggrokken Skrevet 22 timer siden #65 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 19.09): Jeg er brukeren som valgte Newcastle pga Shearer. Men da du sa du valgte Newcastle i 94 så tenke ikke jeg over at i 93/94 var Andy Cole på Newcastle og var toppscorer i Premier League. 34 mål på 40 kamper. I 94/95 er det 9 mål på 18 kamper. Så om det var den sesongen du begynte å like Newcastle så blir ikke Andy Cole like relevant. Anonymkode: 93231...d65 Han scora også 12 for manu samme sesong, så totalt 21 på 36 kamper. Sier litt om forskjellen mellom da og nå. Var 14 og over langt gjennomsnittet interessert i engelsk fotball. Husker jeg leste om Andy Cole overgangen i Dagbladet (2 helsider) da jeg spiste middag dagen etter det skjedde. I dag ville jeg visst det typ 10 sekunder etter det skjedde...
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #66 Skrevet 22 timer siden Nowayback skrev (5 timer siden): Liverpool fortsetter jakten på nedrykk Den dagen... Anonymkode: 97914...795
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #67 Skrevet 15 timer siden piggrokken skrev (6 timer siden): Han scora også 12 for manu samme sesong, så totalt 21 på 36 kamper. Takk, jeg så ikke at overgangen var midt i sesongen da jeg slo opp. piggrokken skrev (6 timer siden): Sier litt om forskjellen mellom da og nå. Var 14 og over langt gjennomsnittet interessert i engelsk fotball. Husker jeg leste om Andy Cole overgangen i Dagbladet (2 helsider) da jeg spiste middag dagen etter det skjedde. I dag ville jeg visst det typ 10 sekunder etter det skjedde... Ja, informasjonen går mye raskere nå. Så nå krever det litt viljestyrke å ikke sjekke oppdateringer hele tiden. Anonymkode: 93231...d65
piggrokken Skrevet 10 timer siden #68 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan Wolves klare det? Gå en hel sesong uten seier? Det blir en uslåelig rekord. Wolves vil være i historiebøkene for alltid. De er en tredjedel på vei. Så lenge igjen. Men det mulig å få til. Anonymkode: 9bbb3...562 Det er en lang sesong, og tror de kan få en opptur etter jul. Statistisk sett er Derby 07-08 det dårligste pl laget noensinne. De fikk sin første (og eneste) seier i kamp nr 6, og etter 12 kamper hadde de 1-3-8 med 5-27 (-22) i målforskjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå