Lur Venn Skrevet 21. oktober 2025 #61 Skrevet 21. oktober 2025 CAPS LOCK skrev (19 timer siden): Hvorfor valgte du Newcastle? Pga at de spilte underholdene fotball
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #62 Skrevet 21. oktober 2025 Lur Venn skrev (2 minutter siden): Pga at de spilte underholdene fotball Jeg er brukeren som valgte Newcastle pga Shearer. Men da du sa du valgte Newcastle i 94 så tenke ikke jeg over at i 93/94 var Andy Cole på Newcastle og var toppscorer i Premier League. 34 mål på 40 kamper. I 94/95 er det 9 mål på 18 kamper. Så om det var den sesongen du begynte å like Newcastle så blir ikke Andy Cole like relevant. Anonymkode: 93231...d65
Nowayback Skrevet 22. november 2025 #63 Skrevet 22. november 2025 Liverpool fortsetter jakten på nedrykk, og City taper terreng. Fantastisk! Håper Arsenal vinner ligaen, selv om ikke det er mitt lag.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #64 Skrevet 23. november 2025 Kan Wolves klare det? Gå en hel sesong uten seier? Det blir en uslåelig rekord. Wolves vil være i historiebøkene for alltid. De er en tredjedel på vei. Så lenge igjen. Men det mulig å få til. Anonymkode: 9bbb3...562
piggrokken Skrevet 23. november 2025 #65 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 19.09): Jeg er brukeren som valgte Newcastle pga Shearer. Men da du sa du valgte Newcastle i 94 så tenke ikke jeg over at i 93/94 var Andy Cole på Newcastle og var toppscorer i Premier League. 34 mål på 40 kamper. I 94/95 er det 9 mål på 18 kamper. Så om det var den sesongen du begynte å like Newcastle så blir ikke Andy Cole like relevant. Anonymkode: 93231...d65 Han scora også 12 for manu samme sesong, så totalt 21 på 36 kamper. Sier litt om forskjellen mellom da og nå. Var 14 og over langt gjennomsnittet interessert i engelsk fotball. Husker jeg leste om Andy Cole overgangen i Dagbladet (2 helsider) da jeg spiste middag dagen etter det skjedde. I dag ville jeg visst det typ 10 sekunder etter det skjedde...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #66 Skrevet 23. november 2025 Nowayback skrev (5 timer siden): Liverpool fortsetter jakten på nedrykk Den dagen... Anonymkode: 97914...795
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #67 Skrevet 23. november 2025 piggrokken skrev (6 timer siden): Han scora også 12 for manu samme sesong, så totalt 21 på 36 kamper. Takk, jeg så ikke at overgangen var midt i sesongen da jeg slo opp. piggrokken skrev (6 timer siden): Sier litt om forskjellen mellom da og nå. Var 14 og over langt gjennomsnittet interessert i engelsk fotball. Husker jeg leste om Andy Cole overgangen i Dagbladet (2 helsider) da jeg spiste middag dagen etter det skjedde. I dag ville jeg visst det typ 10 sekunder etter det skjedde... Ja, informasjonen går mye raskere nå. Så nå krever det litt viljestyrke å ikke sjekke oppdateringer hele tiden. Anonymkode: 93231...d65
piggrokken Skrevet 23. november 2025 #68 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan Wolves klare det? Gå en hel sesong uten seier? Det blir en uslåelig rekord. Wolves vil være i historiebøkene for alltid. De er en tredjedel på vei. Så lenge igjen. Men det mulig å få til. Anonymkode: 9bbb3...562 Det er en lang sesong, og tror de kan få en opptur etter jul. Statistisk sett er Derby 07-08 det dårligste pl laget noensinne. De fikk sin første (og eneste) seier i kamp nr 6, og etter 12 kamper hadde de 1-3-8 med 5-27 (-22) i målforskjell.
NordicViking Skrevet 7. januar Forfatter #69 Skrevet 7. januar Etter at manager Ruben Amorim fikk sparken i Man Utd, så er Ole Gunnar Solskjær lansert som en mulig kandidat til å overta jobben midlertidig. Jeg klarer ikke å se for meg at han får jobben på permanent basis. https://www.tv2.no/sport/the-athletic-manchester-united-har-tatt-kontakt-med-solskjaer/18437678/
AnonymBruker Skrevet 8. januar #70 Skrevet 8. januar NordicViking skrev (7 timer siden): Etter at manager Ruben Amorim fikk sparken i Man Utd, så er Ole Gunnar Solskjær lansert som en mulig kandidat til å overta jobben midlertidig. Jeg klarer ikke å se for meg at han får jobben på permanent basis. https://www.tv2.no/sport/the-athletic-manchester-united-har-tatt-kontakt-med-solskjaer/18437678/ Han får den midlertidig. Men må si jeg skal flire om Solskjær greier å få samme crazy resultater som han fikk sist gang han var midlertidig manager. For det spillet de hadde da og resultatene han hadde sist som midlertidig manager var som tilbake til Ferguson sin tid. Og vil styret og eierne tørre å ikke gi han fast jobb neste sesong da? Anonymkode: 36c78...3b4
Lur Venn Skrevet 8. januar #71 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han får den midlertidig. Men må si jeg skal flire om Solskjær greier å få samme crazy resultater som han fikk sist gang han var midlertidig manager. For det spillet de hadde da og resultatene han hadde sist som midlertidig manager var som tilbake til Ferguson sin tid. Og vil styret og eierne tørre å ikke gi han fast jobb neste sesong da? Anonymkode: 36c78...3b4 Man u må beholde den neste treneren i flere sesonger, de trenger minst 5-6 sesonger for å bli et stabilt topplag igjen
CAPS LOCK Skrevet 8. januar #72 Skrevet 8. januar Lur Venn skrev (9 minutter siden): Man u må beholde den neste treneren i flere sesonger, de trenger minst 5-6 sesonger for å bli et stabilt topplag igjen Litt vanskelig når de ansetter feil mann hele tiden
Ludovica- Skrevet 8. januar #73 Skrevet 8. januar Thomas Frank sikkert neste som får sparken. Slot går til sommeren og Glasner tar over Man United til sommeren. Tipper jeg. Arsenal vinner dessverre ligaen. 1
Ramsay Street Skrevet 8. januar #74 Skrevet 8. januar La oss for all del krysse fingre og tær for at det ikke blir opprykk på Millwall siden West Ham ser ut til å rykke ned. Millwall - West Ham, der snakker vi skikkelig hatoppgjør. Celtic - Rangers, Boca Juniors - River Plate, Barcelona - Real Madrid, Milan - Inter, Man Utd - Liverpool osv osv blir vennskapskamper i forhold.
AnonymBruker Skrevet 8. januar #75 Skrevet 8. januar Lur Venn skrev (54 minutter siden): Man u må beholde den neste treneren i flere sesonger, de trenger minst 5-6 sesonger for å bli et stabilt topplag igjen Nye eiere er den eneste løsningen. Det gjelder både Glazer og Ratcliffe. Anonymkode: 93231...d65
Lur Venn Skrevet 10. januar #76 Skrevet 10. januar Ludovica- skrev (På 8.1.2026 den 22.34): Thomas Frank sikkert neste som får sparken. Slot går til sommeren og Glasner tar over Man United til sommeren. Tipper jeg. Arsenal vinner dessverre ligaen. Ja, mye tyder på at du har rett i alt dette
Lur Venn Skrevet 10. januar #77 Skrevet 10. januar Ramsay Street skrev (På 8.1.2026 den 22.42): La oss for all del krysse fingre og tær for at det ikke blir opprykk på Millwall siden West Ham ser ut til å rykke ned. Millwall - West Ham, der snakker vi skikkelig hatoppgjør. Celtic - Rangers, Boca Juniors - River Plate, Barcelona - Real Madrid, Milan - Inter, Man Utd - Liverpool osv osv blir vennskapskamper i forhold. Er millwall brick fortsatt aktuelt blant dagens supportere
AnonymBruker Skrevet 10. januar #78 Skrevet 10. januar Hva skjer med Nypan? Med «suksess» han har i Boro, tviler jeg sterkt på at City vil ha han etter sesongens slutt. Anonymkode: 13307...136
Ludovica- Skrevet 10. januar #79 Skrevet 10. januar Lur Venn skrev (1 time siden): Ja, mye tyder på at du har rett i alt dette Palace har slitt siden Man united ryktene så vi får se. Florerer ikke av spennende trenere heller.
Lur Venn Skrevet 10. januar #80 Skrevet 10. januar Ludovica- skrev (2 minutter siden): Palace har slitt siden Man united ryktene så vi får se. Florerer ikke av spennende trenere heller. Nei det er sant, men tror nok ikke glasner er rette mann for det laget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå