Gå til innhold

Premier League 2025/26

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En ny sesong av Premier League er i gang, og tittelforsvarer Liverpool startet ballet med å slå Bournemouth 4-2 i første serierunde. Flere klubber har handlet inn forsterkninger i løpet av sommeren, og det kan gå mot en spennende sesong. Jeg tror det er kun tre klubber som vil kjempe om seriemesterskapet denne sesongen, og det er Liverpool, Arsenal og Manchester City. Så får tiden vise om jeg tar feil. Vi får dessuten stifte bekjentskap med en splitter ny stadion i Premier League denne sesongen, da Everton flytter inn på den nye Hill Dickinson Stadium med en kapasitet på litt over 52.000 tilskuere. 

Første serierunde:

Liverpool - Bournemouth  4-2

Aston Villa - Newcastle  0-0

Brighton - Fulham  1-1

Sunderland - West Ham  3-0

Tottenham - Burnley  3-0

Wolves - Man. City  0-4

Chelsea - Crystal Palace  0-0

Nottingham Forest - Brentford  3-1

Man. United - Arsenal  0-1

Leeds - Everton  1-0

Endret av NordicViking
Lagt til resultater.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hva skjer med Nypan? Får man ikke se han i ManCity kampene? 

Anonymkode: 13307...136

Skrevet

blir spennende, som stor Liverpool fan så er jeg glad for seier i første kamp, men synes Liverpool egentlig har startet litt dårlig, både i charity shield og kampen i går så ble vi jo overspilt til tider, samtidig som vi har vært fryktelige bakover, der har vi slitet hele sommer.

Tror og det står mellom de 3, med mulig for at Chelsea kan melde seg på, 
Så blir det spennende og se om United og Tottenham hever seg fra forrige sesong, men tror de har et ganske godt stykke opp til de beste.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke ennå tydeligvis. I følge forskjellige media så vil Man City leie ham ut til Middlesbrough i Championship denne sesongen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var vel aldri meningen i første omgang.

Ble det et utlån til Middlesbrough da..Var prat på det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

sansynligvis ikke, virker som han blir lånt ut, god spiller men ikke helt City kaliber, ialfall ikke ennå

AnonymBruker
Skrevet
Monika Tgirl skrev (10 minutter siden):

Det var vel aldri meningen i første omgang.

Ble det et utlån til Middlesbrough da..Var prat på det.

Så «kult» å bli «City» spiller da…og så få en slags beskjed at man ikke er god nok for City, man skal til championship i stedet. Hva er vitsen? 

Skrevet
NordicViking skrev (12 minutter siden):

Jeg tror det er kun tre klubber som vil kjempe om seriemesterskapet denne sesongen, og det er Liverpool, Arsenal og Manchester City. 

Hololo skrev (4 minutter siden):

Chelsea har god nok stall til å ta seriemesterskapet, og jeg ble positivt overrasket over deres nye manager Enzo Maresca forrige sesong. Han manglet Premier League-erfaring, men tok Chelsea til deres beste plassering i serien siden 2021-2022. Chelsea fikk dog en amputert sesongoppkjøring siden de var med i klubb-VM og gikk hele veien til finalen, som de vant 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i Spania. Lader opp til ManCity kampen med et par glass vin til 2 euro per glass. 😂

Gøy å se kampene på storskjermer ute her på sportsbarene. Ser Newcastle kampen fortsatt er uavgjort....😁

Anonymkode: b7637...d56

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så «kult» å bli «City» spiller da…og så få en slags beskjed at man ikke er god nok for City, man skal til championship i stedet. Hva er vitsen? 

Jeg tror det er trangt om plassen på Citys A-lag, og jeg tviler på om han hadde fått så mange kamper der denne sesongen. Han er ung, og trenger kanskje litt mer erfaring med engelsk fotball før han kastes til løvene i Premier League. Dersom han får spille fast på Boro denne sesongen, så tror jeg han kan være bedre rustet til neste sesong. Når det er sagt, så kan han jo overraske, og bli tatt tilbake til City utpå høsten/vinteren. :ball:

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hololo skrev (21 minutter siden):

Så blir det spennende og se om United og Tottenham hever seg fra forrige sesong, men tror de har et ganske godt stykke opp til de beste.

Jeg ser for meg mye av det samme som deg. Skal bli interessant å se hva Man Utd klarer å få til denne sesongen. Dersom resultatene ikke svarer til supporternes forventninger, så kan managerens stilling fort bli et tema. 

Endret av NordicViking
Feilstavet ord.
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mer penger, en liten mulighet for å få spille på City, Personlig tror jeg aldri han blir en fast inventar på city, men man vet aldri.

Skrevet
Hololo skrev (1 time siden):

Så blir det spennende og se om United og Tottenham hever seg fra forrige sesong

Det er fire grunner til at Manchester United kommer til å gjøre det bedre i serien denne sesongen enn forrige:

1. De har hentet spillere for over 200 millioner pund netto i sommer

2. Erik Ten Hag er ikke lenger manageren deres 

3. De spiller ikke i Europa denne sesongen

4. Forrige sesong var den dårligste siden 1975

Skrevet
CAPS LOCK skrev (48 minutter siden):

Det er fire grunner til at Manchester United kommer til å gjøre det bedre i serien denne sesongen enn forrige:

Betyr ikke så mye, United har brukt nesten like mye penger som City de siste 10årene uten å fått så mye utav det.

Amorim har ikke vist bedre takter med tanke på hans første tid i klubben så vi får se nå.

Enig en fordel med mindre kamper

Statistikker betyr veldig lite i praktisk.

Nå det er sagt så tviler jeg ikke på at de får en bedre sesong, blir overrasket om ikke.
Spørsmålet er hvor mye bedre, kommer de til å kjempe om champions league plass? kanskje.

Men tror fortsatt de har et langt hopp opp til de beste.

• Liker 1
Skrevet
CAPS LOCK skrev (1 time siden):

Ja, mye skal gå galt om de gjør det dårligere enn i fjor (15. plass i serien). Jeg tror de vil være i stand til å kjempe om en plass i Europa neste sesong. 

AnonymBruker
Skrevet

Først scorer Haaland så spiller Oskar Bobb knallbra og assisterer ny scoring 😂

Brilliant av nordmennene....

Anonymkode: b7637...d56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gøy at Sunderland vinner 3-0 i første match etter returen til Premier League, håper de er gode nok til å vinne en del kamper og ikke bli dumpekanditat som de fleste nyopprykkede klubber blir. 

Har familie i område som er fan og har også fått hjerte for klubben og suporterne i dokumentaren på Netflix! ❤️

Anonymkode: ee4f5...bfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er leid ut til Middlesbrough 

Anonymkode: caea7...c9c

Skrevet

Chelsea er vel også med i tittelkampen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 14.51):

Nyland er ikke god nok for premier league ennå. Knapt nok for championship league. Til det er han for fysisk puslete. I championship er det mer fysisk spill. 
Tror det hadde vært et bedre valg om Nypan gikk til Nederland eller Spania/Portugal. Borti England blir han for veik og vil heller ikke henge med på tempoet. Blir nok et sjokk for gutten. Men ønsker han lykke til. 

Anonymkode: a496c...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...