Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg har en lang fortid med å glede andre. 

Syns det er ingenting mer givende enn å gi. 

Nå har jeg blitt alene, og merker at jeg oftebefinner meg i situasjoner der jeg blur utnyttet og har derfor nå satt opp murer og prøver å fokusere på å gi til meg selv. 

Jeg syns likevel det er vanskelig å motivere seg selv når man ikke gir til noen annen. 

Noen andre som har vært der, og blitt flinkere til det. 

Kjøpe blomster til bare seg selv for eksempel? 

Anonymkode: 646f9...833

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppmuntrer, motiverer og får andre mennesker til å le. Det gir meg masse glede 🙌 Ler mye og har det veldig gøy. 

Har ikke noe behov for å kjøpe blomster til meg selv. 

Om jeg skal være god mot meg selv så danser jeg, synger, bader og bare smiler masse 😍 Da har jeg det helt supert og er i min egen boble 🙌🫧

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje ikke funnet det som gir deg mest glede? 

Å få blomster gir meg glede fordi noen gir det til meg. Kjøper det aldri til meg selv.
å trene styrke gir meg glede fordi jeg for endorfiner av det.

Å gå på teater gir meg glede fordi jeg deler en hyggelig opplevelse med noen. 

Anonymkode: 3cb84...542

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt særlig glad over å kjøpe blomster til meg selv, fordi det er ikke noe som interesserer meg.

Du må finne de tingene som gir deg glede og gjøre dem. Gå tur, trene, se TV-serie, håndarbeid, hobbyer... 

Anonymkode: 59da5...0f0

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. kanskje du skal begynne med en aktivitet, eventuelt en hobby du gleder deg til å drive med? Noe du koser deg med?

For meg kan det være strikking, tegning, broderi, lage smykker.. Og jeg kjøper meg gjerne blomster selv, og tar et glass hvitvin alene med strikketøyet og en god episode på TV. Jeg tenker at den type kos er glede for meg. Hva legger du i glede?

Anonymkode: 4cee2...5f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm.. kanskje du skal begynne med en aktivitet, eventuelt en hobby du gleder deg til å drive med? Noe du koser deg med?

For meg kan det være strikking, tegning, broderi, lage smykker.. Og jeg kjøper meg gjerne blomster selv, og tar et glass hvitvin alene med strikketøyet og en god episode på TV. Jeg tenker at den type kos er glede for meg. Hva legger du i glede?

Anonymkode: 4cee2...5f8

Ja, jeg gjør mye av dette allerede. 

I dag er jeg fornøyd. Har ryddet vasket og sortert. 

Når jeg blir ferdig blir det vel selv massasje. 

Liker å ha det ryddig, men noen ganger er det også vanskelig å motivere seg selv til, når rotet ikke plager andre enn meg. 

Anonymkode: 646f9...833

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...