Gå til innhold

Premier League 2025/26

Fremhevede innlegg

Skrevet
CAPS LOCK skrev (19 timer siden):

Hvorfor valgte du Newcastle?

Pga at de spilte underholdene fotball

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Pga at de spilte underholdene fotball

Jeg er brukeren som valgte Newcastle pga Shearer.  Men da du sa du valgte Newcastle i 94 så tenke ikke jeg over at i 93/94 var Andy Cole på Newcastle og var toppscorer i Premier League.  34 mål på 40 kamper.  I 94/95 er det 9 mål på 18 kamper. Så om det var den sesongen du begynte å like Newcastle så blir ikke Andy Cole like relevant. 

Anonymkode: 93231...d65

• 1 måned senere...
Skrevet

Liverpool fortsetter jakten på nedrykk, og City taper terreng. Fantastisk!

Håper Arsenal vinner ligaen, selv om ikke det er mitt lag.

AnonymBruker
Skrevet

Kan Wolves klare det?

Gå en hel sesong uten seier? Det blir en uslåelig rekord. Wolves vil være i historiebøkene for alltid.

De er en tredjedel på vei. Så lenge igjen. Men det mulig å få til.

Anonymkode: 9bbb3...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.10.2025 den 19.09):

Jeg er brukeren som valgte Newcastle pga Shearer.  Men da du sa du valgte Newcastle i 94 så tenke ikke jeg over at i 93/94 var Andy Cole på Newcastle og var toppscorer i Premier League.  34 mål på 40 kamper.  I 94/95 er det 9 mål på 18 kamper. Så om det var den sesongen du begynte å like Newcastle så blir ikke Andy Cole like relevant. 

Han scora også 12 for manu samme sesong, så totalt 21 på 36 kamper.

Sier litt om forskjellen mellom da og nå. Var 14 og over langt gjennomsnittet interessert i engelsk fotball. Husker jeg leste om Andy Cole overgangen i Dagbladet (2 helsider) da jeg spiste middag dagen etter det skjedde. I dag ville jeg visst det typ 10 sekunder etter det skjedde...

AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (5 timer siden):

Liverpool fortsetter jakten på nedrykk

Den dagen... 

Anonymkode: 97914...795

AnonymBruker
Skrevet
piggrokken skrev (6 timer siden):

Han scora også 12 for manu samme sesong, så totalt 21 på 36 kamper.

Takk, jeg så ikke at overgangen var midt i sesongen da jeg slo opp. 

piggrokken skrev (6 timer siden):

Sier litt om forskjellen mellom da og nå. Var 14 og over langt gjennomsnittet interessert i engelsk fotball. Husker jeg leste om Andy Cole overgangen i Dagbladet (2 helsider) da jeg spiste middag dagen etter det skjedde. I dag ville jeg visst det typ 10 sekunder etter det skjedde...

Ja, informasjonen går mye raskere nå. Så nå krever det litt viljestyrke å ikke sjekke oppdateringer hele tiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan Wolves klare det?

Gå en hel sesong uten seier? Det blir en uslåelig rekord. Wolves vil være i historiebøkene for alltid.

De er en tredjedel på vei. Så lenge igjen. Men det mulig å få til.

Anonymkode: 9bbb3...562

Det er en lang sesong, og tror de kan få en opptur etter jul. Statistisk sett er Derby 07-08 det dårligste pl laget noensinne. De fikk sin første (og eneste) seier i kamp nr 6, og etter 12 kamper hadde de 1-3-8 med 5-27 (-22) i målforskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...